Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorRuta Siliņa-
dc.contributor.authorKrišjānis Bite-
dc.contributor.otherSociālo zinātņu fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of Social Sciencesen-UK
dc.date.accessioned2024-07-15T21:19:33Z-
dc.date.available2024-07-15T21:19:33Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/15981-
dc.descriptionMultimediju komunikācijalv-LV
dc.descriptionMultimedia Communicationen-UK
dc.descriptionInformācijas un komunikācijas zinātneslv-LV
dc.descriptionInformation and Communication Sciencesen-UK
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Eiropas kultūras galvaspilsētu: no idejas līdz rezultāta komunikācijai”. Darbā tiek apskatīta EKG dalībpilsētu komunikācijas stratēģiju sociālos medijos un ziņu portālos laikā, kad tiek iesniegti pieteikumi, lai kļūtu par EKG 2027.gadā. Darba mērķis ir izvērtēt pašvaldību iesniegtos pieteikumus un to komunikācijas mērķus EKG konkursa iesaistē. Noskaidrot, kam tieši tiek piešķirta uzmanība kultūrplānošanas metodē attiecībā uz komunikāciju ar iedzīvotājiem. Bakalaura darba teorētiskajā daļā aplūkota informatīva teorija: sociālo mediju loma kultūras attīstībā, galamērķa zīmola mārketings, EKG iniciatīvas vēsture, komisija, kas izskata dalībpilsētu pieteikumus un Latvijas pieredze EKG norisē. Darba struktūru veido literatūras apkopojums un analīze, kvalitatīvā pētījuma metode - daļēji strukturētā intervija, kvantitatīvā pētījuma metode – Liepājas iedzīvotāju anketēšana ar aptaujas palīdzību. Otrā bakalaura daļa sastāv no pētījuma, kurā aplūkoti Latvijas dalībpilsētu pieteikumi un mērķi, lai pretendētu par Eiropas kultūras galvaspilsētu 2027.gadā. Datu ieguvei tika izmantotas šādas kvalitatīvās un kvantitatīvās pētījuma metodes: kvalitatīvā pētījumu metodē tiek izmantota daļēji strukturēta intervija; kvantitatīvās aptaujas anketēšanas veidā, iegūti Liepājas pašvaldības iedzīvotāju viedokļi par EKG iniciatīvu un pašvaldības komunikāciju saistībā par kultūras norisi un tālāku attīstību. Tika izmantota aprakstošā un analītiskā statistikas metode. Papildus tika veikta analīze, lai noskaidrotu, kāda ir Liepājas pašvaldības kultūras pasākumus apmeklējošā mērķauditorija, tās īpatnības, intereses un citi faktori. Darba nobeigumā ir izvirzīti secinājumi un priekšlikumi par Liepāja komunikāciju ar sabiedrību un informētību par kultūras procesiem no EKG statusa piešķiršanas brīža.lv-LV
dc.description.abstractThe bachelor's thesis is about the European capital of culture: from the idea to the communication of the result. The work examines the communication strategy of ECC member cities on social media and news portals at the time when applications are submitted to become ECC in 2027. The work aims to evaluate the applications submitted by local governments and their communication goals in the involvement of the ECC competition. To find out what exactly is given attention in the cultural planning method about communication with residents. The theoretical part of the bachelor's thesis examines the theory of information wealth, the role of social media in cultural development, destination brand marketing, the history of the ECC initiative, the commission's examination of the applications of member cities and Latvia's experience in the ECC process. Compilation and analysis of the literature of the creator of work structures, qualitative research method, semi-structured interview, quantitative research method - surveying the citizens of Liepāja with the help of a survey. The second part of the bachelor's degree consists of a study that examines the applications and goals of Latvian member cities to apply for the European capital of culture in 2027. The following qualitative and quantitative research methods were used for data collection. The qualitative research method uses a semi-structured interview. In the form of a quantitative survey questionnaire, the opinions of Liepāja municipality residents were obtained regarding the ECC initiative and the communication of the municipality regarding cultural developments and further development. Descriptive and analytical statistical methods were used. In addition, only the analysis of the website kalendars.liepaja.lv to find out what is the interest of the visitor in visiting cultural events of Liepāja municipality, its peculiarities and other factors. At the end of the paper, conclusions and proposals are put forward regarding Liepāja's communication with society and awareness of cultural processes from the moment of granting the ECC status.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccess-
dc.subjectKomunikācijas kanālilv-LV
dc.subjectkultūras pasākumilv-LV
dc.subjectEiropas kultūras galvaspilsētalv-LV
dc.subjectLiepājas pašvaldībalv-LV
dc.subjectsociālie medijilv-LV
dc.subjectkultūras iesaiste.lv-LV
dc.subjectCommunication Channelsen-UK
dc.subjectCultural Eventsen-UK
dc.subjectEuropean Capital of Cultureen-UK
dc.subjectLiepāja Municipalityen-UK
dc.subjectSocial Mediaen-UK
dc.subjectCultural Engagementen-UK
dc.titleEiropas kultūras galvaspilsēta: no idejas līdz rezultātu komunikācijai.lv-LV
dc.title.alternativeEuropean Capital of Culture: From Idea to Communication of Results.en-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.