Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAnna Peipiņa-
dc.contributor.authorMegija Sprukule-
dc.contributor.otherKomunikācijas fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of Communicationsen-UK
dc.date.accessioned2023-07-15T21:28:24Z-
dc.date.available2023-07-15T21:28:24Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/13400-
dc.descriptionŽurnālistikalv-LV
dc.descriptionJournalismen-UK
dc.descriptionInformācijas un komunikācijas zinātneslv-LV
dc.descriptionInformation and Communication Sciencesen-UK
dc.description.abstractRadošais bakalaura darbs – YouTube raidījums “Modes industrijas dzelmēs”. Raidījums par modes industriju un ilgtspējību. Radošā bakalaura darba mērķis ir izveidot raidījumu “Modes industrijas dzelmēs”, kurā trīs epizožu garumā viesosies modes industrijas pārstāves, runājot par dažādiem ar modes industriju un ilgtspējību saistītiem aspektiem. Bakalaura darbā tiek apskatīta intervija kā žurnālistikas žanrs, jo ne vien tiek ievākta informācija, bet arī apstrādāta un publicēta YouTube. Radošā bakalaura darba produkts – raidījums “Modes industrijas dzelmēs” – tiek publicēts platformā YouTube un sastāv no trim epizodēm. Izstrādātas un publicētas ir visas epizodes, kuras darba nodaļās tiek aprakstītas. Epizodes ir pieejamas audiovizuālā formātā. Teorētiskajā daļā apskatīta literatūra par YouTube iespējām veidot saturu ikvienam, tai skaitā žurnālistam, interviju kā žurnālistikas žanru, žurnālistu kameras priekšā, modes industriju un ilgtspējību. Koncepcijas daļā aprakstīts radošā produkta izstrādes process: intervējamo atlase, intervijas jautājumu un struktūras izveide, filmēšanas norise, apstrāde un montāža, publicēšana platformā YouTube, izplatīšana sociālajā medijā Instagram. Tā kā strauji attīstās ne vien tehnoloģijas, bet arī mediju formāti, tad gan mediju lietotājiem, gan satura veidotājiem, tai skaitā žurnālistiem, ir jāpielāgojas. Digitālie mediji, tai skaitā YouTube, piedāvā ne vien patērēt, bet arī veidot un publicēt unikālu saturu jebkurā sev ērtā un pieejamā laikā, vietā un ierīcē. Intervija ir raidījuma “Modes industrijas dzelmēs” epizožu pamats, tāpēc, lai tās būtu pēc iespējas kvalitatīvākas, ir jāsagatavojas, jāizvēlas atbilstoši intervējamie, kā arī jāorganizē intervija pēc izveidotajiem pamatprincipiem. Darbs sastāv no 53 lapām, 7 pielikumiem, 3 epizodēm un 3 epizožu fragmentu video.lv-LV
dc.description.abstractCreative bachelor’s thesis – YouTube series “In the depths of the fashion industry”. Series about the fashion industry and sustainability. The aim of the creative bachelor’s thesis is to create a series “In the depths of the fashion industry”, in which representatives of the fashion industry will be guests for three episodes, talking about various aspects related to the fashion industry and sustainability. The bachelor’s thesis examines the interview as a journalistic genre, as information is not only collected, but also processed and published on YouTube. The product of the creative bachelor’s thesis – YouTube series In the depths of the fashion industry – is published on the YouTube platform and consists of three episodes. All the episodes have been developed and published, which are described in the chapters. Episodes are available in audiovisual format. The theoretical part examines the literature on YouTube’s opportunities to create content for everyone, including journalists, interviews as a journalistic genre, journalists in front of the camera, the fashion industry and sustainability. The concept part describes the process of creative product development: selection of interviewees, creation of interview questions and structure, filming process, processing and montage, publishing on the YouTube platform, promotion on the social media Instagram. Since not only technologies, but also media formats are developing rapidly, both media users and content creators, including journalists, have to adapt. Digital media, including YouTube, offer not only to consume, but also to create and publish unique content at any convenient and accessible time, place and device. The interview is the basis of the episodes of the series “In the depths of the fashion industry”, therefore, in order for them to be as high-quality as possible, it is necessary to prepare, choose the appropriate interviewees, and also organize the interview according to the established basic principles. The bachelor’s thesis consists of 53 pages, 7 appendices, 3 episodes and 3 video fragments of episodes.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.subjectYouTubelv-LV
dc.subjectraidījumslv-LV
dc.subjectintervijalv-LV
dc.subjectaudiovizuāla intervijalv-LV
dc.subjectmodes industrijalv-LV
dc.subjectilgtspējībalv-LV
dc.subjectilgtspējīga mode.lv-LV
dc.subjectYouTubeen-UK
dc.subjectseriesen-UK
dc.subjectinterviewen-UK
dc.subjectaudiovisual interviewen-UK
dc.subjectfashion industryen-UK
dc.subjectsustainabilityen-UK
dc.subjectsustainable fashion.en-UK
dc.titleYouTube raidījums ,,Modes industrijas dzelmēs”. Raidījums par modes industriju un ilgtspējību.lv-LV
dc.title.alternativeYouTube series "In the depths of the fashion industry". Series about the fashion industry and sustainability.en-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.