Title: Perspective, skepticism and future opportunities in the non-fungible token (NFT) industry
Other Titles: Perspektīva, skepticisms un nākotnes iespējas neaizstājamo blokķēžu žetonu (NFT) nozarē
Authors: Anželika Berķe-Berga
Rolands Žīgurs
Eiropas studiju fakultāte
Faculty of European Studies
Keywords: Pētījumos tiks izmantotas šādas metodes: intervijas un gadījumu izpēte;datu analīze;salīdzinošā analīze;analīze un sintēzes metode;loģiski konstruktīvā analīzes metode;kvalitatīvā izpētes metode.;The methods used in the research will be: interviews;case study;data analysis;comparative analysis;analysis and synthesis method;logical-constructive analysis method;qualitative research method.
Issue Date: 2023
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Pasaule mainās ik dienu, cilvēki un uzņēmumi attīstās, nāk klajā ar jauniem produktiem un pakalpojumiem. Kopš COVID-19 pandēmijas pasaule ir kļuvusi digitālāka. Ļoti daudziem uzņēmumiem nācās pielāgoties un saprast, ka viņu darbinieki var strādāt no jebkuras vietas, ja vien ir interneta pieslēgums, tādējādi attālinātais darbs kļuva par tendenci. Par vienu no lielākajiem tendenču burbuļiem kļuva NFT, ko dēvē arī par neaizstājamajiem blokķēžu žetoniem. Autora vārdiem NFT ir kodu kombinācijas, kas tiek sarindotas blokķēdē un tām piemīt kāda veida labums vai iezīme. Lielākajai daļai NFT lietošanas gadījumu nav precīza mērķa, piemēram, vienkāršam attēlam, digitālam mākslas darbam vai tvītam. Autors uzskata, ka NFT galvenā ideja nav sasniegusi savu potenciālu. Šī ideja ir tāda, ka viens cilvēks ir unikāls šīs “vienas lietas” īpašnieks, bet šai “vienai lietai” nav ne loģikas, ne veselā saprāta, kādēļ cilvēkam tā būtu jāpērk. Plašākai sabiedrībai, piemēram, NFT ieguldītājiem ir jāzina, jāuzticas un jāsaprot produkts pirms tā iegādes vai ieguldīšanas tādā, taču tagad NFT nozarei ir pasliktinājusies reputācija limitētas izmantošanas un daudz krāpšanas gadījumu dēļ.
The world is changing, people and companies come up with new products and services every day. During the COVID-19 pandemic, the world turned more digital. A lot of companies realized that their employees can work from any location and remote work became a new trend. One of the biggest bubbles of trends was NFTs- also known as non-fungible tokens. In authors words NFTs are combinations of code that is put on the blockchain and comes with some kind of benefit or a feature. Most of the use cases for NFTs do not have an exact purpose for it like a digital art piece, song, or even a tweet. The author believes that the main idea behind NFT has not reached its potential. The idea of an NFT is that one person is a unique owner of this “one thing” but this “one thing” has no logic or any common sense as to why a person should buy it. The general public such as investors of NFTs have to know, trust and understand the product before purchasing or investing in one, but now the industry of NFTs has taken a bad turn in its reputation because of few use cases and fraud cases.
Description: Starptautiskais bizness un jaunuzņēmumu darbība
International Business and Start-up Entrepreneurship
Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
Management, Administration and Real Estate Management
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.