Title: Zīmola “Myprotein” ietekmētāju mārketinga komunikācija
Other Titles: Brand “Myprotein” influencer marketing communication
Authors: Santa Kliedere
Loreta Lukumiete
Eiropas studiju fakultāte
Faculty of European Studies
Keywords: Zīmols; Ietekmētāju mārketinga komunikācija; Sociālo tīklu mārketings;Brand; Influencer marketing communications; Social media marketing
Issue Date: 2023
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Loreta Lukumiete. Bakalaura darbs. Zīmola “Myprotein” ietekmētāju mārketinga komunikācija. Rīga: Rīgas Stradiņa Universitāte, 2023. Sportam ir pozitīva ietekme uz vispārējo ķermeņa fizisko stāvokli un arī pēdējā laikā sports cilvēku dzīvē ir kļuvis īpaši aktuāls. Globālie zīmoli sporta nozarē ir sastopami arvien vairāk, līdz ar to arī ir vērojams pieaugošs zīmolu konkurētspējas līmenis, tādēļ zīmolam «Myprotein» ir svarīgi, lai tas iegūtu lielāku popularitāti nozarē. Mūsdienās ietekmētāji ieņem arvien lielāku lomu zīmolu komunikācijā sociālajos tīklos, interese par to un apjoms arvien vairāk pieaug. Balstoties uz teorētiskajām atziņām par zīmolu un mārketinga komunikāciju un empīrisko datu analīzi, novērtēt “Myprotein” sporta uztura zīmola ietekmētāju mārketinga komunikācijā Latvijā. Darba izstrādei tika izmantota monogrāfiskā pētījuma metode, sekundāro datu analīzes metodes un grafiskā metode, ar mērķi Tika izmantota kvantitatīvā pētījuma metode jeb anketēšana, ar mērķi noskaidrot patērētāju viedokli par ietekmētāju mārketinga komunikāciju. Darbam tika veiktas arī mārketinga un satura mārketinga ekspertu intervijas, lai noskaidrotu, kas ir veiksmīgs, kas varētu mainīties tuvāko gadu laikā šajā komunikācijā un izanalizētu kopā ar aptaujas atbildēm. Tika izmantota grafiskā metode, lai visi dati tiktu ievietoti kopā. Galvenie priekšlikumi, kas izriet no veiktā darba ir zīmolam “Myprotein” ir jāizveido sociālo tīklu konti valstīs, kurās tie piedāvā savu produktu un ietekmētājiem ir jāveido izglītojošs saturs, komunic;ejot par sporta uztura zīmoliem. Bakalaura darba kopējais apjoms ir 53 lapaspuses (neskaitot pielikumus). Darbs satur 12 attēlus, 2 tabulas, 43 izmantotās literatūras un informācijas avotus un 5 pielikumus.
Loreta Lukumiete. Bachelor’s Thesis. Brand “Myprotein” influencer marketing communication. Riga: Riga Stradiņš University, 2023. Sports improve general physical condition, and they have recently become more important in people's lives. Global brands are becoming more common in the sports business, which has increased their level of competition. Therefore, the "Myprotein" brand must become more well-known within the sector. Influencers now play a bigger part in brand marketing on social media, and both interests in and the number of these influencers are rising. To evaluate the function of influencers in the marketing communication of the "Myprotein" sports nutrition brand in Latvia based on theoretical knowledge of brand and marketing communication and practical data analysis. The goal of this work's development was to use a quantitative research method, specifically surveys, to determine consumers thoughts on influencer marketing communication. This study made use of the monographic research method as well as secondary data analysis techniques and graphical approaches. In order to determine existing successful methods and anticipated modifications in this communication strategy in the upcoming years, interviews with marketing and content marketing specialists were also performed. All the data were combined using the graphical method. The brand "Myprotein" should create social media accounts in the nations where they sell their products, according to the key recommendations that result from the work that was done. Bachelor’s Thesis consists of 53 pages (excluding attachments). The Thesis contains 12 pictures, 3 tables, 43 literature and information sources, references and 5 attachments.
Description: Starptautiskais mārketings un reklāma
International Marketing and Advertising
Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
Management, Administration and Real Estate Management
Appears in Collections:Bakalaura darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.