Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorInta Višņevska-
dc.contributor.authorEsmira Minalta-
dc.contributor.otherSabiedrības veselības un sociālās labklājības fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of Public Health and Social Welfareen-UK
dc.date.accessioned2023-07-15T21:33:26Z-
dc.date.available2023-07-15T21:33:26Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/13879-
dc.descriptionMāszinībaslv-LV
dc.descriptionNursing Studiesen-UK
dc.descriptionVeselības aprūpelv-LV
dc.descriptionHealth Careen-UK
dc.description.abstractBakalaura tēma – Ētiskas dilemmas izpratne māszinību studentiem Darba mērķis - Noskaidrot ētiskas dilemmas izpratni māszinību studentiem. Pētījumā piedalījās vienas Latvijas Republikas universitātes 1. kursa un 4. kursa māszinību studenti ar kopējo skaitu 40 respondenti Pētījuma datu ievākšana notika interneta vidē un individuāli, laika periodā no 2023. gada 15. maija līdz 2023. gada 17. maijam. Tika izdrukāti 20 anketas, kuras bija izsniegtas individuāli respondentiem auditorijā, iepriekš saskaņojot laiku ar studentiem. Pētījuma izvirzīta hipotēze nav apstiprinājusies, jo netika konstatētas izteiktas atšķirības starp 1. un 4. kursa studentu ētiskās dilemmas izpratni. Darba gaitā secināts, ka galvenā un svarīgākā problēma, ko sagādā sastapšanās ar ētisko dilemmu - ir tās ietekme uz aprūpes kvalitāti un uz uzticību balstītu attiecību veidošanu ar pacientu, tieši tāpēc ir svarīgi pievērst lielāku uzmanību medicīnas, šajā gadījumā, māszinību studentu izglītošanai šajā jautājumā. Darba saturs – 25 lpp., 2. attēli, 7. tabulas, 31 izmantotie literatūras avoti un 2 pielikumi.lv-LV
dc.description.abstractBachelor’s thesis – Understanding of Ethical Dilemma among Nursing Students The aim of the work - to find out and clarify the understanding of ethical dilemma among nursing students. 1st and 4th year nursing students of one university of the Republic of Latvia took part in the research, with a total number of 40 respondents. Data collection for research were made online and individually, in the period from May 15, 2023 to May 17, 2023. 20 questionnaires were printed, which were handed out individually to the respondents in the audience, having previously arranged the time with the students. The hypothesis of the research has not been confirmed, because no significant differences were found between the understanding of the ethical dilemma among the 1st and 4th year students. Also conclusion has been made, that the main and most important problem caused by the encounter with an ethical dilemma is its impact on the quality of care and the creation of a relationship based on trust with the patient, that is why it is important to pay more attention to the education of medical, in this case, nursing students in this matter. Content of the work - 25 pages, 2 pictures, 7 tables, 31 used literature sources and 2 appendices.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.subjectētiska dilemmalv-LV
dc.subjectmorālais jūtīgumslv-LV
dc.subjectmorālās stadijaslv-LV
dc.subjectattīstības stadijaslv-LV
dc.subjectmāszinību studentilv-LV
dc.subjectduālā aspekta teorija.lv-LV
dc.subjectethical dilemmaen-UK
dc.subjectmoral sensitivityen-UK
dc.subjectmoral stagesen-UK
dc.subjectdevelopmental stageen-UK
dc.subjectnursing studentsen-UK
dc.subjectdual aspect theory.en-UK
dc.titleĒtiskas dilemmas izpratne māszinību studentiemlv-LV
dc.title.alternativeAwareness of ethical dilemma among the nursing studentsen-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.