Title: Analysis of Wolt business development strategy
Other Titles: Wolt biznesa attīstības stratēģijas analīze
Authors: Līga Briķena
Rūdolfs Āboms
Eiropas studiju fakultāte
Faculty of European Studies
Keywords: Atslēgas vārdi: biznesa stratēģija;stratēģiskā plānošana;konkurences priekšrocības;pārtikas piegāde tiešsaistē.;Keywords: business strategy;strategic planning;competitive advantage;online food delivery.
Issue Date: 2023
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Wolt Latvija SIA (turpmāk Wolt) ir ieviesis biznesa attīstības stratēģiju, lai paplašinātu savu tirgus daļu un palielinātu ieņēmumus. Šī stratēģija ietver produktu piedāvājuma dažādošanu, mērķēšanu uz jauniem klientu segmentiem un lietotāja izvēlēm piemērotu algoritmu ieviešanu. Pētījuma mērķis ir izvērtēt pašreizējo Wolt biznesa attīstības stratēģiju, atrast nepilnības un formulēt ieteikumus. Darba analīzē izmantotās metodes ietver SVID analīzi, PESTEL analīzi, tirgus izpēti, vertikālo un horizontālo finanšu analīzi, kvalitatīvo metodi ekspertu un Wolt darbinieku interviju un anketas izveidošanu. Šīs izmantotās metodes sniedz vispusīgu izpratni par iekšējiem un ārējiem faktoriem, kas ietekmē Wolt uzņēmumu, kā arī par tā stāvokli tirgū un finanšu rādītājiem, un klientu pieredzi. Galvenie analīzes rezultāti sniedz ieskatu par Wolt biznesa attīstības stratēģijas efektivitāti tās mērķu sasniegšanā. Tas ietver novērtējumu par uzņēmuma spēju veiksmīgi palielināt savu tirgus daļu Latvijas tirgū, palielināt klientu bāzi un gūt ieņēmumus, veicot produktu klāsta paplašināšanu. Autors arī ir izpētījis, kā uzņēmuma digitālo tehnoloģiju izmantošana, šajā gadījumā Wolt aplikācija, ir ietekmējusi tā darbību un ietekmējusi klientu pieredzi. Galvenie secinājumi identificē galvenās iespējas un izaicinājumus, kuri ietekmē Wolt biznesa attīstības stratēģiju, un sniedz ieteikumus, kā uzņēmums var uzlabot savu stratēģiju turpmāk. Tas var ietvert ieteikumus turpmākai Wolt lietojumprogrammas funkciju uzlabošanas izstrādei un klientu pieredzes uzlabošanai. Darbs sastāv no 56 lappusēm, 3 attēliem, 4 tabulām, 1 grafika, 36 literatūras avotiem, 5 pielikumiem. Atslēgas vārdi: biznesa stratēģija, stratēģiskā plānošana, konkurences priekšrocības, pārtikas piegāde tiešsaistē.
Wolt Latvija SIA (hereinafter referred to as Wolt) has implemented a business development strategy to expand its market share and increase revenue. This strategy involves diversifying its product offerings, targeting new customer segments, and implementing algorithms suited for user’s choices. The aim in the research is to evaluate the current Wolt’s business development strategy, find imperfections and formulate recommendations. The methods used in the work analysis include SWOT analysis, PESTEL analysis, market research, vertical and horizontal financial analysis, qualitative method to interview experts and Wolt employees and to make questionnaire. These used methods provide a comprehensive understanding of the internal and external factors that affect the Wolt company, as well as its market position and financial performance and customer experience. The main results obtained from the analysis provide insights into the effectiveness of Wolt business development strategy in achieving its goals. This includes an assessment of the company's ability to successfully increase its market share in Latvian market, increase its customer base, and generate revenue through its product diversification efforts. Additionally, the author has explored how the company's use of digital technologies, in this case Wolt application, has impacted its operations and customer experience. The main conclusions drawn from the analysis identifies the key opportunities and challenges facing Wolt business development strategy and provide recommendations for how the company can optimize its strategy going forward. This may include suggestions for further Wolt application feature development, and improvements to the customer experience. The work consists of 56 pages, 3 figures, 4 tables, 1 graph, 36 literature sources, 5 appendices. Keywords: business strategy, strategic planning, competitive advantage, online food delivery.
Description: Starptautiskais bizness un jaunuzņēmumu darbība
International Business and Start-up Entrepreneurship
Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
Management, Administration and Real Estate Management
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.