Title: | Mēness un BENU aptieku lojalitātes programmu salīdzinājums |
Other Titles: | Comparison of Loyalty Programs of Mēness and BENU Pharmacy stores |
Authors: | Ieva Kalve Laura Gubina Eiropas studiju fakultāte Faculty of European Studies |
Keywords: | lojalitātes programma;loyalty program |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Rīgas Stradiņa universitāte Rīga Stradiņš University |
Abstract: | Bakalaura darbs “Mēness un BENU aptieku lojalitātes programmu salīdzinājums”.
Lojalitātes programmas ir nozīmīgs mārketinga instruments aptiekām, un to aktualitāte ir nenoliedzama.
Lojalitātes programmas ir noderīgs instruments aptieku klientu piesaistei un noturēšanai, kas padara tos
aktuālus un pieprasītus. Galu galā mūsu laikā patērētāji sagaida arvien vairāk personalizētu piedāvājumu,
kas ņem vērā viņu individuālās vajadzības un vēlmes. Lojalitātes programmas, kurās lielāks uzsvars tiek
likts uz personalizāciju, var būt patērētājiem pievilcīgākas un efektīvākas klientu piesaistē un noturēšanā.
Pēdējie gadi izceļas ar nemitīgu tehnoloģiju un mākslīgā intelekta attīstību, kas ir ietekmējis arī arvien
izsmalcinātāku lojalitātes programmu izstrādi un veidošanos un lielāku uzmanību uz klientu orientāciju.
Latvija seko globālajām tendencēm un attīsta sava biznesa tehnoloģiskās sastāvdaļas, t.i., mobilās
aplikācijas, digitālo reklāmu, klientu vēlmju izsekošanu, klientu apmierinātības aptaujas u.c.
Darba autors izvirza sekojošo jautājumu : "Kas ir kopējais un atšķirīgais Mēness un BENU aptiekas
lojalitātes programmās?"
Rezultāti liecina, ka visbiežāk Latvijas iedzīvotāji izmanto aptiekas Mēness un BENU pakalpojumus.
Tomēr populārākā aptieka Latvijā ir Mēness aptieka, jo, balstoties uz aptauju, varam secināt, ka tā
piedāvā vispievilcīgākos piedāvājumus un plašāku lojalitātes programmu.
Darbs sastāv no trim daļām. Pirmajā daļā sniegts teorētisks pārskats par lojalitātes veidošanu. Otrā daļa
ir veltīta aptieku nozares aprakstam. Tresajā daļā ir sniegti datu analīzes rezultāti.
Darbs sastāv no: 50 lapaspusēm, 26 attēliem, 4 tabulām, 101 literatūras avotiem Bachelor thesis "Comparison of Loyalty Programs of Mēness and BENU Pharmacy stores". Loyalty programs are an important marketing tool for pharmacies, and their relevance is undeniable. Loyalty programs are a useful tool for attracting and retaining pharmacy customers, which makes them relevant and in demand. After all, in our time, consumers expect more and more personalized offers that take into account their individual needs and preferences. Loyalty programs with a greater emphasis on personalization can be more attractive to consumers and more effective in attracting and retaining customers. Recent years have been marked by the constant development of technology and artificial intelligence, which has also influenced the development and formation of increasingly sophisticated loyalty programs and greater attention to customer orientation. Latvia follows global trends and develops the technological components of its business, i.e. mobile applications, digital advertising, tracking customer wishes, customer satisfaction surveys, etc. The author of the paper raises the following question: "What is common and different in the loyalty programs of Mēness and BENU pharmacy stores?" The results show that... The work consists of three parts. The first part provides a theoretical overview of loyalty formation. The second part is devoted to the description of the pharmaceutical industry. The third part presents the results of the data analysis. The work consists of: 50 pages, 26 pictures, 4 tables, 101 literature sources. |
Description: | Starptautiskais mārketings un reklāma International Marketing and Advertising Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība Management, Administration and Real Estate Management |
Appears in Collections: | Bakalaura darbi |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Eiropas_studiju_fakultate_MR_2023_Laura_Gubina_048358.pdf | 1.64 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.