Title: Digitālās reklāmas aģentūru darbības priekšrocības un attīstības iespējas Latvijā
Other Titles: Operational Advantages and Developmental Opportunities of Digital Advertising Agencies in Latvia
Authors: Santa Bormane
Marta Madara Vītola
Eiropas studiju fakultāte
Faculty of European Studies
Keywords: Digitālās reklāmas aģentūras;digitālo reklāmas aģentūru attīstības iespējas;digitālo reklāmas aģentūru priekšrocības;Latvijas digitālās reklāmas aģentūras;Digital advertising agencies;development opportunities of digital advertising agencies;the benefits of digital advertising agencies;Latvian digital advertising agencies
Issue Date: 2020
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Digitālais mārketings attīstās ar katru gadu, un iegūtā reklāmas efektivitāte un sasniegtie rezultāti rada izaugsmi, kas veicina nepieciešamību pēc digitālo reklāmas aģentūru piedāvātajiem pakalpojumiem, tādā veidā radot konkurenci aģentūru vidū. Savukārt Latvijas digitālo reklāmas aģentūru tirgus ir samērā piesātināts ar daudz dažāda izmēra aģentūrām. Līdz ar to, radot nepieciešamību pēc izaugsmes palielināšanas citu digitālo reklāmas aģentūru vidū. Bakalaura darba “Digitālās reklāmas aģentūru darbības priekšrocības un attīstības iespējas Latvijā” mērķis bija izpētīt Latvijas digitālo reklāmas aģentūru darbību, priekšrocības un attīstības iespējas, balstoties uz plašajām tehnoloģiju sniegtajām iespējām, un sniegt priekšlikumus tās pilnveidošanai. Galvenie uzdevumi bija izpētīt Latvijas digitālās reklāmas aģentūras, to nozari, nodarbošanos, un analizēt Latvijas trīs lielākās digitālās reklāmas aģentūras. Kā rezultātā identificēt problēmas Latvijas digitālo reklāmas aģentūru jomā un sniegt priekšlikumus digitālo reklāmas aģentūru attīstības iespējām Latvijā. Darbā tika izmantotas tādas pētījuma metodes kā monogrāfiskā metode, kvalitatīvā pētījumu metode – ekspertu intervijas, sekundāro datu analīze un grafiskā metode. Rezultātā tika noskaidrotas būtiskākās problēmas, ar kurām nākas saskarties digitālās reklāmas aģentūrām un sniegti priekšlikumi attīstības iespējām Latvijā. Galvenie priekšlikumi, kuri tika izvirzīti tika vērsti uz Latvijas digitālajām reklāmas aģentūrām un tādu uzlabojumu veikšana kā darbinieku apmācību organizēšana, kvalitātes celšana pakalpojumiem, sava tēla uzlabošana digitālajā vidē, kā arī klientu gadījumu izpēte kā pašreklāma. Darbs sastāv no 55.lpp, 9 attēliem, 1 tabulas, 44 literatūras avotiem un 14 pielikumiem.
Digital marketing is evolving every year and the results achieved in advertising are generating growth that contributes to the need for services provided by advertising agencies, thereby creating competition among agencies. The Latvian market for digital advertising agencies is relatively saturated with agencies of many different sizes. In this way, creating the need to increase growth among other digital advertising agencies. The aim of the bachelor's work “Operational Advantages and Developmental Opportunities of Digital Advertising Agencies in Latvia” was to explore the activities, benefits and development opportunities of Latvian digital advertising agencies, based on the extensive benefits of technology, and to provide proposals to improve it. The main tasks were to investigate Latvia's digital advertising agencies, their sector, their occupation, the sector and to analyse in particular Latvia's three largest digital advertising agencies. As a result, identify problems in the field of Latvian digital advertising agencies and make proposals for the development of digital advertising agencies in Latvia. The study methods that are being used: monographic method, the qualitative study method – expert interviews, analysis of secondary data and a graphic method. As a result, the major challenges facing digital advertising agencies and proposals for development opportunities in Latvia were identified. The main proposals focused on Latvia's digital advertising agencies and on making improvements such as organising training for employees, improving quality for services, improving their brand image in the digital environment, as well as customer case study such as self-advertisement The work consists of 55 pages, 9 images, 1 table, 44 literature sources and 14 attachments.
Description: Starptautiskais mārketings un reklāma
International Marketing and Advertising
Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
Management, Administration and Real Estate Management
Appears in Collections:Bakalaura darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.