Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorRenāte Cāne-
dc.contributor.authorElīna Ezera-
dc.contributor.otherSociālo zinātņu fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of Social Sciencesen-UK
dc.date.accessioned2024-07-15T21:18:35Z-
dc.date.available2024-07-15T21:18:35Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/15921-
dc.descriptionStarptautiskais mārketings un reklāmalv-LV
dc.descriptionInternational Marketing and Advertisingen-UK
dc.descriptionVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldībalv-LV
dc.descriptionManagement, Administration and Real Estate Managementen-UK
dc.description.abstractBakalaura darbs “Ķekavas novada zīmola identitātes uztvere Ķekavas novada pagastos pēc administratīvi teritoriālās reformas” mērķis ir, balstoties uz teorētiskām atziņām un Ķekavas novada pagastu iedzīvotāju uztveres par Ķekavas novada zīmola identitāti analīzi, izstrādāt priekšlikumus esošās situācijas uzlabošanai. Pētījums ir aktuāls, jo 2021.gadā, norisinoties administratīvi teritoriālajai reformai, Ķekavas novadam, ar jau izstrādātu un funkcionējošu zīmola identitāti, pievienoja Baldones pagastu. Tas sabiedrībā raisīja atkārtotu identitātes krīzi, kas no Ķekavas novada pagastu iedzīvotāju puses jau bija rimusies, ņemot vērā, ka zīmola identitāte tika izstrādāta pirms 5 gadiem. Līdz šim Ķekavas novada pašvaldība nav organizējusi pasākumus, kas veicinātu Ķekavas novada teritoriju iekļaušanos un piederības veidošanu pašvaldībai un novada zīmola identitātei, kā rezultātā sabiedrība visa novada kontekstā neizjūt kopienas sajūtu. Bakalaura darbs sastāv no trīs nodaļām, kurās tiek izmantotas vairākas pētījumu metodes. Darba pirmajā nodaļā ir izmantota monogrāfiskā pētījumu metode, ar kuras palīdzību darba autore pēta zīmola un zīmola identitātes jēdzienu, veidošanās procesu un principus, ietekmējošos faktorus, zīmola uztveres, kā arī vietu zīmolu veidošanas īpatnības. Tāpat ir pielietota arī sekundāro datu analīze. Darba otrajā nodaļā ir raksturots Ķekavas novads gan teritoriālā, gan pašvaldības darbības kontekstā, kā arī raksturota novada zīmola identitāte. Darba trešajā nodaļā tiek izmantota kvantitatīvā pētījuma metode aptauja, lai noteiktu kāda ir Ķekavas novada iedzīvotāju Ķekavas novada zīmola uztvere, aptverot visu Ķekavas novada teritoriju iedzīvotāju viedokļus. Nozīmīgākie pētījuma rezultāti ir saistīti ar to, ka Ķekavas novada iedzīvotāji Ķekavas novada pagastos un pilsētās, kas nav Ķekavas pilsēta, nejūtas saistīti un piederīgi novada zīmolam, jo tas ne vizuāli, ne daļēji arī emocionāli nesaistās ar konkrētu novada teritoriju. Autores galvenie priekšlikumi ir adresēti Ķekavas novada pašvaldības sabiedrības informēšanas un mārketinga nodaļai, un ir virzīti Ķekavas novada zīmola identitātes pielāgošanai un integrēšanai katrā Ķekavas novada teritorijā, kas ir nozīmīgi novada sabiedrības labsajūtas, pozitīvas zīmola uztveres, kopējās identitātes veidošanas, kā arī atpazīstamības veicināšanā. Bakalaura darba apjoms ir 56 lappuses. Darbā ir ievietots 20 attēli, 3 tabulas, izmantoti 77 literatūras un informācijas avoti, kā arī pievienots 1 pielikums. Atslēgvārdi: zīmols, zīmola identitāte, zīmola identitātes uztvere, zīmola identitātes elementilv-LV
dc.description.abstractThe bachelor’s thesis “Perception of Ķekava municipality’s brand identity in municipality parishes after the administrative territorial reform” aims to develope proposals to improve the current situation, based on theoretical knowledge and analysis of the perception of residents of Ķekava parishes regarding the identity of the Ķekava municipality brand. The research is relevant because in 2021, as the administrative territorial reform took place, Baldone parish was added to Ķekava municipality, when there was already functioning and developed brand identity. It refreshed a recurring identity crisis in society, which had already subsided by residents of Ķekava municipality parishes, as the brand identity was developed 5 years ago. Until now, Ķekava municipality has not ensured activity to promote the integration and affilliation of the territory of Ķekava municipality and the identity of the brand of the municipality, as a result of which the society does not feel a sense of community in the context of the whole municipality. The bachelor’s thesis consists of three chapters that use several research methods. The first chapter of the thesis uses a monographic research method and secondary data analysis by whom author studied the concept, process and principles of brand and brand identity, influencing factors, brand perception peculiarities, as well as specificities of place branding. The second chapter of thesis describes te municipality of Ķekava in territorial and activity context, as well as describes the identity of the municipality. The third chapter of the work uses the quantitative survey method to determine the perception of the brand of Ķekava municipality by Ķekava municipality residents. The most important results of the research are related to the fact that residents of Ķekava municipality in Ķekava parishes and cities other than Ķekava city do not feel connected to the brand of the municipality, as in brand does not connect visually or partly emotionally to a specific territory of the municipality. The author’s main proposals are adressed to the public information and marketing department of the Ķekava municipality and are directed towards adopting and integrating the brand identity of the Ķekava municipality in each territory of the Ķekava municipality, which is important in well being of the municipality’s society, positive brand perception, overall identity creation and visibility. Bachelor’s thesis consists of 56 pages. Work contains 20 pictures, 3 tables, 77 sources of literature and information and 1 attachment. Keywords: brand, brand identity, brand identity perception, brand identity elementsen-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccess-
dc.subjectAtslēgvārdi: zīmolslv-LV
dc.subjectzīmola identitātelv-LV
dc.subjectzīmola identitātes uztverelv-LV
dc.subjectzīmola identitātes elementilv-LV
dc.subjectKeywords: branden-UK
dc.subjectbrand identityen-UK
dc.subjectbrand identity perceptionen-UK
dc.subjectbrand identity elementsen-UK
dc.titleĶekavas novada zīmola identitātes uztvere Ķekavas novada pagastos pēc administratīvi teritoriālās reformaslv-LV
dc.title.alternativePerception of Ķekava municipality's brand identity in municipality parishes after the administrative territorial reformen-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.