Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKristīne Blumfelde-Rutka-
dc.contributor.authorJete Riceva-
dc.contributor.otherSociālo zinātņu fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of Social Sciencesen-UK
dc.date.accessioned2024-07-15T21:18:42Z-
dc.date.available2024-07-15T21:18:42Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/15930-
dc.descriptionStarptautiskais mārketings un reklāmalv-LV
dc.descriptionInternational Marketing and Advertisingen-UK
dc.descriptionVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldībalv-LV
dc.descriptionManagement, Administration and Real Estate Managementen-UK
dc.description.abstractUzņēmējdarbības vidē vadošo lomu ieņem konkurences un tās priekšrocību identificēšana un analizēšana. Uzņēmums, integrējot un akcentējot konkurences priekšrocības mārketinga komunikācijā, veicina ilgtspējīgu attīstību, konkurētspēju, kā arī skaidri definē savas vērtības, mērķus, un kā tas atšķiras no citiem. Uzņēmums “Līgatnes Papīrfabrika” savu darbību ir atsācis pavisam nesen, tam nav veikts konkurences novērtējums, kā arī nav izpētītas konkurences priekšrocības, tādēļ uzņēmumam turpmāk, veiksmīgākai attīstībai, ir nepieciešams veikt konkurences novērtējumu, izvērtēt konkurences priekšrocības un konstatēt, kā tās integrēt uzņēmuma mārketinga komunikācijā. Bakalaura darba “Konkurences priekšrocību integrēšana uzņēmuma “Līgatnes Papīrfabrika” mārketinga komunikācijā” mērķis ir, balstoties uz teorētiskajām atziņām par konkurences lomu uzņēmējdarbībā un empīrisko pētījumu, izstrādāt uzņēmuma “Līgatnes Papīrfabrika” konkurences novērtējuma koncepciju, kas vērsta uz konkurences priekšrocību integrēšanu uzņēmuma mārketinga komunikācijā. Lai sasniegtu darba mērķi un darbā izvirzītos uzdevumus, pētījumā izmantotas tādas pētījuma metodes kā monogrāfiskā metode, lai aprakstītu konkurences, konkurences priekšrocību un mārketinga komunikācijas teorētiskos aspektus, sekundāro datu analīze, lai raksturotu uzņēmumu “Līgatnes Papīrfabrika”, un kontentanalīze, lai veiktu uzņēmumam konkurences novērtējumu, kvalitatīvā pētījuma metode – ekspertu strukturētās intervijas, kā arī grafiskā datu apstrādes metode. Pētījuma rezultātā tika konstatētas piecas uzņēmuma “Līgatnes Papīrfabrika” konkurences priekšrocības, un ka tās iespējams integrēt mārketinga komunikācijā, izmantojot digitālo mārketingu, precīzāk, sociālo mediju komunikāciju, un pielāgojot konkurences priekšrocības B2B vai B2C mērķauditorijai. Bakalaura darbs ir strukturēts 3 nodaļās, darbā iekļauti 12 attēli, 39 izmantotās literatūras un informācijas avoti. Atslēgas vārdi: konkurence, konkurences priekšrocības, mārketinga komunikācija, “Līgatnes Papīrfabrika”.lv-LV
dc.description.abstractThe identification and analysis of competition and its advantages plays a leading role in the business environment. By integrating and emphasizing competitive advantages in marketing communications, the company promotes sustainable development, competitiveness, and clearly defines its values, goals, and how it differs from others. Company “Līgatnes Papīrfabrika” has resumed its activities very recently, has not undergone a competitive assessment, nor has the competitive advantages been explored, so it is necessary for the company to carry out a competitive assessment, assess the competitive advantages and determine how to integrate them into the company's marketing communications in the future, as a result of more successful development. The aim of the research “Integrating competitive advantages into the marketing communications of the company “Līgatnes Papīrfabrika”” is to develop, on the basis of theoretical knowledge regarding the role of competition in entrepreneurship and empirical research, the concept of competition assessment of the “Līgatnes Papīrfabrika” company, which is aimed at integrating competitive advantages into the marketing communications of the company. In order to achieve the aim of the research and the tasks assigned, the study uses study methods such as the monographic research method for describing the theoretical aspects of competition, competitive advantages and marketing communication, the analysis of secondary data for describing the company “Līgatnes Papīrfabrika” and a content analysis method to assess competition for the company, the qualitative research method for structured interviews of experts and graphical data processing method. As the result of the research, there are five competitive advantages of the company “Līgatnes Papīrfabrika” and they could be integrated into marketing communications through digital marketing, more specifically social media communication, and adjusted for B2B or B2C audiences. The research work is structured in 3 chapters and consists of 12 images and 39 used information sources. Keywords: competition, competitive advantages, marketing communication, “Līgatnes Papīrfabrika”.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccess-
dc.subjectKonkurencelv-LV
dc.subjectkonkurences priekšrocībaslv-LV
dc.subjectmārketinga komunikācijalv-LV
dc.subject“Līgatnes Papīrfabrika”lv-LV
dc.subjectCompetitionen-UK
dc.subjectcompetitive advantagesen-UK
dc.subjectmarketing communicationen-UK
dc.subject“Līgatnes Papīrfabrika”en-UK
dc.titleKonkurences priekšrocību integrēšana uzņēmuma "Līgatnes Papīrfabrika" mārketinga komunikācijālv-LV
dc.title.alternativeIntegration of competitive advantages into the marketing communications of the company “Līgatnes Papīrfabrika”.en-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.