Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAnda Rožukalne-
dc.contributor.authorElizabete Rublāne-
dc.contributor.otherKomunikācijas fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of Communicationsen-UK
dc.date.accessioned2023-07-15T21:28:43Z-
dc.date.available2023-07-15T21:28:43Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/13423-
dc.descriptionŽurnālistikalv-LV
dc.descriptionJournalismen-UK
dc.descriptionInformācijas un komunikācijas zinātneslv-LV
dc.descriptionInformation and Communication Sciencesen-UK
dc.description.abstractRadošais bakalaura darbs – “Podkāsts par TikTok satura radīšanu un tā veidotājiem Latvijā”. Radošā bakalaura darba mērķis ir izveidot sešu epizožu garu žurnālistikas podkāstu, kurā viesosies dažādu TikTok žanru Latvijas populārie TikTok satura veidotāji. Tie dalīsies pieredzē un padomos par satura radīšanu, izplatīšanu un skaitliski lielas auditorijas sasniegšanu šajā sociālajā medijā, kas ir vairāk kā 50 tūkstoši sekotāju. Bakalaura darbā tiek apskatīts podkāsts kā klausīšanās veids un satura pasniegšanas formāts, tā attīstība un loma žurnālistikā. Radošā bakalaura darba izstrādātais gala produkts – podkāsts, sastāvēs no sešām epizodēm. Podkāsta epizodes tiks publicēts RSU Studentu medijā “Skaļāk” un būs pieejamas tikai audio formātā. Teorētiskajā daļā tiek iepazīta literatūra par podkāstu, podkāstu veidiem un formātiem, podkāsta vietu žurnālistikā, sociālo mediju TikTok, kā arī intervijas pielietojumu žurnālistikā. Radošās koncepcijas daļā tiek aprakstīts izstrādātais gala produkts – 6 podkāsta epizodes. Sagatavošanās process, intervējamo izlase un apraksti, podkāsta ierakstīšanas process un interviju norise, ierakstītā materiāla rediģēšana un apstrāde, kā arī podkāsta publicēšanas process. Podkāstu ir nozīmīgi veidot tieši tagad, jo podkāsti kā klausīšanās un informācijas nodošanas formāts kļūst arvien populārāki. Ir svarīgi podkāstu veidot tieši par izvēlēto tēmu, jo līdz ar sociālā medija TikTok straujo attīstību, kļūst arvien aktuālāks jautājums par informācijas nodošanu dažādām auditorijas grupām šajā sociālajā medijā. Katras podkāsta epizodes pamatā ir intervija ar TikTok satura veidotāju, kas šajā sociālajā medijā sasniedzis vismaz 50 tūkstošus sekotāju. Darbs sastāv no 64 lapām, 19 pielikumiem un 6 podkāsta epizodēm.lv-LV
dc.description.abstractCreative bachelor’s work – “Podcast about the creation of TikTok content and its creators in Latvia”. The aim of the creative bachelor's thesis is to create a six-episode journalism podcast that will include interviews with popular TikTok content creators from various TikTok genres in Latvia. They will share their experiences and tips on creating, distributing content, and reaching a numerically large audience on this social media, which is more than 50 thousand followers. The bachelor’s work examines podcasts as a way of listening and a format for presenting content, its development and its role in journalism. The final product of the creative bachelor’s work – podcast, it will consist of six episodes. Podcast episodes will be published on RSU Student Media “Skaļāk” and only will be available in audio format. The theoretical part introduces literature about podcast, its types and formats, podcast role in journalism, social media TikTok and the use of interviews in journalism. The creative concept part describes the developed final product – 6 podcast episodes. Preparation process, selection and description of interviewees, podcast recording process and interview process, editing and processing of recorded material, and podcast publishing process. It's important to create a podcast now because podcasts become increasingly popular as a format for listening and sharing information. It's important to make a podcast about this topic, because with the rapid development of social media TikTok, the issue of passing information to different audience groups on this social media is becoming increasingly pressing. Each podcast episode is based on an interview with a TikTok content creator that has reached at least 50 thousand followers on this social media. The work consists of 64 pages, 19 attachments and 6 podcast episodes.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.subjectŽurnālistikas podkāstslv-LV
dc.subjectviedokļu žurnālistikalv-LV
dc.subjectintervijalv-LV
dc.subjectsociālais medijs TikToklv-LV
dc.subjectsatura radīšanalv-LV
dc.subjectmirkļbirkaslv-LV
dc.subjectauditorijas sasniegšana.lv-LV
dc.subjectJournalism podcasten-UK
dc.subjectopinion journalismen-UK
dc.subjectinterviewen-UK
dc.subjectsocial media TikToken-UK
dc.subjectcontent creationen-UK
dc.subjecthashtagsen-UK
dc.subjectaudience reach.en-UK
dc.titlePodkāsts par TikTok satura radīšanu un tā veidotājiem Latvijā.lv-LV
dc.title.alternativePodcast about the creation of TikTok content and its creators in Latvia.en-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.