Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorVineta Savicka-
dc.contributor.authorAdriana Rozentāle-
dc.contributor.otherSociālo zinātņu fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of Social Sciencesen-UK
dc.date.accessioned2024-07-15T21:18:28Z-
dc.date.available2024-07-15T21:18:28Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/15912-
dc.descriptionSabiedriskās attiecībaslv-LV
dc.descriptionPublic Relationsen-UK
dc.descriptionInformācijas un komunikācijas zinātneslv-LV
dc.descriptionInformation and Communication Sciencesen-UK
dc.description.abstractBakalaura darba “Automašīnu uzņēmumu “PērcunBrauc” un “CarsOutlet” tēla salīdzinājums sociālo mediju platformā “TikTok” mērķis ir noskaidrot Latvijas automašīnu uzņēmumu “PērcUnBrauc” un “CarsOutlet” vēlamo un uztverto tēlu sociālajā medijā “TikTok”. Automašīnu uzņēmumi savu tēlu veido ar izlaides sociālā medija “TikTok” palīdzību, kurš ieguvis strauju popularitāti ne tikai Latvijā, bet arī pasaulē. Darbs sastāv no divām daļām- teorijas apskata un pētījuma. Teorijas apskatā tika aplūkotas tēla definīcijas un tēla veidošanās iezīmes, pēc kurām tika veikta pētnieciskā daļa. Pētnieciskajā daļā iekļautas intervijas gan ar uzņēmuma pārstāvjiem, gan uzņēmuma sociālā medija “TikTok” sekotājiem un klientiem. Tāpat tika veikta arī sociālā medija “TikTok” kontentanalīze. Darba beigās tika noteikts gan uzņēmumu vēlamais, gan uztvertais tēls un arī tēla veidošanas iezīmes. Automašīnu uzņēmumu “PērcUnBrauc” un “CarsOutlet” tēlu veido ar humora palīdzību, kas nereti piesaista jauniešus un sociālais medijs “TikTok” nav piemērotākā vieta, lai sasniegtu 25-70 gadus vecu auditoriju .lv-LV
dc.description.abstractANNOTATION The aim of the bachelor's thesis "Comparison of the image of car companies "PērcunBrauc" and "CarsOutlet" on the social media platform "TikTok" is to find out the desired and perceived image of the Latvian car companies "PērcUnBrauc" and "CarsOutlet" on the social media "TikTok". Car companies create their image with the help of social media "TikTok", which has gained rapid popularity not only in Latvia, but also in the world. The work consists of two parts - theory review and research. In the review of the theory, the definitions of the image and the features of image formation were considered, after which the research part was carried out. The research part includes interviews with both company representatives and followers of the company's social media "TikTok" and physical customers. As well as the content analysis of the social media "TikTok". At the end of the work, both the desired and the perceived image of the companies were determined, as well as the features by which it was achieved. The image of car companies "PērcUnBrauc" and "CarsOutlet" is created with the help of humor, which often attracts young people, and the social media "TikTok" is not the most suitable place to reach a 25-70-year-old audience.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccess-
dc.subjectAtslēgas vārdi: “PērcUnBrauc”lv-LV
dc.subject“CarsOutlet”lv-LV
dc.subject“TikTok”lv-LV
dc.subjectuzņēmumslv-LV
dc.subjectuzņēmuma tēlslv-LV
dc.subjecttēlslv-LV
dc.subjectvēlamas tēlslv-LV
dc.subjectuztvertais tēlslv-LV
dc.subjectautomašīnas.lv-LV
dc.subjectKeywords: “PērcUnBrauc”en-UK
dc.subject“CarsOutlet”en-UK
dc.subject“TikTok”en-UK
dc.subjectcompanyen-UK
dc.subjectcompany imageen-UK
dc.subjectimageen-UK
dc.subjectdesired imageen-UK
dc.subjectperceived imageen-UK
dc.subjectcars.en-UK
dc.titleAutomašīnu uzņēmumu “PērcUnBrauc” un “CarsOutlet” tēla salīdzinājums sociālajā medijā “TikTok”lv-LV
dc.title.alternativeComparison of the image of car companies "PērcUnBrauc" and "CarsOutlet" on the social media "TikTok"en-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konsultāciju_lapa_Adriana_Rozentāle.pdfNoslēguma darba pielikums58.23 kBAdobe PDFView/Open    Request a copyopen_acces_locked
Socialo_zinatnu_fakultate_SA_2024_Adriana_Rozentale_053468.pdfBakalaura darbs1.4 MBAdobe PDFView/Open    Request a copyopen_acces_locked


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.