Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSanta Bormane-
dc.contributor.authorBruno Marts Milbrets-
dc.contributor.otherSociālo zinātņu fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of Social Sciencesen-UK
dc.date.accessioned2024-07-15T21:19:50Z-
dc.date.available2024-07-15T21:19:50Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/15995-
dc.descriptionStarptautiskais mārketings un reklāmalv-LV
dc.descriptionInternational Marketing and Advertisingen-UK
dc.descriptionVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldībalv-LV
dc.descriptionManagement, Administration and Real Estate Managementen-UK
dc.description.abstractBakalaura darba: “Uzņēmuma “DTS” mārketinga aktivitāšu plāns Zviedrijas tirgus apgūšanai” mērķis ir balstoties uz zinātniskās literatūras analīzi par mārketinga aktivitātēm un empīrisko pētījumu, izstrādāt mārketinga aktivitāšu plānu uzņēmuma DTS Zviedrijas oriģinālo auto rezerves daļu tirgus apgūšanai. Latvijas oriģinālo rezerves daļu tirgotāja lēmums ienākt Zviedrijas tirgū automobiļu tirdzniecības jomā ir stratēģisks solis ar daudzpusīgu nozīmi. Šī lēmuma priekšplānā ir būtisks faktors, kas saistīts ar ievērojamām cenu atšķirībām. Baltijas reģions, tostarp Latvija, bieži vien var lepoties ar izdevīgākām oriģinālo automobiļu rezerves daļu cenām, salīdzinot ar Zviedrijas valstīm. Tas uzņēmumam sniedz unikālu iespēju iepirkt detaļas par salīdzinoši zemākām izmaksām, tādējādi ļaujot izmantot Zviedrijas tirgus dinamiku, kur patērētāji ir gatavi maksāt augstāku cenu par kvalitāti. Ekonomiskā priekšrocība, kas izriet no šīs cenu atšķirības, ir izšķiroša SIA “DTS” izaugsmei un rentabilitātei. Lai sasniegtu mērķi tika izmantotas sekojošas pētījuma metodes: monogrāfiskā pētījuma metode, lai analizētu teorētiskos aspektus par mārketinga aktivitātēm jauna tirgus apgūšanu, sekundāro datu analīze, lai analizētu uzņēmuma DTS darbību un Zviedrijas oriģinālo rezerves daļu tirgu, kontentanalīze, lai veiktu uzņēmuma DTS esošo mārketinga aktivitāšu novērtējumu, kvalitatīvā pētījuma metode (ekspertu intervijas), lai iegūtu ekspertu viedokli par uzņēmuma DTS darbības paplašināšanu Zviedrijas tirgū un specifiskajām mārketinga aktivitātēm. Pamatojoties uz pētījuma rezultātiem tika izstrādāts mārketinga aktivitāšu plānu uzņēmuma DTS Zviedrijas oriģinālo auto rezerves daļu tirgus apgūšanai.lv-LV
dc.description.abstractThe aim of the study is to develop a marketing plan for DTS to conquer Sweden market for genuine car spare parts that will be based on the analysis of the scientific literature on marketing activities and empirical research. The decision of a Latvian original spare parts company to enter the Swedish market in the automotive trade is a strategic move with multiple implications. The significant price difference is an important factor in this decision. The Baltic region, including Latvia, often have better prices for OEM car spare parts compared to Swedish market. This gives the company a unique opportunity to distribute parts at a relatively lower cost, thus taking advantage of the dynamics of the Swedish market where consumers are willing to pay a premium price for quality. The economic advantage resulting from this price difference is crucial for the growth and profitability of DTS (hereinafter referred to as 'DTS'). 6 research methods were used to accomplish the objectives of the thesis: Monographic research method to do analyses on the theoretical aspects of marketing activities for new markets, Secondary data analysis to do analyses on DTS activities and the Swedish OE market, contingency analysis to evaluate DTS current marketing activities, qualitative research method (expert interviews) to obtain expert opinion on DTS expansion in the Swedish market and specific marketing activities and graphical method will be used to summarize and visualize the data to make it easier to understand the information.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccess-
dc.subjectAtslēgas vārdi: mārketinga stratēģijalv-LV
dc.subjectmārketinga aktivitāteslv-LV
dc.subjectreklāmalv-LV
dc.subjectautomobiļu rūpniecībalv-LV
dc.subjectrezerves daļaslv-LV
dc.subjectZviedrija.lv-LV
dc.subjectKeywords: marketing strategyen-UK
dc.subjectmarketing activitiesen-UK
dc.subjectadvertisementen-UK
dc.subjectautomotive industryen-UK
dc.subjectspare partsen-UK
dc.subjectSweeden.en-UK
dc.titleUzņēmuma “DTS” mārketinga aktivitāšu plānslv-LV
dc.title.alternativeMarketing activity plan of "DTS" companyen-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.