Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorRomāns Putāns-
dc.contributor.authorMarta Vītola-
dc.contributor.otherSociālo zinātņu fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of Social Sciencesen-UK
dc.date.accessioned2024-07-15T21:20:14Z-
dc.date.available2024-07-15T21:20:14Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/16014-
dc.descriptionStarptautiskais mārketings un reklāmalv-LV
dc.descriptionInternational Marketing and Advertisingen-UK
dc.descriptionVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldībalv-LV
dc.descriptionManagement, Administration and Real Estate Managementen-UK
dc.description.abstractBakalaura darbs “AS Balticovo sociālās platformas kā digitālā mārketinga instruments. Digitālās reklāmas komunikatīvā analīze” sastāv no 3. nodaļām. Pētījuma ietveros tiek analizētas ne tikai literatūras atziņas, bet arī pētīts uzņēmuma sociālo platformu saturs un veikts empīriskais pētījums, lai noskaidrotu Latvijas iedzīvotāju darbspējas vecumā viedokli par AS Balticovo digitālo reklāmu komunikatīvo efektivitāti. Darba 2. nodaļā autore veikusi sekundāro datu analīzi par uzņēmumu un izmantojusi kontentanalīzes jeb satura analīzes metodi, lai izpētītu AS Balticovo sociālo platformu saturu un analizētu atšķirības dažādās sociālajās platformās, izpētes rezultātā secinot, ka uzņēmumus katru sociālo platformu pārvalda savādāk, ievietotais saturs tajās atšķiras, mēģinot pielāgoties mērķauditorijas specifikai, taču mērķauditorijas novērtējums ir salīdzinoši vājš. Pētījuma 3. nodaļā autore veica empīrisko pētījumu, uzrunājot Latvijas iedzīvotājus darbaspējas vecumā, lai uzzinātu, cik efektīvi uzņēmums lieto digitālo reklāmu sociālajās platformās un vai tā sasniedz auditoriju. Uz pētījuma pamata darba autore ir izstrādājusi priekšlikumus, ko uzņēmums ir piekritis izmantot savas turpmākās mārketinga komunikācijas uzlabošanai. Darbs sastāv no 62. lapaspuses un tajā ir iekļautas 13 tabulas un 14 attēli. Darbā izmantotās literatūras uz avotu skaits 42.lv-LV
dc.description.abstractIn the Bachelor thesis "AS Balticovo social platforms as a digital marketing tool. Communicative analysis of digital advertising" consists of 3 chapters. The research includes not only an analysis of the literature, but also a study of the content of the company's social platforms and an empirical study to find out the opinion of working-aged residents of Latvia on the communicative effectiveness of AS Balticovo's digital advertisements. In Chapter 2 of the thesis, the author has analysed secondary data about the company and used the method of contingency analysis or content analysis to study the content of AS Balticovo's social platforms and to analyse the differences on different social platforms, concluding that companies manage each social platform differently, the content posted on them differs, trying to adapt to the specifics of the target audience, but the assessment of the target audience is relatively weak. In Chapter 3, the author conducted an empirical study with working-age residents of Latvia to find out how effectively companies use digital advertising on social platforms and whether it reaches their audience. On the basis of the study, the author has developed proposals that the company has agreed to use to improve its future marketing communication. The thesis consists of 62 pages and includes 13 tables and 14 photos. Number of references used in the work 42.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccess-
dc.subjectDigitālais mārketingslv-LV
dc.subjectdigitālā reklāmalv-LV
dc.subjectsociālās platformaslv-LV
dc.subjectdigitālā mārketinga instrumenti.lv-LV
dc.subjectDigital marketingen-UK
dc.subjectdigital advertisingen-UK
dc.subjectsocial platformsen-UK
dc.subjectdigital marketing tools.en-UK
dc.titleAS Balticovo sociālās platformas, kā digitālā mārketinga instruments. Digitālās reklāmas komunikatīvās efektivitātes analīze.lv-LV
dc.title.alternativeAS Balticovo social platforms as a digital marketing tool. Analysis of the communicative effectiveness of digital advertising.en-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.