Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSanta Bormane-
dc.contributor.authorMelānija Ažēna-
dc.contributor.otherEiropas studiju fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of European Studiesen-UK
dc.date.accessioned2023-07-15T21:28:13Z-
dc.date.available2023-07-15T21:28:13Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/13385-
dc.descriptionStarptautiskais mārketings un reklāmalv-LV
dc.descriptionInternational Marketing and Advertisingen-UK
dc.descriptionVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldībalv-LV
dc.descriptionManagement, Administration and Real Estate Managementen-UK
dc.description.abstractBakalaura darbs par tēmu “Apranga Group Latvija sociālo mediju komunikācijas aktivitāšu pilnveidošanas iespējas” ir, balstoties uz teorijas izpēti par sociālo mediju terminu un to platformu raksturojumu (Instagram, Facebook, TikTok), kontentanalīze un patērētāju aptaujas analīzes, izstrādāt Apranga Group Latvija sociālo mediju ieteikumus, auditorijas palielināšanai. Šis pētījums ir aktuāls, jo šobrīd uzņēmumi nav iedomājami bez sociālo mediju komunikācijas, kur ir iespēja ne tikai veidot jaunus kontaktus bet arī parādīt un stāstīt citiem lietotājiem par uzņēmuma produktu vai pakalpojumu. Darbs sastāv no trīs daļām, kur tiek izmantotas šādas metodes: 1.darba daļā - monogrāfiskā metode, lai raksturotu sociālo mediju jēdzienu un tā platformas. 2.darba daļā - kontentanalīze, tiks izmantota Apranga Group Latvija un konkurējošā uzņēmuma SIA ”LPP Latvia ltd” sociālo mediju komunikācijas salīdzināšanai. 2.darbu daļā – sekundāro datu analīze, lai veiktu Apranga Group Latvija uzņēmuma darbības raksturojumu. 3.darba daļā - kvantitatīvā pētījuma metode (patērētāju aptauja), lai noskaidrotu viedokli par Apranga Group Latvija sociālo mediju komunikācijas lietojumu. Galvenie pētījuma rezultāti, kas tika iegūti no aptaujas, norāda uz to ka Apranga Group Latvija ir nepieciešams aktīvi veidot īsa video formāta, jo šāds formāts ļauj viegli un ātri nodot ziņojumu lietotājiem. Kā arī šobrīd uzņēmuma publikācijas tiek runāts pārsvara tikai par darbinieki pieredzes stāstiem, to vajadzētu vairāk aizstāt ar saturu kur tiek rādīti apģērbu komplekti. Bakalaura darba apjoms ir 49 lappuses, ievietotas 9 tabulas, 6 attēli un 2 pielikumi. Kopumā izmantoti 50 literatūras un informācijas avoti.lv-LV
dc.description.abstractThe bachelor's thesis on the topic "Possibilities for improving social media communication activities of Apranga Group Latvija is, based on theoretical research on social media terms and the characteristics of their platforms (Instagram, Facebook, TikTok), content analysis and consumer survey analyses, to develop social media recommendations for Apranga Group Latvija , for increasing the audience. This study is relevant, because currently companies cannot be imagined without social media communication, where it is possible not only to make new contacts, but also to show and tell other users about the company's product or service. The work consists of three parts, where the following methods are used: in the 1st part of the work - the monographic method to describe the concept of social media and its platforms. In the 2nd part of the work - content analysis, it will be used to compare the social media communication of Apranga Group Latvija and the competing company SIA "LPP Latvia ltd". In the 2nd part of the work – analysis of secondary data in order to characterize the activity of Apranga Group Latvija company. In the 3rd part of the work - the quantitative research method (consumer survey) to find out the opinion about Apranga Group Latvija's use of social media communication. The main results of the research, which were obtained from the survey, indicate that Apranga Group Latvia needs to actively create a short video format, because such a format allows to easily and quickly convey a message to users. Also, at the moment, the company's publications are mainly talking about the stories of the employees' experiences, it should be replaced more with content where sets of clothes are shown. The volume of the bachelor thesis is 49 pages, 9 tables, 6 pictures and 2 appendices are included. A total of 50 sources of literature and information were used.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccess-
dc.subjectSociālie medijilv-LV
dc.subjectTikToklv-LV
dc.subjectFacebooklv-LV
dc.subjectInstagramlv-LV
dc.subjectApranga Group Latvijalv-LV
dc.subjectSocial mediaen-UK
dc.subjectTikToken-UK
dc.subjectFacebooken-UK
dc.subjectInstagramen-UK
dc.subjectApranga Group Latviaen-UK
dc.titleApranga Group Latvija sociālo mediju komunikācijas aktivitāšu pilnveidošanas iespējaslv-LV
dc.title.alternativeApranga Group Latvia social media communication activities improvement opportunitiesen-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.