Title: Social media impact analysis on coaching and consulting business. NJ Media Case study
Other Titles: Sociālo mediju ietekmes analīze uz koučinga un konsultāciju biznesiem. NJ Media izpēte
Authors: Romāns Putāns
Marija Japiņa
Sociālo zinātņu fakultāte
Faculty of Social Sciences
Keywords: Atslēgas vārdi: sociālie mediji;ietekme;organiskais mārketings;koučings;konsultāciju bizness;vadlīnijas.;Keywords: social media;impact;organic marketing;coaching business;consulting business;guidelines.
Issue Date: 2024
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Bakalaura darbā “Sociālo mediju ietekmes analīze uz koučinga un konsultāciju biznesiem. NJ Media izpēte” autore pēta sociālo mediju ietekmi uz koučinga un konsultāciju uzņēmumiem, koncentrējoties uz organisko mārketingu sociālajos medijos. Pievēršoties sociālo mediju nozīmei uzņēmējdarbības veicināšanā un tā lomai plašas potenciālo klientu auditorijas sasniegšanā par zemākām izmaksām, neizmantojot apmaksātu reklāmu. Bakalaura darba mērķis ir izstrādāt vadlīnijas sociālo mediju stratēģiju uzlabošanai koučinga un konsultāciju uzņēmumiem. Bakalaura darbs sastāv no trim daļām. Pirmā daļa ir teorija, kurā tiek analizēta teorija par sociālo mediju lomu uzņēmējdarbības veicināšanā, to klasifikācijām un metrikām publicētā satura mērīšanai sociālajos medijos, izmantojot monogrāfiskās un sekundārās izpētes metodes. Otrā daļa ir empīriskā daļa, kurā tiek analizēts koučinga un konsultāciju tirgus, sociālo mediju rīki un veikts pētījums par konsultāciju uzņēmumu NJ Media, sociālajo mediju nozīmi NJ Media biznesā un ieguvumiem klientu piesaistē, izmantojot salīdzinošās un satura izpētes metodes. Trešā daļa ir veltīta vadlīniju izstrādei koučinga un konsultāciju uzņēmumiem, uzlabojot sociālo mediju stratēģijas, veicot ekspertu intervijas, lai gūtu ieskatu sociālo mediju izmantošanā koučinga un konsultāciju uzņēmumiem. Rezultātā, tiek izstrādātas vadlīnijas sociālo mediju stratēģiju uzlabošanai koučgina un konsultāciju uzņēmumiem, un galvenie secinājumi ir: mērķauditorijas atlase ir būtiska sociālo mediju sastāvdaļa, nodrošinot vērtīgu un izklaidējošu saturu atbilstošai auditorijai. Facebook, Instagram, YouTube un LinkedIn ir visizdevīgākās sociālo mediju platformas zīmola veidošanai. Saturs ir jāveido autentiskā formā, izmantojot dažādus kanālus un satura formātus, sniedzot vērtību auditorijai. Sociālo mediju satura snieguma mērīšana ir būtiska sociālo mediju mārketinga sastāvdaļa, lai analizētu satura kvalitāti, lai attīstītu uzņēmumu. Bakalaura darba apjoms ir 56 lappuses, kas sastāv no 39 literatūras un informācijas avotiem, 10 tabulām, 5 diagrammām un 17 pielikumiem.
In the bachelor thesis “Social Media Impact Analysis on Coaching and Consulting Businesses. Case study of NJ Media” author explores the impact of social media on coaching and consulting businesses, focusing on organic marketing on social media. It addresses the increasing significance of social media in business promotion, and its role in reaching wide audiences of potential clients at a lower cost, without using paid advertising. The aim of the bachelor thesis is to develop guidelines for improving social media strategies for coaching and consulting businesses. The bachelor thesis consists of three parts. The first part is theory where the author analyses theory about social media role in business promotion, classifications, and metrics for measuring the performance of published content on social media using the monographic and secondary research methods. The second part is the empirical part where the author analyses the coaching and consulting markets, social media tools and conducts research about a consulting company NJ Media, its presence on social media and benefits in terms of acquiring clients using the comparative and content research methods. The third part is dedicated to developing guidelines for coaching and consulting businesses by improving the social media strategies by conducting expert interviews for insights of social media use for coaching and consulting businesses. As a result, guidelines for improving social media strategies for coaching and consulting businesses are developed, and the main findings are: target audience selection is a crucial part of social media presence when providing valuable and entertaining content. Facebook, Instagram, YouTube, and LinkedIn are the most beneficial social media platforms for brand building, content must be created in an authentic form using different channels and formats of content, by providing value to the audience. Measuring social media content metrics is a crucial part of social media marketing for analysing the best performing content when growing a business. The volume of bachelor thesis contains 56 pages, that consists of 39 literature and information sources, 10 tables, 5 charts and 17 annexes.
Description: Starptautiskais bizness un jaunuzņēmumu darbība
International Business and Start-up Entrepreneurship
Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
Management, Administration and Real Estate Management
Appears in Collections:Bakalaura darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.