Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorJekaterina Pankova-
dc.contributor.authorAmanda Stefane-
dc.contributor.otherSociālo zinātņu fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of Social Sciencesen-UK
dc.date.accessioned2024-07-15T21:18:57Z-
dc.date.available2024-07-15T21:18:57Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/15946-
dc.descriptionStarptautiskais mārketings un reklāmalv-LV
dc.descriptionInternational Marketing and Advertisingen-UK
dc.descriptionVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldībalv-LV
dc.descriptionManagement, Administration and Real Estate Managementen-UK
dc.description.abstractTehnoloģiju nozare ir viena no vadošajām un straujāk attīstošākajām industrijām pasaulē un zīmols “Samsung” ieņem tajā ļoti nozīmīgu lomu. Tomēr sabiedrībā, īpaši jauniešu, tostarp Z paaudzes vidū, ir novērojama tendence, ka priekšroka tiek dota zīmola “Apple” viedtālruņiem, kas iespaido zīmola “Samsung” pārdošanas apjomus mobilajām ierīcēm gan kopumā, gan konkrēti šajā demogrāfiskajā grupā. Kamēr Z paaudzes iedzīvotāju skaits vairs nepalielināsies, to nozīme iedzīvotāju kopskaitā Latvijā līdz 2070.gadam pieaugs, jo tie veidos lielāko daļu pieaugušo un vecāka gadagājuma iedzīvotāju, kuriem ir ievērojama pirktspēja. Šī iemesla dēļ kritiski aktualizējas Z paaudzes sasniegšana un zīmoliem, tostarp “Samsung” ir nepieciešams rast risinājumu, lai spētu piesaistīt lielāku šo būtisko segmenta daļu, nostiprinot viņu uztveri par zīmolu. Izpratne par Z paaudzes vēlmēm ir nepieciešama, lai zīmols varētu stiprināt un uzlabot kopējo uztveri demogrāfiskās grupas vidū, ietverot spēcīgu zīmola izveidi, pozitīvas uztveres uzturēšanu, kā arī jēgpilnu saikņu veidošanu ar patērētājiem. Darba autore izstrādāja bakalaura darbu, kura temats ir “Zīmola “Samsung” uztveres analīze Z paaudzei Latvijā.” Darba struktūru veido ievads, trīs galvenās daļas un to apakšnodaļas, secinājumus un priekšlikumu, kā arī izmantotās literatūras sarakstu un pielikumus. Darba mērķis ir balstoties uz zinātniskās literatūras un empīrisko datu analīzi, izstrādāt ieteikumus zīmolam “Samsung” Z paaudzes uztveres uzlabošanai Latvijā. Lai sasniegtu izvirzīto darba mērķi un spētu veikt zīmola “Samsung” uztveres analīzi Z paaudzei Latvijā, pētījumā izmantotas tādas pētnieciskās metodes kā monogrāfiskā jeb aprakstošā metode, sekundāro datu analīzes metode, kvantitatīvā pētījuma metode – patērētāju aptauja, kā arī grafiskā metode. Pētījuma būtiskākie rezultāti atspoguļo, ka, lai gan kopumā “Samsung” uztveri Z patērētāju vidū Latvijā var vērtēt kā pozitīvu, zīmolam ir nepieciešams veikt uzlabojumus tā kopējai uztveres pilnveidošanai, lai būtu atbilstošāks, kā arī aktuālāks priekš jauniešiem. Balstoties uz iegūtajiem rezultātiem, darbā tika izvirzīti 7 priekšlikumi, galvenokārt vērsti uz zīmola “Samsung” Z paaudzes uztveres uzlabošanu Latvijā, caur instrumentiem, kas potenciāli piesaistītu šo demogrāfisko grupu. Tie ietver tādus ieteikumus kā kampaņas izveidi, aicinot dalībniekus caur digitālu platformu personalizēt un papildināt “Samsung” esošo logotipu ar autentiskiem elementiem atbilstoši savai uztverei par to kā zīmola logo būtu jāizskatās. Darba apjoms ir 57 lapaspuses. Darbā iekļautas 8 tabulas, 11 attēli, 59 izmantotās literatūras avoti, kā arī 3 pielikumi.lv-LV
dc.description.abstractThe technology industry is one of the leading and fastest growing industries in the world and the Samsung brand plays a very important role within it. However, there is a prevailing trend in society, especially among the youth, including Generation Z, to prefer Apple-branded smartphones. This trend is impacting Samsung's mobile sales both overall and specifically within this demographic. While the population of the Generation Z will no longer increase, their significance in the total population of Latvia will continue to rise until 2070, as they will constitute the majority of the adult and elderly population, who possess considerable purchasing power. Therefore, reaching Generation Z is imperative and brands including Samsung need to find a solution to attract a larger part of this important segment by strengthening their brand perception. Understanding the preferences of Generation Z is necessary for a brand to strengthen and improve the overall perception among the demographic group. This includes building a robust brand, maintaining a positive perception, and establishing meaningful connections with consumers. The author of the work developed a bachelor's thesis, the topic of which is "Perception analysis of the brand “Samsung” for Generation Z in Latvia." The structure of the bachelor thesis consists of an introduction, three main parts and their subsections, conclusions, and a proposal, as well as a list of used literature and appendices. The aim of the bachelor thesis is based on the analysis of scientific literature and empirical data, to develop recommendations for the brand "Samsung" to improve the perception among Generation Z in Latvia. To achieve the set goal of the study and analyse the perception of the brand Samsung among Generation Z in Latvia, research methods such as the monographic or descriptive method, the method of secondary data analysis, the quantitative research method—surveying consumers, and the graphic method were used in the bachelor thesis. The most significant findings of the bachelor thesis reflect that, although the perception of “Samsung” among Generation Z consumers in Latvia can generally be deemed positive, the brand requires improvements to enhance its overall perception. Based on the obtained results, 7 proposals were put forward in the bachelor thesis, primarily aimed at improving Generation Z's perception of the Samsung brand in Latvia through tools that would potentially appeal to this demographic group. These include suggestions such as creating a campaign inviting participants to personalize and add authentic elements to “Samsung” existing logo through a digital platform, according to their perception of what the brand logo should look like. The volume of the bachelor thesis is 57 pages. The work includes 8 tables, 11 images, 59 sources of used literature and information, as well as 3 appendices.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccess-
dc.subjectAtslēgas vārdi: zīmolslv-LV
dc.subjectzīmola uztverelv-LV
dc.subjectZ paaudze.lv-LV
dc.subjectKeywords: branden-UK
dc.subjectbrand perceptionen-UK
dc.subjectGeneration Z.en-UK
dc.titleZīmola “Samsung” uztveres analīze Z paaudzei Latvijālv-LV
dc.title.alternativePerception analysis of the "Samsung" brand for Generation Z in Latviaen-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.