Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLāsma Šķestere-
dc.contributor.authorIeva Renāte Pētersone-
dc.contributor.otherSociālo zinātņu fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of Social Sciencesen-UK
dc.date.accessioned2024-07-15T21:19:51Z-
dc.date.available2024-07-15T21:19:51Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/15996-
dc.descriptionSabiedriskās attiecībaslv-LV
dc.descriptionPublic Relationsen-UK
dc.descriptionInformācijas un komunikācijas zinātneslv-LV
dc.descriptionInformation and Communication Sciencesen-UK
dc.description.abstractJaunuzņēmumu ārējās komunikācijas stratēģijas un taktikas zīmola atpazīstamības veicināšanā. Ieva Renāte Pētersone, bakalaura darba vadītāja Rīgas Stradiņa universitātes studiju programmas “Komunikācija un mediji” vadītāja, Mg.sc.comm. Lāsma Šķestere. Bakalaura darbā analizēts – zīmola komunikācija un atpazīstamības veicināšana, jaunuzņēmumu ārējās komunikācijas specifika, jaunuzņēmumu ārējās komunikācijas stratēģijas un taktikas. Darba mērķis: noskaidrot, kādas ārējās komunikācijas stratēģijas un taktikas izmanto izaugsmes stadijas jaunuzņēmumi zīmola atpazīstamības veicināšanā. Darba uzdevumi:  Veikt literatūras analīzi;  Veikt daļēji strukturēto interviju ar komunikācijas nozares profesionāli un Latvijas jaunuzņēmumu ekosistēmas eksperti;  Veikt trīs daļēji strukturētās intervijas ar jaunuzņēmumu pārstāvjiem;  Veikt kvalitatīvo un kvantitatīvo kontentanalīzi;  Apkopot un analizēt daļēji strukturēto interviju, kvalitatīvās un kvantitatīvās kontentanalīzes rezultātus;  Veikt secinājumus par izaugsmes stadijas jaunuzņēmumu izmantotajām ārējās komunikācijas stratēģijām un taktikām zīmola atpazīstamības veicināšanā. Pētījumā atklāts, ka visizplatītākā izaugsmes stadijas jaunuzņēmumu ārējās komunikācijas stratēģija zīmola atpazīstamības veicināšanā ir pozitīvas reputācijas veidošana, komunikācijā vēstot par uzņēmuma sasniegumiem, apbalvojumiem un investīciju piesaisti. Turklāt izaugsmes stadijas jaunuznēmumi izmanto tādas ārējās komunikācijas taktikas kā mediju attiecības, digitālo komunikāciju un dalību nozarē aktuālos pasākumos. Atslēgas vārdi: zīmola atpazīstamība, jaunuzņēmumu komunikācija, ārējās komunikācijas stratēģijas, taktikas. Bakalaura darbs satur 54 lappuses, divas tabulas, 47 bibliogrāfiskos nosaukumus un 13 pielikumus. Empīriskajā daļā veikta daļēji strukturētā intervija ar komunikācijas nozares profesionālo un Latvijas jaunuzņēmumu ekosistēmas ekspertu, trīs daļēji strukturētās intervijas ar jaunuzņēmumu pārstāvjiem, kā arī kvalitatīvā un kvantitatīvā kontentanalīze, kurā analizētas 460 publikācijas.lv-LV
dc.description.abstractExternal communication strategies and tactics for brand awareness in start-ups. Ieva Renāte Pētersone, bachelor thesis supervisor Rīga Stradiņš University study program “Communication and Media” leader, Mg.sc.comm. Lāsma Šķestere. The bachelor thesis analyses – brand communication and promotion of brand awareness, specifics of start-up external communication, external communication strategies and tactics of start-ups. The aim of the thesis: to determine which external communication strategies and tactics are used by growth–stage start-ups to promote brand awareness. The thesis objectives:  To conduct a literature review;  Conduct a semi-structured interview with an expert in the Latvian start-up ecosystem;  Carry out three semi-structured interviews with representatives of growth stage start-ups;  Conduct qualitative and quantitative content analysis;  Summarize and analyze the results of the semi-structured interviews, qualitative and quantitative content analysis;  To reach conclusions on the external communication strategies and tactics used by growth-stage start-ups to promote brand awareness. The study reveals that the most common external communication strategy used by growth-stage start-ups to promote brand awareness is to build a positive reputation by communicating the company’s achievements, awards and attracting investment. In addition, growth-stage start-ups use such external communication tactics as media relations, digital communication, and participation in industry events. Keywords: brand awareness, start-up communication, external communication strategies, tactics. The thesis contains 54 pages, two tables, 47 bibliographic titles and 13 attachments. The empirical part includes a semi-structures interview with a communication professional and an expert in the Latvian start-up ecosystem, three semi-structured interviews with representatives of start-ups, as well as a qualitative and quantitative content analysis, where 460 publications were analyzed.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccess-
dc.subjectAtslēgas vārdi: zīmola atpazīstamībalv-LV
dc.subjectjaunuzņēmumu komunikācijalv-LV
dc.subjectārējās komunikācijas stratēģijaslv-LV
dc.subjecttaktikas.lv-LV
dc.subjectKeywords: brand awarenessen-UK
dc.subjectstart-up communicationen-UK
dc.subjectexternal communication strategiesen-UK
dc.subjecttactics.en-UK
dc.titleJaunuzņēmumu ārējās komunikācijas stratēģijas un taktikas zīmola atpazīstamības veicināšanālv-LV
dc.title.alternativeStart-up external communication strategies and tactics to increase brand awarenessen-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pētersone_Konsultāciju_veidlapa.pdfNoslēguma darba pielikums57.62 kBAdobe PDFView/Open    Request a copyopen_acces_locked
Socialo_zinatnu_fakultate_SA_2024_Ieva_Renate_Petersone_051699.pdfBakalaura darbs11.04 MBAdobe PDFView/Open    Request a copyopen_acces_locked


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.