Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorEdgars Lācis-
dc.contributor.authorEdvīns Volodins-
dc.contributor.otherSociālo zinātņu fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of Social Sciencesen-UK
dc.date.accessioned2024-07-15T21:19:45Z-
dc.date.available2024-07-15T21:19:45Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/15991-
dc.descriptionStarptautiskais mārketings un reklāmalv-LV
dc.descriptionInternational Marketing and Advertisingen-UK
dc.descriptionVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldībalv-LV
dc.descriptionManagement, Administration and Real Estate Managementen-UK
dc.description.abstractPēdējo gadu laikā elektromobiļu attīstība un to reklāmu paradumi ir krietni attīstījušies ar jaunām mārketinga stratēģijām, piesaistot patērētāju ar unikālu veidu kā kopā radīt labāku un zaļāku vidi Pasaulē. Latvija nav izņēmums, jo pēdējo gadu laikā Latvijā ir krietni palielinājusies elektromobiļu aktualitāte ne tikai pārdošanas un lietošanas ziņā, bet gan arī reklāmu saturos kur tiek attēloti elektromibiļi ar savām prioritātēm un inovācijām. Dotajā brīdī lielu problēmu tieši elektromobiļu izmantošanā rada infrastruktūras trūkums, jo patērētājiem vienmēr būs bažas par garām distancēm tieši ar elektromobili un galvenais uzdevums kurš būtu jārisina reklāmu saturos tieši Latvijā ir patērētāju pārliecināšana par to, ka garas distances nav problēma un uz doto brīdi uzlādes infrastruktūra atļauj veikt šo distanču pievarēšanu. Pētījuma veikšana Latvijā ir būtiska, lai pielāgotu reklāmas stratēģijas, risinātu infrastruktūras problēmas, izprastu patērētāju uztveri, informētu politiskos lēmumus un saglabātu konkurētspēju elektrisko transportlīdzekļu tirgū, kura attīstās valstī. Darba ietvaros tiek analizēts elektromobiļu reklāmu saturs Latvijā, kādi veidi tiek izmantoti lai pēc iespējas efektīvāk veikt elektromobiļu popularizēšanu Latvijā un to reklāmās, pirms tam veicot elektromobiļu reklāmu analīzi Latvijā un reklāmu ziņojumu teorētiskos aspektus. Darba noslēguma tiek izstrādāta elektroauto satura analīze Latvijā. Darba mērķis bija veikt elektromobiļu reklāmu satura analīzi Latvijā un balstoties uz ekspertu intervijām izveidot pilnveidošanas analīzi elektrisko transportlīdzekļu ieviešanai. Lai veiktu darba ietvaros izvirzītos uzdevumus, tika izmantotas trīs pētījuma metodes: monogrāfiskā pētījuma metode, lai aprakstītu reklāmu un reklāmas ziņojumu teorētisko aspektu kā arī elektroauto reklāmu visbiežāk izmantotos veidus. Tika izmantota arī sekundāro datu analīze lai veikt pētījumu saistībā ar elektroauto lietošanas tendencēm un datiem Latvijā. Tika veikta kvalitatīvā pētījuma metode (ekspertu intervijas), lai saprastu elektroauto reklāmu ziņojumu starp patērētājiem. Pamatojoties uz pētījuma rezultātiem, tika izstrādāti priekšlikumi par elektromobiļu reklāmu saturu Latvijā lai pilnveidot un ieteikt elektromobiļu atpazīstamību un inovāciju priekšrocības Latvijas reklāmās. Kopējais darba apjoms 79 lappuses, tajā izmantoti 53 literatūras avoti, ievietotas 2 tabulas un 23 attēli.lv-LV
dc.description.abstractIn recent years, the development of electric cars and their advertising trends have significantly progressed with new marketing strategies, attracting consumers with a unique way to collectively create a better and greener environment worldwide. Latvia is no exception, as in recent years, the relevance of electric cars in Latvia has greatly increased, not only in terms of sales and usage but also in the content of advertisements where electric cars are depicted with their priorities and innovations. At present, a major challenge in the use of electric cars in Latvia is the lack of infrastructure, as consumers will always be concerned about long distances with an electric car. The primary task that should be addressed in advertising content in Latvia is convincing consumers that long distances are not a problem and that the charging infrastructure allows conquering these distances. Conducting research in Latvia is essential to adapt advertising strategies, solve infrastructure problems, understand consumer perception, inform political decisions, and maintain competitiveness in the electric vehicle market, which is developing in the country. Within the framework of the work, the content of electric car advertisements in Latvia is analyzed, examining the methods used to promote electric cars in Latvia and in their advertisements as effectively as possible, before analyzing electric car advertisements in Latvia and the theoretical aspects of advertising reports. At the end of the work, an analysis of the content of electric cars in Latvia is developed. The aim of the work was to analyze the content of electric car advertisements in Latvia and, based on expert interviews, create an improvement analysis for the introduction of electric vehicles. Three research methods were used to perform the tasks set within the work: the monographic research method to describe the theoretical aspect of advertisements and advertising messages, as well as the most frequently used types of electric car advertisements. Analysis of secondary data was also used to conduct research related to electric car usage trends and data in Latvia. A qualitative research method (expert interviews) was conducted to understand the message of electric car advertisements among consumers. Based on the results of the study, proposals were developed for the content of electric car advertisements in Latvia to improve and recommend the recognition of electric cars and the advantages of innovation in Latvian advertisements. The total volume of the work is 79 pages, referencing 53 literary sources, and including 2 tables and 23 pictures.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccess-
dc.subjectreklāmalv-LV
dc.subjectelektromobilitātelv-LV
dc.subjectpatērētājilv-LV
dc.subjectelektromobiļilv-LV
dc.subjectinovācijas.lv-LV
dc.subjectadvertisingen-UK
dc.subjectelectromobilityen-UK
dc.subjectconsumersen-UK
dc.subjectelectric carsen-UK
dc.subjectinnovation.en-UK
dc.titleElektroauto reklāmu ziņojumu satura analīze Latvijālv-LV
dc.title.alternativeAnalysis of Electric Car Advertisement Message Content in Latviaen-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.