Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorJekaterina Pankova-
dc.contributor.authorAlīna Vlada-
dc.contributor.otherSociālo zinātņu fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of Social Sciencesen-UK
dc.date.accessioned2024-07-15T21:20:12Z-
dc.date.available2024-07-15T21:20:12Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/16012-
dc.descriptionStarptautiskais mārketings un reklāmalv-LV
dc.descriptionInternational Marketing and Advertisingen-UK
dc.descriptionVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldībalv-LV
dc.descriptionManagement, Administration and Real Estate Managementen-UK
dc.description.abstractBakalaura darba “Zīmola tēla apdraudējums: Zīmola “Viči” gadījuma analīze” mērķis ir balstoties uz zinātniskās literatūras analīzi un empīrisko pētījumu, novērtēt zīmola “Viči” tēla apdraudējuma faktorus un izstrādāt aktivitātes zīmola tēla uzlabošanai. Pētījums ir aktuāls, jo kopš 2022. gada 24. februāra Krievija ir iebrukusi Ukrainā, Latvijas un ārzemju uzņēmumi ir pieņēmuši lēmumu pamest Krievijas tirgu, izrādot atbalstu Ukrainai, uzņēmumi, kuri turpina darbību Krievijā tiek iekļauti starptautiskajā kara sponsoru sarakstā, viens no uzņēmumiem, kas ir iekļauts minētajā sarakstā ir Lietuvas uzņēmums “Viči”. “Viči” darbība Krievijā nodrošina nodokļu maksāšanu valstij, kā arī uzņēmums turpina darbību, meklējot jaunus darbiniekus. Zīmola ārējā komunikācija veicina zīmola tēla apdraudējumu, tā kā pieejamā informācija ir divus gadus veca un kopš apgalvojuma, ka zīmols pametīs Krievijas tirgu, izmaiņas nav manītas. Bakalaura darbā ir trīs nodaļas, pirmajā darba nodaļa ir izmantota monogrāfiskā pētījuma metode, veicot zinātniskās literatūras izpēti un informācijas analizēšanu. Darba otrajā nodaļā ir izmantotas divas pētījuma metodes – sekundāro datu analīzes metode, lai veiktu uzņēmuma finanšu datu analīzi un, lai veiktu produkcijas klāsta analīzi. Otrā metode ir kontentanalīze, kura tika izmantota, lai izpētītu ārējās komunikācijas saturu. Trešajā nodaļā ir izmantota kvantitatīvā pētījuma metode: aptauja, lai analizētu Latvijas sabiedrības viedokli zīmola tēla apdraudējuma jautājumos. Kā arī ir izmantota konstruktīvā metode – izstrādājot secinājumus un priekšlikumus. Būtiskākie rezultāti atspoguļo to, ka zīmolam “Viči” ir nepieciešams uzlabot komunikāciju sociālo tīklu platformās, mājaslapā, kā arī sadarboties ar laikrakstu autoriem un sniegt informāciju par zīmola darbību Krievijā. Tā kā zīmolam ir noteiktas vairākas vērtības, kas koncentrējas uz darbinieku, patērētāju un vides kvalitāti un labklājību, pēc autores domām, ir nepieciešams biežāk to integrēt sociālajā vidē. Veicot kvantitatīvo pētījumu: aptauju tika noskaidrots, ka, pēc respondentu domām, zīmola vērtības nereprezentē zīmolu esošajā situācijā. Galvenie priekšlikumi, kas izriet no veiktā darba ir kampaņu realizēšana, kuru mērķis ir atgūt patērētāju uzticību, zīmols kampaņas realizējot gūto peļņu vai gūto daļu peļņas ziedo labdarības organizācijām, kas atbalsta Ukrainu un tās iedzīvotājus. Autore izstrādāja aktivitātes, kas uzlabotu zīmola komunikāciju sociālajos medijos. Kā arī, lai piesaistītu plašāku auditoriju, autore iesaka zīmolam “Viči” veikt jaunas produkcijas izveidi – produkcija, kas ir veidota uz augu valsts izcelsmes produktiem. Bakalaura darba apjoms ir 50 lappuses, darbā ir ievietoti 3 attēli, 2. tabulas, tika izmantoti 44 literatūras un informācijas avoti un 14 pielikumi.lv-LV
dc.description.abstractThe aim of the bachelor's thesis "Brand image threat: case analysis of the Vichi brand" is based on the analysis of scientific literature and empirical research, to evaluate the factors of the threat to the image of the "Vichi" brand and to develop activities to improve the brand image. The research is relevant because since February 24, 2022, Russia has invaded Ukraine, Latvian and foreign companies have decided to leave the Russian market, showing support for Ukraine, companies that continue to operate in Russia are included in the international list of war sponsors, one of the companies that is included in the mentioned list is the Lithuanian company "Viči". "Viči" operation in Russia ensures the payment of taxes to the country, and the company continues to operate, looking for new employees. The external communication of the brand contributes to the threat of the brand image, since the available information is two years old and since the statement that the brand will leave the Russian market, no changes have been noticed. The bachelor's work has three chapters, the first chapter of the work uses the monographic research method, researching scientific literature and analyzing information. Two research methods are used in the second chapter of the work - the secondary data analysis method to analyze the company's financial data and to analyze the product range. The second method is content analysis, which was used to study the content of external communication. In the third chapter, a quantitative research method is used: a survey to analyze the opinion of the Latvian public on the issues of brand image threats. Also, the constructive method has been used - developing conclusions and proposals. The most important results reflect the fact that the "Viči" brand needs to improve communication on social network platforms, on the website, as well as to cooperate with newspaper authors and provide information about the brand's activities in Russia. Since the brand has several values that focus on the quality and well-being of employees, consumers and the environment, according to the author, it is necessary to integrate it more often into the social environment. Through quantitative research: the survey found that, according to the respondents, the brand values do not represent the brand in the current situation. The main proposals resulting from the work carried out are the implementation of campaigns aimed at regaining the trust of consumers, the brand donates the profit or part of the profit from the campaigns to charities that support Ukraine and its people. The author developed activities that would improve brand communication in social media. Also, in order to attract a wider audience, the author recommends that the "Viči" brand create a new product - a product based on plant-based products. The volume of the bachelor's work is 50 pages, 3 pictures, 2 tables, 44 sources of literature and information and 14 appendices were used in the work.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccess-
dc.subjectAtslēgas vārdi: zīmola tēlslv-LV
dc.subjectzīmola tēla apdraudējumslv-LV
dc.subjectzīmols “Viči”lv-LV
dc.subjectKrievijas tirgus pamešanalv-LV
dc.subjectzīmola ārējā komunikācijalv-LV
dc.subjectzīmola komunikācija.lv-LV
dc.subjectKeywords: brand imageen-UK
dc.subjectbrand image threaten-UK
dc.subject"Viči" branden-UK
dc.subjectleaving the Russian marketen-UK
dc.subjectexternal brand communicationen-UK
dc.subjectbrand communication.en-UK
dc.titleZīmola tēla apdraudējums: Zīmola "Viči" gadījuma analīzelv-LV
dc.title.alternativeBrand image threat: Case analysis of the brand "Viči"en-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.