Title: Integrētās mārketinga komunikācijas stratēģijas izstrāde zīmolam “CBD Latvia”. Radošais darbs.
Other Titles: Development of integrated marketing communication strategy for the brand "CBD Latvia". Creative thesis.
Authors: Diāna Orlovska
Inga Ābula
Komunikācijas fakultāte
Faculty of Communications
Keywords: Atslēgas vārdi: radošais darbs;IMK;integrētās mārketinga komunikācijas stratēģija;stratēģija;IMK stratēģija;komunikācijas stratēģija;stratēģija;CBD;Key words: creative bachelor thesis;integrated marketing communication strategy;communication strategy;CBD
Issue Date: 2023
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Bakalaura darbs “Integrētās mārketinga komunikācijas izstrāde zīmolam “CBD Latvia”. Radošais darbs” izstrādāts ar mērķi, balstoties uz zinātniskās literatūras analīzi un darba gaitā iegūtajiem datiem par zīmola “CBD Latvia” un tā darbības nozares specifiku Latvijas tirgū, izstrādāt IMK stratēģiju zīmolam “CBD Latvia”. Radošā darba koncepts izveidots, pamatojoties uz, izpētes daļā iegūto informāciju. Izpētes daļā veiktas divas intervijas, veikta zīmola “CBD Latvia”, konkurentu analīze, mediju kontentanalīze, apzinātas līdzšinējās zīmola integrētās mārketinga komunikācijas aktivitātes un apskatīti Eiropas Komisijas likumdošanas punkti, kas attiecas uz zīmola “CBD Latvia” pārstāvēto produktu – CBD eļļu – izplatīšanas un lietošanas nosacījumiem. Izstrādātā integrētās mārketinga komunikācijas stratēģija zīmolam “CBD Latvia” balstīta uz teorētisko materiālu apkopojuma un situācijas analīzes apvienojuma bāzes. Tā kā zīmolam definētas vairākas mērķauditorijas, tika izstrādātas rekomendāciju vadlīnijas IMK stratēģijas ieviešanas procesiem katrā no tām. Kā praktisks un detalizēts piemērs integrētās mārketinga komunikācijas stratēģijas ieviešanai tika izveidoti divi integrētās mārketinga komunikācijas kampaņu piemēri, kur katra no tām paredzēta specifiskai mērķauditorijai. Viena – sportistiem, otra – suņu un kaķu saimniekiem. Galvenie secinājumi, kuri fiksēti darba noslēgumā saistīti IMK taktisku risinājumu rekomendācijām zīmolam “CBD Latvia” Darba kopējais apjoms ir 50 lapaspuses (neskaitot pielikumus), kurās iekļauti 2 attēli un 2 tabulas, un 10 pielikumi. Darba izstrādē izmantoti 53 informatīvie avoti.
Bachelor thesis "Development of integrated marketing communication for the brand "CBD Latvia". Creative thesis" was developed with the aim of developing an IMK strategy for the "CBD Latvia" brand based on the analysis of scientific literature and the data obtained during the work about the brand "CBD Latvia" and the specifics of its industry in the Latvian market. The concept of the creative work is created on the basis of the information obtained in the research part. In the research part, two interviews were conducted, an analysis of the "CBD Latvia" brand, competitor analysis, media content analysis, the integrated marketing communication activities of the brand to date were identified, and the legislative points of the European Commission were reviewed, which refer to the distribution and use of the product represented by the "CBD Latvia" brand - CBD oil. conditions. The developed integrated marketing communication strategy for the "CBD Latvia" brand is based on a combination of theoretical materials and situational analysis. Since several target audiences are defined for the brand, recommendation guidelines were developed for the IMK strategy implementation processes in each of them. As a practical and detailed example of the implementation of the integrated marketing communication strategy, two examples of integrated marketing communication campaigns were created, each of them intended for a specific target audience. One for athletes, the other for dog and cat owners. The main conclusions recorded at the end of the work related to IMK tactical solution recommendations for the "CBD Latvia" brand The total volume of the work is 50 pages (not including appendices), which include 2 figures and 2 tables, and 10 appendices. 53 sources of information were used in the development of the work.
Description: Sabiedriskās attiecības
Public Relations
Informācijas un komunikācijas zinātnes
Information and Communication Sciences
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.