Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLaura Martinsone-
dc.contributor.authorNikola Barboļina-
dc.contributor.otherSociālo zinātņu fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of Social Sciencesen-UK
dc.date.accessioned2024-07-15T21:20:20Z-
dc.date.available2024-07-15T21:20:20Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/16019-
dc.descriptionStarptautiskais mārketings un reklāmalv-LV
dc.descriptionInternational Marketing and Advertisingen-UK
dc.descriptionVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldībalv-LV
dc.descriptionManagement, Administration and Real Estate Managementen-UK
dc.description.abstractBakalaura darba izvēlētā tēma ir “Ilgtspējīgs mārketings un tā pielietošana uzņēmumā “Zaļā josta”” un tā autore ir Nikola Barboļina. Dabas piesārņojums ir pieaugoša problēma, kas rada draudus ilgtspējīgai attīstībai. Ilgtspējīgam mārketingam ir būtiska loma, veicinot preču ražošanu no dabīgiem materiāliem un atbalstot uzņēmumu pāreju uz videi draudzīgiem risinājumiem. Tas stimulē ekonomikas izaugsmi, veicinot eksportu un uzplaukumu iekšējā tirgū. Šis process prasa sabiedrības iesaistīšanos un uzskatu maiņu, kas tiek veicināta ar reālām darbībām un sabiedrības kampaņām. Darba mērķis ir, balstoties uz teorētiskajām atziņām par ilgtspējīgu mārketingu un empīrisko datu analīzi, novērtēt, kāda ir uzņēmuma “Zaļā josta” ilgtspējīga mārketinga ietekme uz patērētāju izvēli un videi draudzīga dzīvesveida attīstību. Pētījuma rezultāti sniedz atbildi uz darba izvirzīto pētījuma jautājumu - Kā uzņēmums “Zaļā josta” var pilnveidot ilgtspējīga mārketinga ietekmi uz patērētāju izvēli un veicināt videi draudzīga dzīvesveida attīstību? Uzņēmumam "Zaļā josta" ir jāuzlabo savas komunikācijas stratēģijas, lai veicinātu lielāku ietekmi uz patērētājiem un piesaistītu viņus izmantot uzņēmuma pakalpojumus. Analīze norāda uz nepieciešamību palielināt aktīvu klātbūtni sociālajos tīklos, organizēt un piedalīties vides orientētos pasākumos, un izmantot tradicionālās reklāmas formās, piemēram, radio, televīzijas un baneru reklāmas, lai sasniegtu plašāku auditoriju un veicinātu zīmola atpazīstamību. Šāda plašāka un daudzveidīgāka pieeja komunikācijai palīdzēs "Zaļajai jostai" veiksmīgāk piesaistīt potenciālos patērētājus un veicināt ilgtspējīgas izvēles veidošanos sabiedrībā. Bakalaura darbs izstrādāts uz 54 lpp., darbā ievietota viena tabula, 7 attēli un pievienoti 3 pielikumi. Darbā ir 40 izmantotie informatīvie avoti.lv-LV
dc.description.abstractThe chosen topic of the bachelor's thesis is "Sustainable marketing and its application in the company “Zaļā josta"" and its author is Nikola Barboļina. Environmental pollution is a growing problem that threatens sustainable development. Sustainable marketing plays an essential role in promoting the production of goods from natural materials and supporting the transition of companies to environmentally friendly solutions. It stimulates economic growth by promoting exports and a boom in the domestic market. This process requires public engagement and a change in attitudes, which is advanced by real actions and public campaigns. The aim of this thesis is to assess the impact of sustainable marketing of the “Zaļā josta" company on consumer choice and the development of an environmentally friendly lifestyle, based on the theoretical knowledge of sustainable marketing and empirical data analysis. The results of the research provide an answer to the raised in the thesis - How can the company "Zalā josta" improve the impact of sustainable marketing on consumer choice and promote the development of an environmentally friendly lifestyle? The company “Zaļā josta" needs to improve its communication strategies in order to promote a greater impact on consumers and attract them to use the company's services. The analysis points to the need to increase the company's social media presence, organise and participate in environmentally oriented events, and use traditional forms of advertising such as radio, television and banner ads to reach a wider audience and promote brand recognition. This way of broader and more diverse approach to communication will help “Zaļā josta” successfully attract potential consumers and promote society’s involvement in making a more sustainable choice. Bachelor's thesis is written on 54 pages, consists of one table, 7 pictures and 3 appendices. The work contains 40 sources of information.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccess-
dc.subjectDarba atslēgvārdi: Ilgtspējīgs mārketingslv-LV
dc.subjectmārketinga komunikācijalv-LV
dc.subjectietekme uz patērētājiemlv-LV
dc.subjectuzņēmums “Zaļā josta”lv-LV
dc.subjectsabiedrībalv-LV
dc.subjectvidei draudzīgs dzīvesveids.lv-LV
dc.subjectKeywords: Substantial marketingen-UK
dc.subjectmarketing communicationen-UK
dc.subjectimpact on consumersen-UK
dc.subject“Zaļā josta” companyen-UK
dc.subjectsocietyen-UK
dc.subjectenvironmentally friendly lifestyle.en-UK
dc.titleIlgtspējīgs mārketings un tā pielietošana uzņēmumā "Zaļā josta"lv-LV
dc.title.alternativeSustainable marketing and it's application in company "Zaļā josta"en-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.