Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorOlga Veilande-
dc.contributor.authorKatrīna Mazā-
dc.contributor.otherSociālo zinātņu fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of Social Sciencesen-UK
dc.date.accessioned2024-07-15T21:20:00Z-
dc.date.available2024-07-15T21:20:00Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/16003-
dc.descriptionStarptautiskais mārketings un reklāmalv-LV
dc.descriptionInternational Marketing and Advertisingen-UK
dc.descriptionVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldībalv-LV
dc.descriptionManagement, Administration and Real Estate Managementen-UK
dc.description.abstractBakalaura darba “Valsts akciju sabiedrības "Ceļu satiksmes drošības direkcija" sociālā mārketinga kampaņu novērtējums” mērķis ir, balstoties uz teorētiskajām atziņām par sociālo mārketingu un empīrisko pētījumu, novērtēt CSDD sociālā mārketinga reklāmās izmantotus paņēmienus, - un to ietekmi uz jauniešiem, un izstrādāt rekomendācijas sociālā mārketinga reklāmas kampaņu darbībai Ceļu satiksmes drošības direkcijai. Pētījums ir aktuāls, jo “Ceļu satiksmes drošības direkcijas” realizētajās mārketinga kampaņās ir plaša mērķauditorija, kas netiek iedalīta mazākās grupās, kā arī jaunie autovadītāji ir mazāk pieredzējuši auto vadīšanā, un dažādās situācijās uz ceļa mēdz pieņemt neapdomīgus lēmumus, tāpēc jau sākumposmā izglītojot par iespējamajām sekām, iespējams ilgtermiņā uzlabot kopējo ceļu satiksmes kultūru. Darbs sastāv no trīs daļām, kur pirmajā nodaļā izmantota monogrāfiskā un kontentanalīzes metode, lai izpētītu pieejamo informāciju par sociālo mārketingu un tā iezīmes, tā aktualitāti ceļu drošībā, ietekmi uz sabiedrību. Darba otrajā daļā tiek izmantota aprēķinu konstruktīvā metode, lai novērtētu skaitliskos rezultātus, analīze, lai izpētītu mārketinga kampaņās izmantotos paņēmienus. Bakalaura darba trešajā daļā tiek izmantota kvalitatīvā pētījuma metode – fokusa grupas diskusijas, kas sniegs plašāku ieskatu par izvēlētā vecuma jauniešu viedokli par CSDD veidotajām sociālajām kampaņām. Izmantota arī loģiski – konstruktīvā metode, lai izstrādātu secinājumus un priekšlikumus. Būtiskākie pētījuma rezultāti atspoguļo, ka ir nepietiekama jaunākas auditorijas sasniedzamība, kā rezultātā ikdienā, vadot automašīnu, netiek pievērsta pastiprināta uzmanība drošībai. Tiek izmantoti iebiedēšanas paņēmieni, kas neatstāj lielāko iespaidu uz pētījuma demogrāfisko grupu. Ir nepietiekama sociālo tīklu lietošana, lai sasniegtu jaunāku mērķauditoriju. Darba autores galvenie priekšlikumi ietver realizēt mārketinga aktivitātes jauniešiem atbilstošās vietās, attīstīt sociālo mediju komunikāciju, kas palielinās jauniešu sasniedzamību, un izmantot interaktīvus risinājumus regulārākai ziņojumu izplatīšanai. Bakalaura darba apjoms ir 60 lappuses, darbā ievietoti 40 attēli, 3 tabulas, izmantoti 52 literatūras un informācijas avoti, kā arī pievienoti 12 pielikumi.lv-LV
dc.description.abstractThe aim of the bachelor's thesis "Assessment of social marketing campaigns of the State stock company “Ceļu satiksmes drošības direkcija" is based on theoretical knowledge about social marketing and empirical research, to evaluate the techniques used in CSDD's social marketing advertisements - and their impact on young people, and to develop recommendations for social marketing for the operation of advertising campaigns for the “Ceļu satiksmes drošības direkcija”. The research is relevant because the marketing campaigns implemented by the "Road Traffic Safety Directorate" have a wide target audience, which is not divided into smaller groups, as well as young drivers are less experienced in driving and in various situations on the road, tend to make reckless decisions, so educating them about the possible consequences, it is possible to improve the overall road traffic culture in the long term. The work consists of three parts, where the monographic and content analysis method is used in the first chapter to study the available information about social marketing and its features, its relevance in road safety, and its impact on society. The second part of the work uses the Constructive Method of Calculation to evaluate numerical results, analysis to study the techniques used in marketing campaigns. The third part of the bachelor's thesis uses the qualitative research method - focus group discussions, which will provide a broader insight into the opinion of young people of the selected age about the social campaigns created by CSDD. The logical-constructive method is also used to develop conclusions and proposals. The main findings of the study reflect that there is insufficient outreach to a younger audience, resulting in a lack of increased safety behavior in everyday driving. Intimidation techniques are used that do not have the greatest impact on the study demographic. Social media is underutilized to reach a younger audience. The author's main proposals include implementing marketing activities in appropriate places for young people, developing social media communication that will increase the reach of young people, and using interactive solutions for more regular distribution of messages. The volume of the bachelor thesis is 60 pages, 40 pictures, 3 tables, 48 sources of literature and information are used, and 12 appendices are added.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccess-
dc.subjectSociālais mārketingslv-LV
dc.subjectCSDDlv-LV
dc.subjectCSDD sociālā mārketinga kampaņaslv-LV
dc.subjectautovadītājilv-LV
dc.subjectjauniešilv-LV
dc.subjectceļu drošība.lv-LV
dc.subjectSocial marketingen-UK
dc.subjectCSDDen-UK
dc.subjectCSDD social marketing campaignsen-UK
dc.subjectdriversen-UK
dc.subjectyoung driversen-UK
dc.subjectroad safety.en-UK
dc.titleValsts akciju sabiedrības "Ceļu satiksmes drošības direkcija" sociālā mārketinga kampaņu novērtējumslv-LV
dc.title.alternativeAssessment of social marketing campaigns of the State stock company “Ceļu satiksmes drošības direkcija”en-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.