Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKlāvs Sedlenieks-
dc.contributor.authorDiāna Jablinska-
dc.contributor.otherKomunikācijas fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of Communicationsen-UK
dc.date.accessioned2023-07-15T21:29:02Z-
dc.date.available2023-07-15T21:29:02Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/13455-
dc.descriptionMultimediju komunikācijalv-LV
dc.descriptionMultimedia Communicationen-UK
dc.descriptionInformācijas un komunikācijas zinātneslv-LV
dc.descriptionInformation and Communication Sciencesen-UK
dc.description.abstractRadošais bakalaura darbs “Dzīve pēc dzīves” dokumentālā animācijas filma par cilvēku priekšstatu par nāvi” ir darbs, kurā apkopoti 8 Latvijas iedzīvotāju viedokļi par to, kas viņuprāt notiek pēc nāves, un, balstoties uz cilvēku sniegtajām atbildēm, tika izveidota dokumentālā animācijas filma, kurā attēlots nezināmais. Bakalaura darbs sastāv no teorijas daļas un radošā koncepcijas daļas. Teorijas daļā tiek apskatīts citu reliģiju skatījums uz pēcnāves dzīvi, lai padziļinātāk izprastu kādi ir viedokļi par tēmu, kuru rada vairākus jautājumus, taču atbilde paliek nezināma. Pirms animācija filmas izstrādes tiek apskatīta animācijas vēsture, tās tehnikas un žanri, fokusējoties uz dokumentālās animācijas žanru, pieminot arī tā attīstību Latvijā. Darba radošās koncepcijas daļā tiek aprakstīts realizācijas process, pieminot gan to, kā tika veikta datu ieguve, gan animācijas materiālu vākšanas un montāžas process. Bakalaura darbs sastāv no teorijas daļas un radošā koncepcijas daļas. Teorijas daļā tiek apskatīts citu reliģiju skatījums uz pēcnāves dzīvi, lai padziļinātāk izprastu kādi ir viedokļi par tēmu, kuru rada vairākus jautājumus, taču atbilde paliek nezināma. Pirms animācija filmas izstrādes tiek apskatīta animācijas vēsture, tās tehnikas un žanri, fokusējoties uz dokumentālās animācijas žanru, pieminot arī tā attīstību Latvijā. Darba radošās koncepcijas daļā tiek aprakstīts realizācijas process, pieminot gan to, kā tika veikta datu ieguve, gan animācijas materiālu vākšanas un montāžas process. Thesis "Life after life" an animated documentary film about people's perception of death" is a work that summarizes the opinions of 8 Latvian residents about what they think happens after death, and based on the answers given by 8 people of different ages, a animated documentary film was created, in which the unknown is represented. Radošais bakalaura darbs “Dzīve pēc dzīves” dokumentālā animācijas filma par cilvēku priekšstatu par nāvi” ir darbs, kurā apkopoti 8 Latvijas iedzīvotāju viedokļi par to, kas viņuprāt notiek pēc nāves, un, balstoties uz cilvēku sniegtajām atbildēm, tika izveidota dokumentālā animācijas filma, kurā attēlots nezināmais. Bakalaura darbs sastāv no teorijas daļas un radošā koncepcijas daļas. Teorijas daļā tiek apskatīts citu reliģiju skatījums uz pēcnāves dzīvi, lai padziļinātāk izprastu kādi ir viedokļi par tēmu, kuru rada vairākus jautājumus, taču atbilde paliek nezināma. Pirms animācija filmas izstrādes tiek apskatīta animācijas vēsture, tās tehnikas un žanri, fokusējoties uz dokumentālās animācijas žanru, pieminot arī tā attīstību Latvijā. Darba radošās koncepcijas daļā tiek aprakstīts realizācijas process, pieminot gan to, kā tika veikta datu ieguve, gan animācijas materiālu vākšanas un montāžas process.lv-LV
dc.description.abstractThesis "Life after life" an animated documentary film about people's perception of death" is a work that summarizes the opinions of 8 Latvian residents about what they think happens after death, and based on the answers given by 8 people of different ages, a animated documentary film was created, in which the unknown is represented. The bachelor thesis consists of a theory part and a creative concept part. The theory part examines the view of other religions on the afterlife in order to gain a deeper understanding of the opinions on the topic of death, which raises several questions, but the answer remains unknown. Before the development of animated films, the history of animation, its technique and genres are examined, focusing on the genre of documentary animation, also mentioning its development in Latvia. The creative concept part of the work describes the realization process, mentioning both how the data was collected and the process of collecting and assembling the animation materials.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.subjectNāvelv-LV
dc.subjectreliģijalv-LV
dc.subjectpēcnāves dzīvelv-LV
dc.subjectanimācijalv-LV
dc.subjectanimācijas vēsturelv-LV
dc.subjectdokumentālā animācijalv-LV
dc.subjectDeathen-UK
dc.subjectreligionen-UK
dc.subjectafterlifeen-UK
dc.subjectanimationen-UK
dc.subjectanimation historyen-UK
dc.subjectanimated documentaryen-UK
dc.title“Dzīve pēc dzīves” dokumentālā animācijas filma par cilvēku priekšstatu par nāvi.lv-LV
dc.title.alternative“Life after life” an animated documentary about people’s perception of death.en-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.