Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorEdgars Lācis-
dc.contributor.authorAlise Petuhova-
dc.contributor.otherSociālo zinātņu fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of Social Sciencesen-UK
dc.date.accessioned2024-07-15T21:20:25Z-
dc.date.available2024-07-15T21:20:25Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/16023-
dc.descriptionStarptautiskais mārketings un reklāmalv-LV
dc.descriptionInternational Marketing and Advertisingen-UK
dc.descriptionVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldībalv-LV
dc.descriptionManagement, Administration and Real Estate Managementen-UK
dc.description.abstractBakalaura darbā Mākslīgā intelekta izmantošanas analīze uzņēmuma “HAPPYCARD” mājaslapu satura pilnveidošanai tiek pētīts, kā ar mākslīgā intelekta rīku palīdzību var izstrādāt un pilnveidot mājaslapu teksta veida saturu. Sīkāk tiek analizēts satura veidojošo mākslīgā intelekta rīku izmantošana vienas kompānijas “HAPPYCARD” mājaslapu saturā – “UDENSPUDELE.LV” un “FromMe.lv”. Darbs sastāv no trim daļām. Pirmajā daļā tiek apskatīts mākslīgā intelekta rīku raksturojums un izmantošanas iespējas. Otrajā daļā tiek pētīti mākslīgā intelekta rīki un to izmantošana satura pilnveidošanā uzņēmumā “HAPPYCARD”. Darba trešajā daļā tiek veikta mākslīgā intelekta izmantošanas iespēju analīze mājaslapu satura pilnveidošanā. Mākslīgais intelekts paliek par arvien lielāku daļu sabiedrības ikdienas un digitālās vides, kā arī arvien vairāk parādās uzņēmumi, kuri ir spējīgi gandrīz pilnībā nodrošināt savu darbu digitālajā vidē. Uzņēmumiem, kuri darbojas digitālajā vidē un nodarbojas ar satura veidošanu savām mājaslapām, strauji pieaug mākslīgā intelekta nozīme ikdienas darbos un satura veidošanā. Attiecīgi šo tehnoloģiju integrācija ļauj uzņēmumam optimizēt resursus un laiku, kā arī uzlabot klientu pieredzi un palielināt to iesaistīšanos ar mājaslapas saturu. Darba mērķis ir, pamatojoties uz zinātniskās literatūras analīzi un apkopojot pieejamo informāciju, veikt izmantošanas analīzi, kā ar mākslīgā intelekta rīku palīdzību var uzlabot saturu uzņēmuma “HAPPYCARD” mājaslapās UDENSPUDELE.LV un FromMe.lv. Pētījuma gaitā tiek izmantotas piecas metodes – monogrāfiskā metode, kontentanalīze, salīdzinošās analīzes metode, gadījuma izpēte un kvalitatīvā pētījuma metode (ekspertu intervijas). Darba gaitā tika noskaidrots, ka galvenā kvalitatīvāka teksta satura izveidei būtu ieteicams izmantot dažādus satura izveides MI rīkus, lai dažādotu valodas stilu, kā arī īsāka veida saturam, kā produktu aprakstiem, ir ieteicams izmantot čatbotus, toties garākiem tekstiem, kas ir blogu sadaļā, copywriting rīkus. Kā nozīmīgu faktoru kvalitatīvai satura pilnveidošanai ar MI, eksperti izceļ, ka mājaslapu satura veidotājiem ir pašiem personīgi jāizvērtē mājaslapas vajadzības un jāsalīdzina tās ar MI rīku veiktspēju, lai veiktie soļi būtu pēc iespējas efektīvāki. Viens no efektīvākajiem veidiem kā izmantot čatbotus uzņēmuma “HAPPYCARD” mājaslapu saturā ir ģenerēt tekstu idejas un ļaut robotam kritizēt paveiktos rezultātus, tādā veidā ievērojot vēl jaunas nepilnības. Balstoties uz darba rezultātiem tika izvirzīti seši priekšlikumi uzņēmuma “HAPPYCARD” mājaslapu “UDENSPUDELE.LV” un “FromMe.lv” satura izstrādātājiem. Bakalaura darba apjoms ir 58 lapaspuses neskaitot pielikumus. Darbā iekļautas 8 tabulas, 3 attēli, 52 izmantotās literatūras un informācijas avoti, kā arī 2 pielikumi. Atslēgvārdi: mākslīgais intelekts, mājaslapu saturs, satura pilnveidošanalv-LV
dc.description.abstractThe bachelor’s thesis Analysis of Artificial Intelligence Implementation in Improving "HAPPYCARD" Company's Websites Content studies how the textual content of websites can be developed and improved with the help of artificial intelligence tools. The use of content-creating artificial intelligence tools is analyzed in more detail in the content of company “HAPPYCARD” websites – “UDENSPUDELE.LV” and “FromMe.lv”. The work consists of three parts. The first part deals with the characteristics and possibilities of using AI tools. The second part studies artificial intelligence tools and their use in content development in the company "HAPPYCARD". The third part of the thesis analyses the possibilities of using artificial intelligence for improving the content of websites. Artificial intelligence is becoming an increasingly important part of everyday society and the digital environment, and more and more companies are emerging that are able to almost fully support their work in the digital environment. For companies operating in the digital environment and producing content for their websites, the role of AI in their daily work and content production is growing rapidly. Accordingly, the integration of these technologies allows companies to optimise resources and time, as well as to improve the customer experience and increase their engagement with website content. The aim of this paper is to analyse, on the basis of scientific literature and summarising the available information, how artificial intelligence tools can be used to improve the content on the “HAPPYCARD” websites “UDENSPUDELE.LV” and “FromMe.lv”. Five methods are used in the research: monographic method, contingency analysis, comparative analysis method, case study and qualitative research method (expert interviews). The work showed that for the main high-quality content, it would be advisable to use different MI tools to vary the language style, and for shorter content such as product descriptions, it is advisable to use chatbots, while for longer texts in the blog section, copywriting tools are recommended. Experts highlight the need for website content creators to personally assess the needs of the website and compare them with the performance of MI tools as an important factor for improving the quality of content with MI, so that the steps taken are as effective as possible. One of the most effective ways to use chatbots in HAPPYCARD's website content is to generate text ideas and let the robot criticise the results, thus noting new gaps. Based on the results of the work, six proposals were put forward for the content developers of the HAPPYCARD websites "UDENSPUDELE.LV" and "FromMe.lv". The work is presented in 58 pages, which is without appendixes. Work contains 8 tables, 3 figures 52 literature sources and added 2 appendices. Keywords: artificial intelligence, website content, content developmenten-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccess-
dc.subjectAtslēgvārdi: mākslīgais intelektslv-LV
dc.subjectmājaslapu saturslv-LV
dc.subjectsatura pilnveidošanalv-LV
dc.subjectKeywords: artificial intelligenceen-UK
dc.subjectwebsite contenten-UK
dc.subjectcontent developmenten-UK
dc.titleMākslīgā intelekta izmantošanas analīze uzņēmuma “HAPPYCARD” mājaslapu satura pilnveidošanailv-LV
dc.title.alternativeAnalysis of Artificial Intelligence Implementation in Improving "HAPPYCARD" Company's Website Contenten-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.