Title: Sporta ietekmētāju komunikācija sociālajā tīklā Instagram un tās ietekme uz sekotājiem
Other Titles: Communication of sports influencers on the social network Instagram and its effect on followers
Authors: Renāte Cāne
Daniela Marta Būmane
Eiropas studiju fakultāte
Faculty of European Studies
Keywords: komunikācija;communication
Issue Date: 2023
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Bakalaura darba Latvijas sporta ietekmētāju komunikācija sociālajā tīklā Instagram un tās ietekme uz sekotājiem mērķis ir balstoties uz atziņām par ietekmētāju mārketingu un sekotāju iesaisti, izstrādāt ieteikumus Latvijas sporta ietekmētājiem sekotāju skaita palielināšanai un sekotāju iesaistes reitinga uzlabošanai. Pētījums ir aktuāls, jo tehnoloģiju un komunikācijas rīku attīstības dēļ palielinās sporta ietekmētāju ietekme uz sekotājiem. Kā arī sporta ietekmētājiem ir milzīga loma sabiedrības, īpaši jauniešu pozitīvai ietekmei, kas vērsta uz veselīga dzīvesveida popularizēšanu. Šī darba ietvaros tiks izstrādāti ieteikumi Latvijas sporta ietekmētājiem. Darbs sastāv no trīs nodaļām, kurās tiek izmantotas vairākas pētījuma metodes. Pirmajā nodaļā ir izmantota monogrāfiskā pētījumu metode, lai apkopotu teorētisko informāciju un izpētītu ietekmētāju mārketinga jēdzienu, veidus un rīkus, sporta ietekmētāju komunikācijas īpatnības ietekmētāju mārketingā, kā arī galvenās satura tendences un komunikācijas rīkus sociālajā tīklā Instagram. Darba otrajā nodaļā ar kontentanalīzes palīdzību ir identificēti Latvijas sporta ietekmētāju Insagram profili, analizējot teksta, attēlu un video saturu. Otrajā nodaļā tika izmantota arī sekundārā datu analīze, lai izpētītu un analizētu sekotāju iesaisti. Trešajā nodaļā tika izmantota kvantitatīvā pētījuma metode ar mērķi noskaidrot sporta ietekmētāju komunikācijas ietekmi uz sekotājiem. Darba visās nodaļās ir izmantota grafiskā metode – attēli un tabulas, kas attēlo informāciju, datus un procesus, lai veiksmīgi un uzskatāmi atainotu pētījumu rezultātus. Bakalaura darba apjoms ir 51. lappuses. Darbā ievietoti 3 attēli un pievienoti 7 pielikumi. Kopā izmantoti 23 literatūras un informācijas avoti.
Bachelor's degree thesis regarding Communication of Latvian sports influencers on the social network Instagram and its effect on followers is based on the knowledge of influencer marketing and follower engagement, developed recommendations for increasing the number of followers of Latvian sports influencers and improving the follower engagement rating. The relevance of this research paper concerns the development of technology and communication tools, as well as the influence of sports influencers on followers. Furthermore this research paper will discus the influence of sports influencers, towards society, especially young people, aimed at promoting a healthy lifestyle, which plays a big role. As part of this research recommendations for Latvian sports influencers will be developed. The thesis consists of three chapters, in which several research methods are used. To summarize the theoretical information and problem-solving concept, type and tools of influencer marketing, the characteristics of sports influencer communication in influencer marketing, as well as the main content trends and communication tools on the social network Instagram. In the second chapter of the thesis, the Insagram profiles of Latvian sports influencers are identified with the help of content analysis, analyzing the text, image and video content. The second chapter also used secondary data analysis to seek and analyze follower engagement. In the third chapter, a quantitative research method is used, the purpose of which is to find out the impact of sports influencers' communication on followers. All chapters of the thesis contains graphic method-pictures and tables that presents information, data and processes in order to successfully depict the results of research. The volume of the bachelor's thesis is 51 pages. The work contains 4 figures and 44 appendices. Totally 23 sources of literature and information were used.
Description: Starptautiskais mārketings un reklāma
International Marketing and Advertising
Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
Management, Administration and Real Estate Management
Appears in Collections:Bakalaura darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.