Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKlāvs Sedlenieks-
dc.contributor.authorNikola Jasoviča-
dc.contributor.otherKomunikācijas fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of Communicationsen-UK
dc.date.accessioned2023-07-15T21:28:58Z-
dc.date.available2023-07-15T21:28:58Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/13450-
dc.descriptionSabiedriskās attiecībaslv-LV
dc.descriptionPublic Relationsen-UK
dc.descriptionInformācijas un komunikācijas zinātneslv-LV
dc.descriptionInformation and Communication Sciencesen-UK
dc.description.abstractŠī bakalaura darba nosaukums ir “Jauno uzņēmumu TikTok satura ietekme uz lietotāju interaktivitāti uzņēmuma TikTok publikācijās.” Bakalaura darba mērķis ir uzzināt, kāda veida satura elementi ir spējīgi ietekmēt jauna uzņēmuma TikTok publikāciju SME (social media engagement). Mērķis tiek panākts izmantojot kvantitatīvā satura analīzes metodi – veicot kvantitatīvu satura analīzi četru jaunu uzņēmumu TikTok kontiem, ievērojot iepriekš izvirzītās kodēšanas kategorijas. SME tiek mērīts pēc galvenajiem interaktivitātes rādītajiem – skatījumi, komentāri, shares, likes, saves. Darba izstrādē tika veikta literatūras analīze, tiek izvirzītas trīs hipotēzes, un tiek veikta kvantitatīvā satura analīze, kā arī datu apstrāde izmantojot IBM SPSS programmu. Pirmajā daļā tiek aplūkota TikTok platforma – caur mediju lietojuma un apmierinātības teoriju tiek izskaidrots, kas padara šo platformu tik populāru, un kā šī platforma atšķiras no pārējiem, populārajiem sociālajiem medijiem. Tiek dziļāk apskatīts kā darbojas platformas algoritms, un kas spēj ietekmēt publikāciju redzamību un lietotāju interaktivitāti. Balstoties uz līdzīgiem pētījumiem un iegūto informāciju, tiek izvirzītas trīs hipotēzes. Otrajā daļā tiek veikta kvantitatīvā satura analīze – tiek definētas nepieciešamās kategorijas satura analīzei, dati tiek ievadīti un apstrādāti IBM SPSS programmā. Darba nobeigumā tiek aprakstīti secinājumi un izvirzīti priekšlikumi, pirmā hipotēze tiek daļēji pieņemta, otrā hipotēze tiek daļēji noraidīta, un trešā hipotēze tiek noraidīta. Datu ieguvei tika izmantota kvantitatīvā satura analīze.lv-LV
dc.description.abstractThe title of this bachelor's thesis is "Effect of new business TikTok content on user interactivity in TikTok publications." The aim of the bachelor thesis is to find out what kind of content elements are able to influence the SME (social media engagement) of a new company’s TikTok posts. The goal is achieved by using the quantitative content analysis method - by performing a quantitative content analysis of the TikTok accounts of four new companies, following the previously proposed coding categories. SME is measured by the main indicators of interactivity – views, comments, shares, likes, saves. In the development of the work, a literature analysis was carried out, three hypotheses are put forward, and a quantitative content analysis is carried out, as well as data processing using the IBM SPSS program. The theoretical part looks at the TikTok platform – through the theory of media use and gratification, it explains what makes this platform so popular and how it differs from other, popular social media platforms. An in-depth examination is performed on how the algorithm of the platform works and what can affect the visibility of publications and the interactivity of users. Based on similar studies and obtained information, three hypotheses are put forward. In empirical part, quantitative content analysis is performed - the necessary categories for content analysis are defined, data are entered and processed in the IBM SPSS program. At the end of the paper, the conclusions and propositions are presented, the first hypothesis is partially accepted, the second hypothesis is partially rejected, and the third hypothesis is rejected. Quantitative content analysis was used for data extraction.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccess-
dc.subjectTikToklv-LV
dc.subjectlietotāju interaktivitātelv-LV
dc.subjectsociālie mediji.lv-LV
dc.subjectTikToken-UK
dc.subjectuser interactivityen-UK
dc.subjectsocial media.en-UK
dc.titleJauno uzņēmumu TikTok satura ietekme uz lietotāju interaktivitāti uzņēmuma TikTok publikācijās.lv-LV
dc.title.alternativeEffect of new business TikTok content on user interactivity in TikTok publications.en-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.