Title: Latvijas ārstu tālākizglītības izpēte un priekšlikumi Evisit e-mācību sistēmas uzlabošanai.
Other Titles: Research on the continuing education of Latvian doctors and proposals for improving the Evisit e-learning system.
Authors: Inese Slūka
Jānis Šnepste
Sociālo zinātņu fakultāte
Faculty of Social Sciences
Keywords: Tālākizglītība;E-mācības;Evisit;MTAK;Farmācijas interese;Ārstu tālākizglītība;Continue medical education;physicians;Mooc's;E-learning;Industry interest
Issue Date: 2024
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Darba nosaukums: Latvijas ārstu tālākizglītības izpēte un priekšlikumi Evisit e-mācību sistēmas uzlabošanai. Tēmas aktualitāte: Tālākizglītības pasākumu apmeklēšana ārstiem prasa laika un finanšu resursus. Covid 19 pandēmijas laikā ārstu datorprasmes uzlabojās un ārsti ir apguvuši apgūt tālākizglītību e-mācību vidē. Evisit ir tālākizglītības platforma, kas sniedz ārstiem attālinātas mācīšanās iespējas. Evisit mācības platformas operētājs uzņēmums Evisit.lv SIA ir izvirzījis biznesa mērķi 2025.gadā organizēt Evisit e-mācību sistēmu tā, lai gadā ārsti Evisit platformā vidēji saņemtu sertifikātus 15 tālākizglītības punktu apjomā. Pētījuma mērķis: ir izpētīt Latvijas ārstu tālākizglītības pasākumu apmeklēšanas izvēli, lai izstrādātu priekšlikumus Evisit e-mācību sistēmas uzlabošanai. Galvenie uzdevumi: 1. izanalizēt zinātnisko, profesionālo literatūru un normatīvos aktus par ārstu tālākizglītību, motivāciju, farmācijas industrijas interesi un e-mācību tehniskajiem risinājumiem, 2. noskaidrot Latvijas ārstu tālākizglītības pasākumu apmeklēšanas motivāciju, tālākizglītības formas un pieejamības izvēli, 3. raksturot SIA Evisit.lv un veikt Evisit e-mācību sistēmas analīzi pētījuma kontekstā. 4. apkopot un analizēt datus, izstrādāt secinājumu un priekšlikumus Evisit e-mācību sistēmas uzlabošanai, lai uzņēmums Evisit.lv, SIA sasniegtu definētos biznesa mērķus. Galvenie pētījuma jautājumi: 1. Kuri neatkarīgie mainīgie ir nozīmīgākie ārstu tālākizglītības pasākumu izvēlē? 2. Kādi ir esošie Evisit platformas apmeklētāju paradumi? 3. Kādi faktori jāņem vērā Evisit mācību sistēmas uzlabošanai? Nozīmīgākie rezultāti un secinājumi: personīgs uzaicinājums, valoda, sadarbība ar profesionālo asociāciju, atbilstošs saturs, bezmaksas pasākums, 4TIP vērtībā , tiešsaistes audio pasākums, platformā, kas strādā bez aizķeršanās ir nozīmīgākie faktori Latvijas ārstu tālākizglītības pasākumu izvēlē. Pētījuma rezultāti sniedz praktisku informāciju ārstu tālākizglītības pasākumu organizēšanā. Šnepste, Jānis. Latvijas ārstu tālākizglītības izpēte un priekšlikumi Evisit e-mācību sistēmas uzlabošanai. Maģistra darbs / zinātniskais vadītājs Mg.sc.soc., docente Inese Slūka. Rīga: Rīgas Stradiņa universitāte, RISEBA, 2024. 76 lpp.: 29 att., 5 tab., 79 avoti, 3 piel.
Title: Research on the continuing education of Latvian doctors and proposals for improving the Evisit e-learning system Relevance of the Topic: Attending continuing education events requires time and financial resources. During the Covid-19 pandemic, physicians improved their computer skills and have learned to engage in e-learning. Evisit is an educational platform providing remote learning opportunities. The operator of the Evisit learning platform, Evisit.lv SIA, has set a business goal to organize the Evisit e-learning system by 2025 so that physicians on the Evisit platform receive an average of 15 continuing education points per year. Purpose of the Study: To explore the choices of Latvian physicians in attending continuing education events in order to develop proposals for improving the Evisit e-learning system. Main Tasks: 1. Analyze scientific, professional literature, and regulatory documents on physicians' continuing education, motivation, pharmaceutical industry interest, and e-learning technical solutions. 2. Determine the motivation of Latvian physicians to attend continuing education events, the forms of continuing education, and choices of accessibility. 3. Describe SIA Evisit.lv and conduct an analysis of the Evisit e-learning system in the context of the study. 4. Collect and analyze data, develop conclusions, and proposals for improving the Evisit e-learning system so that the company Evisit.lv, SIA, can achieve defined business goals. Key Research Questions: 1. Which of the independent variables are most significant in the choice of continuing education events by physicians? 2. What are the existing visiting habits of the Evisit platform? 3. What factors should be considered for improving the Evisit learning system? Most Significant Results and Conclusions: Personal invitation, language, collaboration with professional associations, relevant content, free events, 4 CME points value for the event, online audio event, and a platform that operates without interruptions are the most significant factors in the choice of continuing education events by Latvian physicians. The study results provide practical information for organizing continuing education events for physicians. Snepste, Janis. Study of Latvian Physicians' Continuing Education and Proposals for Improving the Evisit E-learning System. Master's Thesis / Scientific Advisor Mg.sc.soc., docent Inese Sluka. Riga: RSU, RISEBA, 2024. 76 pages: 29 figures, 5 tables, 79 sources, 3 appendices.
Description: Veselības vadība
Health Management
Veselības aprūpe
Health Care
Appears in Collections:Maģistra darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.