Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLāsma Šķestere-
dc.contributor.authorNikola Elīza Boldireva-
dc.contributor.otherKomunikācijas fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of Communicationsen-UK
dc.date.accessioned2023-07-15T21:28:47Z-
dc.date.available2023-07-15T21:28:47Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/13431-
dc.descriptionSabiedriskās attiecībaslv-LV
dc.descriptionPublic Relationsen-UK
dc.descriptionInformācijas un komunikācijas zinātneslv-LV
dc.descriptionInformation and Communication Sciencesen-UK
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Telekomunikācijas uzņēmumu zīmola komunikācija sociālajā medijā “TikTok”: Z paaudzes viedokļu analīze.” Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot, kāds ir Z paaudzes sociālā medija “TikTok” lietotāju viedoklis par telekomunikācijas uzņēmumu zīmola komunikāciju šajā sociālajā medijā, izmantojot mediju lietojuma un apmierinājuma teoriju. Darba teorētiskajā daļā tiek veikta literatūras un informācijas avotu izpēte par mediju lietojuma un apmierinājuma teorijas galvenajām iezīmēm sociālo mediju un zīmola komunikācijā, kā arī tās kritiku. Tiek veikta literatūras un informācijas avotu izpēte par zīmola komunikācijas jēdzienu digitālajā, sociālo mediju un “TikTok” platformas vidē, pēc kā tika sniegts raksturojums trīs telekomunikācijas uzņēmumiem – “Bite Latvija”, “LMT” un “Tele2”. Darba pētījuma daļā tiek veikta satura kvalitatīvā un kvantitatīvā analizē Latvijas telekomunikācijas uzņēmumu veiktajai zīmola komunikācijai sociālajā medijā “TikTok”, kā arī datu analīze padziļinātajām intervijām ar telekomunikācijas uzņēmumu sociālo mediju speciālistiem un fokusa grupas ar Z paaudzes pārstāvjiem, kuri ir aktīvi “TikTok” lietotāji. Var secināt, ka Z paaudze telekomunikācijas uzņēmumu zīmola komunikācijā visaugstāk novērtē izglītojošo, aktuālo saturu, taču sagaida arī informatīvus un izglītojošus video, lai risinātu kādas problēmas. Uzņēmuma “Tele2” veiktā zīmola komunikācija un vizuālā pieeja uzrunāja Z paaudzi visvairāk, kur daļa izcēla, ka vislabprātāk ar viņu saturu arī sociāli mijiedarbotos. Telekomunikācijas uzņēmumiem vairāk ir jākomunicē video komentāros, sniedzot radošas atbildes, kā arī saturu jāpublicē retāk, nosakot prioritāti kvalitātei.lv-LV
dc.description.abstractThe Bachelor’s dissertation’s topic is “Telecommunication company brand communication on social media “TikTok: Generation Z opinion analysis.” The aim of this thesis is to find out, what kind of an opinion do Generation Z representatives have on telecommunication company brand communication on social media “TikTok”, using the uses and gratifications theory. In the theory part of the thesis literature is examined about the uses and gratifications theory in social media and brand communication. This is followed by literature research on the term “brand communication” in digital, social media and “TikTok” platform communication, after which a description is presented on the three Latvian telecommunication companies – “Bite Latvija”, “LMT” and “Tele2”. In the research part of the dissertation a qualitative and quantitative content analysis is conducted on the telecommunication company brand communication on social media “TikTok”, followed by data analysis on in-depth interviews with the head of social media from each of the telecommunication companies and focus groups with Generation Z representatives, who are also active users of the social media “TikTok”. In conclusion Generation Z mainly seeks entertainment gratification, which includes trends, from telecommunication companies’ brand communication on social media “TikTok”, followed also by information seeking and education. Telecommunication company’s “Tele2” brand communication and visual approach to its’ content is the most likable in Generation Z’s opinion, where they mentioned, that they would gladly interact with its’ content. Telecommunication companies need to communicate more in the comments of the videos, providing creative answers. Telecommunication companies also need to post less, prioritizing quality over quantity.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.subjectZ paaudzelv-LV
dc.subjectzīmola komunikācijalv-LV
dc.subjectmediju lietojuma un apmierinājuma teorijalv-LV
dc.subject“TikTok”lv-LV
dc.subjecttelekomunikācijas uzņēmumilv-LV
dc.subject"Bite Latvija"lv-LV
dc.subject"LMT"lv-LV
dc.subject"Tele2"lv-LV
dc.subjectGeneration Zen-UK
dc.subjectbrand communicationen-UK
dc.subjectuses and gratifications theoryen-UK
dc.subject“TikTok”en-UK
dc.subjecttelecommunication companiesen-UK
dc.subject"Bite Latvija"en-UK
dc.subject"LMT"en-UK
dc.subject"Tele2"en-UK
dc.titleTelekomunikācijas uzņēmumu zīmola komunikācija sociālajā medijā “TikTok”: Z paaudzes viedokļu analīze.lv-LV
dc.title.alternativeTelecommunication companies’ brand communication on social media “TikTok”: Generation Z opinion analysis.en-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.