Title: APP "Dārzkopības institūts" vizuālās komunikācijas analīze produktiem
Other Titles: Analysis of Visual Communication of APP “Darzkopibas instituts” for products
Authors: Ieva Kalve
Francis Hugo Gulbis
Eiropas studiju fakultāte
Faculty of European Studies
Keywords: Vizuālā komunikācija;semiotika;produktu dizains;patērētāju psiholoģija;dārzkopības institūts;Dobeles ceriņi;bioloģiska pārtika;ekoloģiski produkti.;Visual communication;semiotics;product design;consumer psychology;Darzkopibas instituts;Dobeles cerini;organic food;ecological products.
Issue Date: 2023
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Šis bakalaura darbs ir izstrādāts, balstoties uz vizuālās komunikācijas aspektiem un teorijām. Šī bakalaura darba tēmas nosaukums ir '' ''APP ''Dārzkopības institūts'' vizuālās komunikācijas analīze produktiem''. Vizuālā komunikācija ir aktuāls temats gan B2B, gan B2C sektorā. Vizuālās komunikācijas nozīme un aktualitāte ir ārkārtīgi svarīga, jo tā sastāv no plaša skaita ietekmējošiem faktoriem, dažādām izpausmes iespējām, kuras ietekmē visdažādākos cilvēka apziņas, zemapziņas, uztveres aspektus un ietekmējošos faktorus. Kā arī , apzinoties to, ka veselīgs uzturs paliek ar vien populārāks, izvēlētā uzņēmuma produkcija piešķir šim darbam papildu aktualitāti, kas ir veselīga uztura veicināšana. Vizuālā komunikācija našķu nozarē it īpaši ir svarīga, jo realitātē, visi gardumi ir gardi un uzvarēs tas, kuram ir vis pievilcīgākais un apetīti izraisošākais dizains. Šī darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas aspektiem un pētījumā iegūtajiem rezultātiem, izstrādāt ieteikumus vienotai vizuālajai komunikācijai ''Dārzkopības institūts'' produktiem. Pētījumā izmantotās metodes: 1) Monogrāfiskā pētniecības metode darba teorētiskajā dāļā; 2) Sekundāro datu vākšanas analīze darba empīriskajā daļā; 3) Kvantitatīvās pētījuma metodes darba trešajā daļā; 4) Grafiskā metode 5) Analīze un sintēze Šajā darbā iegūtie galvenie rezultāti ir saistīti ar ''Dārzkopības institūts'' produkcijas vizuālo komunikāciju, kuras sakarā tika iegūti tādi rezultāti, kā: produkcijai pastāv nevienlīdzīga vizuālā komunikācija, produkcijas vizuālo komunikāciju ir nepieciešams padarīt krāšņāku, produkcijas nosaukumam pastāv labākas alternatīvas, kā piemēram ''Dobeles Ceriņi'', šai produkcijai nav bioloģiskas pārtikas sertifikāts, kā arī tas, ka Latvijā darbojas aptuveni 1000 bioloģiskās pārtikas ražotāji. Veiktajā darbā galvenie priekšlikumi ir ieteikums pārzīmolot produkciju ar zīmola nosaukumu ''Dobeles Ceriņi''; Veicināt vienotu vizuālo komunikāciju; Izveidot stila grāmatu un tajā iekļaujamos komponentus. Šis darbs sastāv no 60 lapaspusēm, vienas tabulas un 28 attēliem. Tika izmantoti 52 dažādi avoti, kā arī darbam tika pievienoti divi pielikumi, ekrānuzņēmums un aptaujas jautājumi.
This bachelor's thesis is developed based on aspects and theories of visual communication. The topic of this bachelor's thesis is "Analysis of visual communication for APP "Dārzkopības institūts" products". Visual communication is a important topic in both B2B and B2C sectors. The importance and actuality of visual communication is extremely important, because it consists of a vast number of influencing factors, various possibilities of expression, which affect various aspects of human consciousness, subconsciousness, perception and influencing factors. Also, being aware of the fact that healthy nutrition is becoming more and more popular, the products of the chosen company adds to this work additional relevance, which is the promotion of healthy nutrition. Visual communication in the biological snack industry is especially important, because in reality, all treats are delicious and the one with the most attractive and appetizing design will succeed. The aim of this work is, based on the aspects of the theory and the results obtained in the study, to develop recommendations for unified visual communication for the products of "Dārzkopības institūts". Methods used in the study: 1) Monographic research method in the theoretical part of the work; 2) Analysis of secondary data collection in the empirical part of the work; 3) Quantitative research methods in the third part of the work; 4) Graphical method 5) Analysis and synthesis The main results obtained in this work are related to the visual communication of the "Dārzkopības institūts". Following results were obtained: there is lack of united visual communication for the products, it is necessary to make the visual communication of the product more colorful, there are better alternatives for the name of the product, such as "Dobeles Ceriņi", this product does not have an biological food certificate, as well as the fact that approximately 1000 organic food producers operate in Latvia. In the work carried out, the main proposals are the recommendation to rebrand the product with the brand name "Dobeles Ceriņi"; Improve united visual communication; Create a stylebook and the components to include in it. This work consists of 60 pages, one table and 28 pictures. 52 different sources were used and the paper was accompanied by two appendices - a screenshot and survey questions.
Description: Starptautiskais mārketings un reklāma
International Marketing and Advertising
Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
Management, Administration and Real Estate Management
Appears in Collections:Bakalaura darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.