Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorJeļena Šalkovska-
dc.contributor.authorLuīze Rauza-
dc.contributor.otherSociālo zinātņu fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of Social Sciencesen-UK
dc.date.accessioned2024-07-15T21:20:03Z-
dc.date.available2024-07-15T21:20:03Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/16005-
dc.descriptionStarptautiskais mārketings un reklāmalv-LV
dc.descriptionInternational Marketing and Advertisingen-UK
dc.descriptionVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldībalv-LV
dc.descriptionManagement, Administration and Real Estate Managementen-UK
dc.description.abstractBakalaura darbs "Zīmola Maybelline starptautiskā reklāma, tās īpatnības un pielāgošanas taktikas" sniedz ieskatu izaicinājumos, ar kuriem saskaras uzņēmumi, kas uzņēmējdarbību ir paplašinājuši starptautiskā mērogā, skaistumkopšanas nozarē. Tā mērķis ir izpētīt zīmola Maybelline starptautiskās reklāmas, tās īpatnības un pielāgošanas taktikas lokāliem tirgiem, lai nodrošinātu zīmola atpazīstamību un pievilcību globālā mērogā, kā arī izanalizēt Latvijas patērētāju viedokli par Maybelline reklāmu pielāgošanas taktikas specifiku Latvijas tirgū. Darbs iedalās trīs nodaļās un to pētījuma metodes ir zinātniskās literatūras apskats par starptautiskām reklāmām, starptautisko reklāmu īpatnībām un pielāgošanas taktikām, kvalitatīvā pētniecības metode, lai veiktu fokusgrupas diskusiju un loģiski – konstruktīvā metode, lai izstrādātu secinājumus un priekšlikumus. Pētījums ir aktuāls, jo reklāmu pielāgošana skaistumkopšanas nozarē zīmoliem joprojām rada problēmas un izaicinājumus, ņemot vērā nozares dinamisko raksturu un tās ietekmi uz patērētāju paradumiem, uzvedību un veselību. Starptautiskā reklāma ir svarīgs elements, kas prasa rūpīgu tirgus izpēti, finansiālus līdzekļus un stratēģisku pieeju. Tās pamatā ir dziļa izpratne par kultūras atšķirībām, lai spētu uzrunāt starptautisku tirgus daļu. Uzņēmumiem ir jābūt īpaši piesardzīgiem savu stratēģiju izstrādē, lai ar reklāmas kampaņu piesaistītu un uzturētu patērētāju interesi, jo tās prasa diferencētu pieeju, lai veiksmīgi sasniegtu dažādos tirgus segmentus. Pētīt zīmola Maybeline starptautisko reklāmu īpatnības un pielāgošanās taktikas ir būtiski, jo pētījums palīdzēja izprast, kā Maybelline izmanto pielāgošanās taktikas, lai pielāgotos atbilstoši dažādu lokālu tirgu prasībām un īpatnībām, apmierinātu savu patērētāju vēlmes, kā arī cienītu tradicionālas vērtības un vajadzības. Galvenie pētījuma rezultāti atspoguļo, ka Maybelline savu reklāmu pielāgošanā izmanto standartizācijas taktiku, ko pielāgo atšķirīgu lokālu tirgu izmēram un vajadzībām. Zīmola oriģinālās reklāmas rūpējās, lai tās paustu plašu etnisko piederību, attēlotajām personām ir atšķirīgi ādas toņi un ir novērojama personu dzimumu un vecumu atšķirība, lai patērētāji justos kā daļa no mērķauditorijas. Pētījumā sniegti galvenie ieteikumi Maybelline mārketinga speciālistiem - jaunu reklāmas kampaņu izstrāde, zīmola klātbūtne festivālos, aktīva sociālo tīklu izmantošana un aktivitātes, kas sekmēs jaunu klientu piesaisti. Bakalaura darba apjoms ir 50 lapas. Darbā tika izmantoti 38 literatūras un informācijas avoti, 24 attēli, 2 tabulas un 5 pielikumi.lv-LV
dc.description.abstractThe bachelor thesis "Maybelline international advertising, its features and adaptation tactics" provides an insight into the challenges faced by companies that have expanded internationally in the beauty industry. It aims to explore Maybelline's international advertising, its characteristics and adaptation tactics for local markets in order to ensure the brand's visibility and attractiveness on a global scale, as well as to analyse Latvian consumers' opinion on the specifics of Maybelline's adaptation tactics in the Latvian market. The thesis is divided into three chapters and the research methods are a review of scientific literature on international advertisements, specific features of international advertisements and adaptation tactics, analysis to study advertising materials in different world regions, qualitative research method to conduct focus group discussion and logical-constructive method to develop conclusions and proposals. The study is relevant because adapting advertising in the beauty sector to brands continues to be a challenge given the dynamic nature of the sector and its impact on consumer habits, behaviour and health. International advertising is an important element that requires careful market research, financial resources and a strategic approach. It relies on a deep understanding of cultural differences to be able to address an international market. Companies need to be particularly careful in developing their strategies to attract and maintain consumer interest through advertising campaigns, as they require a differentiated approach to successfully reach different market segments. The study of the characteristics and adaptation tactics of Maybelline's international advertisements is important because it provided insight into how Maybelline uses adaptation tactics to suit the requirements and characteristics of different local markets, to meet the expectations of its consumers, and to respect traditional values and demands. The main results of the study reveal that Maybelline uses standardisation tactics to adapt its advertising to the size and needs of different local markets. The brand's original ads ensure that they reflect a wide range of ethnicities, feature different skin tones, and include gender and age differences to make consumers identify as part of the target audience. The study provides key recommendations for Maybelline marketers: developing new advertising campaigns, brand presence at festivals, active use of social media and activities to attract new customers. The bachelor thesis is 50 pages long. The thesis was based on 38 literature and information sources, 24 images, 2 tables and 5 attachments.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccess-
dc.subjectStarptautiskā reklāmalv-LV
dc.subjectMaybellinelv-LV
dc.subjectMaybelline zīmola starptautiskās reklāmaslv-LV
dc.subjectlokālie tirgilv-LV
dc.subjectkultūras atšķirībaslv-LV
dc.subjectmārketinga aktivitātes.lv-LV
dc.subjectInternational advertisingen-UK
dc.subjectMaybellineen-UK
dc.subjectMaybelline brand international advertisingen-UK
dc.subjectlocal marketsen-UK
dc.subjectcultural differencesen-UK
dc.subjectmarketing activities.en-UK
dc.titleZīmola Maybelline starptautiskā reklāma, tās īpatnības un pielāgošanas taktikaslv-LV
dc.title.alternativeMaybelline's international advertising, its features and adaptation tacticsen-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.