Title: Sociālo mediju mārketinga komunikācijas izveide uzņēmumam „Latvia Timber International”
Other Titles: Create social media marketing communications for „Latvia Timber International”
Authors: Alnis Stakle
Emīls Pukšto
Sociālo zinātņu fakultāte
Faculty of Social Sciences
Keywords: Radošais darbs;multimediāla satura veidošana;sociālo mediju mārketinga komunikācija;komunikācija;instagram;vizuālā komunikācija;satura mārketings.;Creative work;multimedia content creation;social media marketing communication;communication;Instagram;visual communication;content marketing.
Issue Date: 2024
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Bakalaura darba „Sociālo mediju mārketinga komunikācijas izveide uzņēmumam „Latvia Timber International”” mērķis ir balstoties teorētiskās atziņās un labas prakses piemērā par sociālo mediju mārketinga komunikācijas izveidi, izveidot idejas koncepciju sociālās mediju mārketinga komunikācijas pielietojumam sociāla mediju platformai „Instagram” konkrētajam uzņēmumam. Bakalaura darbs veidots trīs daļās, pirmajā daļā tiek aplūkotas teorētiskās nostādnes, atziņas par komunikācijas līmeņiem, mārketinga komunikāciju, vizuālo komunikāciju, satura mārketingu. Otrajā daļā apskatīta un izvērtēta uzņēmuma komunikācija sociālajos medijos, tā piedāvātā produkcija, apskatīts labas prakses piemērs sociālo mediju komunikācijas kontekstā, kā arī apskatīts kā veidot multimediālu saturu un to publicēt sociālajos medijos. Trešajā daļā tika izveidota idejas koncepcija, uzfilmēti vairāki īsa formāta sižeta video, izveidotas vairākas publikācijas, sociālās mediju mārketinga komunikācijas pielietojumam uzņēmuma „Latvia Timber International” sociāla medija platformas „Instagram” komerciālajam kontam, balstoties uz pirmās daļā apskatītajām teorētiskajām atziņām, otrajā daļā apskatītajiem multimediālā satura veidošanas un publicēšanas principiem sociālajos medijos, kā arī labas prakses piemēra. Galvenie secinājumi – sociālo mediju mārketinga komunikācijas izmantošana straujajā digitālajā laikmetā uzņēmumam ir svarīga, tāpēc ka sociālo mediju platformas gūst popularitāti plašā auditorijas lokā, tomēr, lai varētu uzrunāt attiecīgo mērķauditoriju sociālajos medijos ir nepieciešams veidot plānotu, kvalitatīvu un pamatotu satura izveidi un izvietošanu.
The aim of the Bachelor's work “Development of social media marketing communications for Latvia timber International” is to develop an idea concept for the use of social media marketing communications for the social media platform “Instagram” for the particular company, based on theoretical knowledge and good practice example regarding the creation of social media marketing communications. The Bachelor's work consists of three parts, the first part discussing theoretical concepts, knowledge of communication levels, marketing communication, visual communication, content marketing. The second part reviews and evaluates the communication of the company on social media, the production it offers, an example of good practice in the context of social media communication, as well as discusses how to create multimedia content and publish it on social media. In the third part, a concept of idea was created, several short-format plot videos were filmed, several publications were created, for social media marketing communication applications for the commercial account of „Latvia timber International” on the social media platform Instagram, based on theoretical knowledge discussed in the first part, the principles for the creation and publication of multimedia content on social media discussed in the second part, as well as examples of good practice. The main conclusions – the use of social media marketing communication in the rapid digital age is important for the company, because social media platforms gain popularity in a wide audience, however, in order to address the relevant target audience on social media, it is necessary to create planned, qualitative and substantiated content creation and placement.
Description: Multimediju komunikācija
Multimedia Communication
Informācijas un komunikācijas zinātnes
Information and Communication Sciences
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.