Title: Sociālo mediju nozīme VAS “Valsts nekustamie īpašumi” korporatīvā tēla veidošanā jaunu darbinieku vidū.
Other Titles: The role of social media in shaping the corporate image of the SJSC “State Real Estate” among new employees.
Authors: Lāsma Šķestere
Līva Fridrihsone
Komunikācijas fakultāte
Faculty of Communications
Keywords: korporatīvā identitāte;korporatīvais tēls;sociālie mediji;darbinieku atlases process;corporate identity;corporate image;social media;recruitment process
Issue Date: 2023
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Sociālie mediji pēdējo gadu laikā ir kļuvuši par būtisku elementu neskaitāmu uzņēmumu korporatīvajā komunikācijā. Ar to palīdzību ikvienam uzņēmumam ir iespējams uzlabot savu korporatīvo tēlu, kas var nereti rezultēties arī dažādu sarežģījumu radīšanā, ja komunikācija nav noritējusi veiksmīgi. Latvijā tieši publiskā sektora uzņēmumi sociālajos medijos ir pakļauti lielākam riskam, ka viņu komunicētie vēstījumi netiks pareizi uztverti vai publika sāks izrādīt savu nepatiku pret uzņēmumu. Tas var ietekmēt uzņēmuma korporatīvo tēlu, kas savukārt var traucēt jaunu darbinieku piesaisti, kur negatīva korporatīvā tēla gadījumā cilvēki var negribēt pieteikties darbam konkrētajā uzņēmumā. Tā iemesla dēļ bakalaura darba "Sociālo mediju nozīme VAS “Valsts nekustamie īpašumi” korporatīvā tēla veidošanā jaunu darbinieku vidū" mērķis ir noskaidrot VAS “Valsts nekustamie īpašumi” (VNĪ) 2022. gadā darbā pieņemto darbinieku viedokli par uzņēmuma korporatīvo tēlu, kas tiek veidots sociālajos medijos un darbinieku atlases procesā, kā arī darbinieku viedokli par esošā korporatīvā tēla ietekmi uz jaunu darbinieku piesaisti. Pētījuma rezultāti liecina, ka darbinieki VNĪ sociālajos medijos ir pamanījuši vairākus korporatīvā tēla veidojošos elementus - vērtības, korporatīvo dizainu un darba vidi. Savukārt iekšējās kultūra, viņuprāt, netiek atspoguļota pietiekami. Šis aspekts parādās darbinieku atlases procesa laikā veiktajā komunikācijā, jo tas rada labu iespaidu par VNĪ kā darba devēju. Tas liecina, ka uzņēmums ir pielāgojis dažādus korporatīvā tēla veidojošos aspektus savā komunikācijā caur sociālajiem medijiem un darbinieku atlases procesa laikā, atstājot par uzņēmumu pozitīvu iespaidu jaunu darbinieku vidū.
Social media has become a key element in every company's corporate communication in recent years. Using social media makes it possible for every company to improve its corporate image, which can often also result in different complexities if communication has not been successful. In Latvia, it is the public sector companies that are at greater risk on social media that the messages they communicate will not be correctly received or the public will begin to show their dislike for the company. This can affect the corporate image of the company, which in turn can be disrupted by attracting new employees, where in the event of a negative corporate image, people may not want to apply to work for the company in question. For this reason, the aim of the Bachelor's work “The role of social media in shaping the corporate image of the SJSC “State Real Estate” among new employees” is to clarify the opinion of employees recruited in 2022 by the SJSC “State Real Estate” regarding the corporate image of the company, which is formed on social media and in the process of selecting employees, as well as the opinion of employees regarding the impact of the existing corporate image on attracting new employees. The results of the study show that employees at SJSC “State Real Estate” have spotted a number of constituent elements of the corporate image - values, corporate design and the work environment - on social media. Internal culture, on the other hand, is not sufficiently reflected. This aspect appears in the communication made during the recruitment process as it gives a good impression of SJSC “State Real Estate” as an employer. This suggests that the company has adapted various facets of corporate image in its communication through social media and during the recruitment process, leaving a positive impression of the company among new employees.
Description: Sabiedriskās attiecības
Public Relations
Informācijas un komunikācijas zinātnes
Information and Communication Sciences
Appears in Collections:Bakalaura darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.