Title: SIA “LABRAINS” zīmola atpazīstamības stratēģijas izveide Zviedrijas tirgum
Other Titles: Creation of SIA "LABRAINS" brand recognition strategy for the Swedish market
Authors: Renāte Cāne
Alise Miķelsone
Eiropas studiju fakultāte
Faculty of European Studies
Keywords: zīmols;zīmola atpazīstamība;eko kosmētikas tirgus;SIA “Labrains”;brand;brand recognition;eco cosmetics market;SIA “Labrains”
Issue Date: 2023
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Maģistra darba “SIA “Labrains” zīmola atpazīstamības stratēģijas izveide Zviedrijas tirgum” mērķis ir, balstoties uz teorētiskajām atziņām un empīrisko datu analīzi, izstrādāt SIA “Labrains” atpazīstamības stratēģiju Zviedrijas tirgum. Mēs dzīvojam jaunā patēriņa laikmetā, ko raksturo transformācija jaunā, augstākā attiecību un atbildības formā pret zīmolu, uzņēmumi ir radījuši lielāku patērētāju uzticību zīmoliem nekā jebkad iepriekš. Jebkuram uzņēmumam ir svarīgi kļūt ienesīgam, vērtīgam un atpazīstamam, ikviens uzņēmums vēlas būt līderis savā nozarē. Tādēļ ir būtiski izprast, kādi ir galvenie priekšnosacījumi, lai zīmols kļūtu atpazīstams un tam būtu potenciāls startēt starptautiskajā tirgū. SIA “Labrains” ir Latvijā radīts dabiskās kosmētikas uzņēmums, kurš izstrādā produktus, lai palīdzētu cīnīties ar ādas problemātiku, kas raksturīga tieši Ziemeļeiropas tirgum. Uzņēmums šobrīd veiksmīgi ir attīstījies Latvijas tirgū, produkcija tiek eksportēta uz Lietuvu, Igauniju, Vāciju, Grieķiju un Itāliju. Tomēr uzņēmums vēlās izmantot visu savu potenciālu un sākt eksportēt uz Zviedriju, kur tiek patērēts vairāk kosmētikas un higiēnas preču uz vienu iedzīvotāju nekā jebkur citur ES. Darbā tiek izmantotas dažādas pētījuma metodes: monogrāfiskā, dokumentu analīze, grafisko metodi, kvalitatīvās pētījuma metodes jeb intervija un ekspertu intervijas, kas ļauj autorei analizējot iegūto informāciju izstrādāt SIA “Labrains” atpazīstamības stratēģiju Zviedrijas tirgum, kā arī veikt secinājumus un izvirzīt priekšlikumus uzņēmuma turpmākajai attīstībai. Pētījuma ietvaros autore izstrādā SIA “Labrains” zīmola atpazīstamības stratēģiju Zviedrijas tirgum. Autore secina, ka Zviedrijas eko kosmētikas tirgū valda izteikt konkurence, taču SIA “Labrains” atrodot konkrētu nišu ir visas iespējas veiksmīgi attīstīt darbību Zviedrijas tirgū, pateicoties uzņēmuma produktu funkcionalitātei, ārstnieciskajai iedarbībai un sertificētajam produktu sortimentam. Tomēr uzņēmuma biznesa mērķus sasniegšanai eksporta tirgū, zīmola atpazīstamības stratēģija jāpielāgo Zviedrijas tirgus specifikai, jo īpaši izvēloties tirdzniecības kanālus, pielāgojot produktu iepakojumu un izvēloties komunikācijas kanālus mērķauditorijām sasniegšanai. Maģistra darba apjoms bez pielikumiem ir 73 lapas, tajā ietvertas 3 tabulas, 13 attēli. Bibliogrāfijas sarakstā ir iekļauti 46 izmantotās literatūras avoti, darbam pievienot 9 pielikumi ar kopējo apjomu 20 lapas.
The aim of the master's thesis “Creating a brand recognition strategy of SIA “Labrains” for the Swedish market” is to develop a recognition strategy of SIA “Labrains” for the Swedish market, based on theoretical knowledge and empirical data analysis. We are living in a new era of consumption, characterized by a transformation in a new, higher form of relationship and responsibility towards the brand, companies have created more consumer trust in brands than ever before. It is important for any company to become profitable, valuable and recognizable every company wants to be a leader in its industry. Therefore, it is essential to understand what are the main prerequisites for the brand to become recognizable and have the potential to start in the international market. SIA “Labrains” is a natural cosmetics company created in Latvia, the company develops products that help fight skin problems that are specific to the Northern European market. Currently, the company has successfully developed in the Latvian market, its products are exported to Lithuania, Estonia, Germany, Greece and Italy. However, the company wants to use its full potential and start exporting to Sweden, where more cosmetics and hygiene products are consumed per capita than anywhere else in the EU. Various research methods are used in the work: monographic, document analysis, graphical method, qualitative research methods or interviews and expert interviews, which allow the author to develop a recognition strategy for SIA “Labrains’ for the Swedish market, as well as draw conclusions and put forward proposals for the future development of the company by analyzing the information obtained. As part of the research, the author develops a brand recognition strategy of SIA “Labrains” for the Swedish market. The author concludes that there is strong competition in the Swedish eco-cosmetics market, but SIA “Labrains” has every opportunity to successfully develop its activities in the Swedish market, thanks to the functionality, therapeutic effect and certified product assortment of the company's products. However, in order to achieve the company's business goals in the export market, the brand awareness strategy must be adapted to the specifics of the Swedish market, especially by choosing sales channels, adjusting product packaging and choosing communication channels to reach target audiences. The volume of the master's work without appendices is 73 pages, it contains 3 tables, 13 pictures. The list of bibliography includes 46 sources of used literature, add 9 appendices to the work with a total volume of 20 pages.
Description: Starptautiskā mārketinga un biznesa vadība
Management of International Marketing and Business
Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
Management, Administration and Real Estate Management
Appears in Collections:Maģistra darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.