Title: Produktu fotogrāfiju sērijas izveide zīmola “Galvenais” reklamēšanai sociālajos tīklos
Other Titles: Product photography for brand “Galvenais” advertising on social media
Authors: Alnis Stakle
Elīna Lāce
Komunikācijas fakultāte
Faculty of Communications
Keywords: Produkts;fotogrāfija;reklāma;sociālie tīkli;zīmols;Product;photography;advertising;social media;brand
Issue Date: 2020
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Radošā bakalaura darba tēma ir “Produktu fotogrāfiju sērijas izveide zīmola “Galvenais” reklamēšanai sociālajos tīklos”. Darba mērķis bija izveidot produktu fotogrāfiju sēriju zīmola “Galvenais” reklamēšanai sociālajos tīklos Facebook un Instagram, atsaucoties uz teorētiskajām nostādnēm un balstoties uz uzņēmuma mērķiem un zīmolvedību. Uzņēmums “Galvenais” ražo smadzeņu funkcionālos batoniņus, kas uzlabo smadzeņu veiktspēju un veselību ar 5 dažādām funkcijām - enerģijai, atmiņai, fokusam, ilgtspējībai un relaksācijai. To sastāvā ir dažādas dabīgas izejvielas, kā arī smadzeņu darbību regulējošas vielas kā kofeīns, L-teanīns, melatonīns un citas. Uzņēmums funkcionālās pārtikas ražošanā darbību uzsācis salīdzinoši nesen, tāpēc reklāmas fotogrāfiju izveide zīmolam ir aktuāla. Bakalaura darbu saturiski veido teorētiskā daļa un radošā darba koncepcija. Darba teorētiskajā daļā tika apskatīta literatūra, lai iegūtu izpratni par produktu fotogrāfiju un tās attīstību, reklāmas darbību psiholoģiskā aspektā, vizuālo komunikāciju lomu reklāmā un vizuālo komunikāciju aktuālajām tendencēm tieši sociālo tīklu mārketingā. Darba radošajā daļā tika izveidota 23 produktu fotogrāfiju sērija, atspoguļojot uzkodu batoniņu īpašības, izejvielas un funkcijas. Radošajā konceptā tika aprakstīts zīmols “Galvenais” un tā zīmolvedība, kā arī tika izveidots produktu fotogrāfiju sērijas idejas apraksts (mērķis, mērķauditorija, vēstījums) un realizācijas apraksts (laika un nepieciešamo resursu plānošana, tehniskais izpildījums). Darba noslēgumā ir apkopotas galvenās teorētiskās bāzes un praktiskajā darbībā iegūtās atziņas, kas galvenokārt balstītas jautājumu “kāda ir veiksmīga produktu fotogrāfija un kā to izveidot?” atbildēs.
The theme of the creative bachelor`s thesis is “Product photography for brand “Galvenais” advertising on social media”. The objective of the bachelor`s thesis was to create product photography for brand “Galvenais” advertising on social media Facebook and Instagram, referring to theoretical approaches and based on brand objectives and branding. The company "Galvenais" manufactures functional brain bars that improve brain performance and health with 5 different functions - energy, memory, focus, sustainability and relaxation. They contain different natural ingredients, as well as brain regulators such as caffeine, L-theanine, melatonin and others. The company is brand new so the creation of promotional and visual materials for the new company is particularly necessary for the successful business. The content of the bachelor's thesis consists of the theoretical part and the concept of creative work. In the theoretical part the literature was reviewed in order to gain an understanding of product photography and its development, the psychology of advertising, the role of visual communication in advertising and current trends in visual communication in social network marketing. In the creative part there were created 23 products photographs reflecting snack bar qualities, ingredients and functions. The creative concept includes description of brand “Galvenais” and its branding, as well as a description of the product photo series idea (goal, target audience, message) and description of creative part realization (time and necessary resource planning, technical execution). At the end of the work, the main theoretical bases and practical findings are summarized, which are mainly based on the questions "what is a successful product photography and how to create it?" answers.
Description: Multimediju komunikācija
Multimedia Communication
Informācijas un komunikācijas zinātnes
Information and Communication Sciences
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.jpgNoslēguma darba pielikums1.57 MBJPEGView/Open    Request a copyopen_acces_locked
Komunikacijas_fakultate_MK_2020_Elina_Lace_034833.pdfBakalaura darbs3.18 MBAdobe PDFView/Open    Request a copyopen_acces_locked
2.jpgNoslēguma darba pielikums2.42 MBJPEGView/Open    Request a copyopen_acces_locked
3.jpgNoslēguma darba pielikums2.38 MBJPEGView/Open    Request a copyopen_acces_locked
5.jpgNoslēguma darba pielikums2.14 MBJPEGView/Open    Request a copyopen_acces_locked
4.jpgNoslēguma darba pielikums2.22 MBJPEGView/Open    Request a copyopen_acces_locked
6.jpgNoslēguma darba pielikums1.68 MBJPEGView/Open    Request a copyopen_acces_locked
8.jpgNoslēguma darba pielikums1.83 MBJPEGView/Open    Request a copyopen_acces_locked
7.jpgNoslēguma darba pielikums2.08 MBJPEGView/Open    Request a copyopen_acces_locked
9.jpgNoslēguma darba pielikums2.47 MBJPEGView/Open    Request a copyopen_acces_locked
10.jpgNoslēguma darba pielikums2.75 MBJPEGView/Open    Request a copyopen_acces_locked
11.jpgNoslēguma darba pielikums2.44 MBJPEGView/Open    Request a copyopen_acces_locked
18.jpgNoslēguma darba pielikums1.3 MBJPEGView/Open    Request a copyopen_acces_locked
19.jpgNoslēguma darba pielikums2.17 MBJPEGView/Open    Request a copyopen_acces_locked
20.jpgNoslēguma darba pielikums1.96 MBJPEGView/Open    Request a copyopen_acces_locked
21.jpgNoslēguma darba pielikums1.74 MBJPEGView/Open    Request a copyopen_acces_locked
22.jpgNoslēguma darba pielikums1.95 MBJPEGView/Open    Request a copyopen_acces_locked
23.jpgNoslēguma darba pielikums3.9 MBJPEGView/Open    Request a copyopen_acces_locked


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.