Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKristīne Blumfelde-Rutka-
dc.contributor.authorEvelīna Ločmele-
dc.contributor.otherSociālo zinātņu fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of Social Sciencesen-UK
dc.date.accessioned2024-07-15T21:18:39Z-
dc.date.available2024-07-15T21:18:39Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/15926-
dc.descriptionStarptautiskais mārketings un reklāmalv-LV
dc.descriptionInternational Marketing and Advertisingen-UK
dc.descriptionVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldībalv-LV
dc.descriptionManagement, Administration and Real Estate Managementen-UK
dc.description.abstractZīmoli mūsdienās ir kas vairāk kā tikai nosaukums, tie veido asociācijas, iestājas par savām vērtībām, komunicē ar auditoriju, arī patērētājiem ir tendence izvēlēties preces, balstoties uz zīmola atpazīstamību. Darbā pētītajam uzņēmumam Kotiņi nepastāv zīmola vadlīnijas, kas noteiktu un veidotu zīmola identitāti, līdz ar to tiktu veicināta atpazīstamība. Izstrādājot zīmola Kotiņi valdīnijas, un pielietojot tās, būs iespēja veidot vienotu komunikāciju visos kanālos un radīt asociācijas ar zīmolu. Bakalaura darba “Uzņēmuma Kotiņi zīmola vadlīniju izstrāde lauksaimniecības nozares kontekstā” mērķis ir, balstoties uz teorētisko atziņu un sekundāro datu analīzi, izstrādāt zīmola vadlīnijas lauksaimniecības nozares uzņēmumam Kotiņi. Lai sasniegtu mērķi un darbā izvirzītos uzdevumus, izstrādājot darbu, tika izmantotas dažādas pētījuma metodes. Monogrāfiskā metode darba 1.nodaļā, sekundāro datu analīze darba 2.nodaļā, kā arī satura analīze un kvalitatīvā pētījumu metode darba 3.nodaļā. Darba procesā tika izstrādātas zīmola Kotiņi vadlīnijas secinot, ka sākotnējais zīmola Kotiņi logo ir sarežģīti izmantojams, nav oriģināls un neasociējas ar zīmola vērtībām, tāpēc tika izstrādāts jauns, ērti lietojams logo, kas veido asociācijas arī ar citiem zīmola elementiem un atspoguļo zīmola vērtības. Tika izstrādāta krāsu palete – primārā un sekundārā, iekļaujot pamatkrāsas un papildinošās krāsas, kas atbilst zīmola balss tonim un mijiedarbojas ar pārējiem vadlīniju elementiem. Izstrādātās zīmola vadlīnijas kalpo kā informatīvs materiāls par zīmola izmantoto elementu pielietošanu, lai tiktu veidota vienota stila komunikācija un patērētājiem veidotos asociācijas ar zīmolu Kotiņi. Balstoties uz iegūtajiem rezultātiem darbā, tika izvirzīti priekšlikumi uzņēmuma Kotiņi vadībai, mārketinga speciālistam un citiem lauksaimniecības nozares pārtikas uzņēmumiem, uzsverot zīmola vadlīniju nozīmi zīmola attīstības un atpazīstamības veicināšanā, un zīmola tēla veidošanā. Tāpat sniegti ieteikumi elementu izvēlei un izvietošanai atbilstoši lauksaimniecības nozares specifikai un vienota komunikācijas stila nodrošināšanai izmantotajos kanālos. Bakalaura darba apjoms ir 58 lapaspuses. Darbā iekļautas 3 tabulas, 29 attēli, 35 izmantotās literatūras un informācijas avoti, kā arī 13 pielikumi. Atslēgas vārdi: zīmols, zīmola vadlīnijas, vadlīniju elementi, Kotiņilv-LV
dc.description.abstractNowadays, brands are more than just a name, they create associations, stand for certain values, communicate with their audience, and consumers too tend to choose products based on brand recognition. There are no brand guidelines in place to help define and foster a brand identity, which will promote recognition of the company Kotiņi. Creating and applying the brand guidelines will help Kotiņi ensure unified communication across all channels and generate brand associations. The bachelor thesis "Development of Brand Guidelines for the Company Kotiņi in the Context of the Agricultural Sector" aims to develop guidelines for the agricultural company Kotiņi based on theoretical knowledge and secondary data analysis. In order to achieve the aim and objectives of the thesis, various research methods have been used. The monographic method in Chapter 1, secondary data analysis in Chapter 2, content analysis and qualitative research in Chapter 3. As part of the work, brand guidelines were developed for Kotiņi, and it was concluded that the original logo was difficult to use, unoriginal and inconsistent with brand values, so a new, easy-to-use logo was designed that would build associations with other elements of the brand and not lose sight of the brand values. A colour palette was selected – a primary and a secondary one, including primary and complementary colours that match the brand's timbre and play off the other points set forth in the guidelines. The guidelines serve as a point of reference for the use of the brand's various elements to make for a cohesive communication style and stable consumer associations with the Kotiņi brand. Based on the results obtained, the thesis proposes recommendations to the management of Kotiņi, the marketing specialist and other agri-food companies, emphasising the importance of brand guidelines in promoting development, awareness and image building. Likewise, it provides recommendations on the selection and placement of elements according to the specificities of the agricultural sector and on ensuring a consistent communication style across the board. The volume of the bachelor paper is 58 pages. It includes 3 tables, 29 figures, 35 cited sources, as well as 13 annexes. Keywords: brand, brand guidelines, elements of guidelines, Kotiņien-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccess-
dc.subjectzīmolslv-LV
dc.subjectzīmola vadlīnijaslv-LV
dc.subjectvadlīniju elementilv-LV
dc.subjectKotiņilv-LV
dc.subjectbranden-UK
dc.subjectbrand guidelinesen-UK
dc.subjectelements of guidelinesen-UK
dc.subjectKotiņien-UK
dc.titleUzņēmuma "Kotiņi" zīmola vadlīniju izstrāde lauksaimniecības nozares kontekstālv-LV
dc.title.alternativeDevelopment of Brand Guidelines for the Company Kotiņi in the Context of the Agricultural Sectoren-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.