Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSanta Bormane-
dc.contributor.authorLīva Kreicšteina-
dc.contributor.otherEiropas studiju fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of European Studiesen-UK
dc.date.accessioned2023-07-15T21:28:07Z-
dc.date.available2023-07-15T21:28:07Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/13376-
dc.descriptionStarptautiskais mārketings un reklāmalv-LV
dc.descriptionInternational Marketing and Advertisingen-UK
dc.descriptionVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldībalv-LV
dc.descriptionManagement, Administration and Real Estate Managementen-UK
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas un zinātniskās literatūras atziņu analīzi par mārketinga komunikāciju, tās galvenajiem veidiem, izplatīšanas kanāliem un empīrisko pētījumu, analizēt mārketinga komunikācijas aktivitātes uzņēmumā “Vegan Fox”. Darba tēmas aktualitāte saistīta ar tendenci, ka mūsdienās patērētāji, veicot produktu iegādi, arvien vairāk ņem vērā dzīvnieku labklājības aspektu. Šī tendence ir mainījusi arī patēriņa paradumus – patērētāji arvien vairāk apzinās sava patēriņa ietekmi un uzskata, ka, mainot savus iepirkšanās paradumus, viņi var ietekmēt ētiskās dilemmas un tādējādi mudināt kosmētikas tirgu kļūt ētiskākam. Tā kā kosmētikas nozare Latvijā strauji attīstās, tieši ētikas un vegānisma virzienā, “Vegan Fox” kā salīdzinoši nelielam uzņēmumam, ir svarīgi regulāri izvērtēt ikdienā pielietotās mārketinga komunikācijas aktivitātes un to vai tās sasniedz konkrēto mērķauditoriju un spēj veicināt uzņēmuma atpazīstamību. Darbā tika izmantotas vairākas pētījuma metodes. Monogrāfiskā metode, lai analizētu mārketinga komunikācijas teorētiskos aspektus. Sekundāro datu analīze, lai novērtētu uzņēmuma “Vegan Fox” darbību. Kontentanalīze, lai analizētu uzņēmuma “Vegan Fox” un tā konkurentu mārketinga komunikācijas aktivitātes. Kvantitatīvā pētījuma metode, lai iegūtu patērētāju viedokli par “Vegan Fox” mārketinga komunikācijas aktivitāšu lietojumu. Un visbeidzot, grafiskā metode, lai kvantitatīvā pētījuma rezultātus atspoguļotu grafiskā veidā. Pētījuma rezultāti liecina, ka mārketinga komunikācijas aktivitātes, kas veicina uzņēmuma “Vegan Fox” atpazīstamību ir: pārdošanas veicināšana, satura mārketings, personiskā pārdošana, ietekmētāju jeb influenceru mārketings, kā arī ieteikumu jeb word-of-mouth mārketings. Balstoties uz pētījuma rezultātiem, tika izstrādāti 6 priekšlikumi uzņēmuma “Vegan Fox” īpašniecei saistībā ar mārketinga komunikācijas aktivitāšu lietojumu, kā arī mārketinga komunikācijas procesa pilnveidošanas iespējām. Bakalaura darba apjoms ir 55 lappuses. Darbā iekļauti 10 attēli, 4.tabulas un pievienoti 8 pielikumi. Darbā izmantots 61 informācijas avots.lv-LV
dc.description.abstractThe aim of the Bachelor's thesis is to analyze the marketing communication activities of the company "Vegan Fox" based on the analysis of theory and scientific literature on marketing communication, its main types, distribution channels, and empirical research. The relevance of the topic of the thesis is related to the tendency that nowadays when purchasing products, consumers increasingly take into consideration the aspect of animal welfare. This tendency has also changed consumption habits – consumers are increasingly aware of the impact of their consumption and believe that by changing their purchasing habits they can influence ethical dilemmas and thus encourage the cosmetics market to become more ethical. Since the cosmetics industry in Latvia is developing rapidly, specifically in the direction of ethics and veganism, for a relatively small company like “Vegan Fox” it is important to regularly evaluate the marketing communication activities implemented on a daily basis and whether they reach the specific target audience and are capable of promoting company’s recognition. Various research methods were used in order to collect information and analyze the data. Monographic method to analyze theoretical aspects of marketing communication. Analysis of secondary data to evaluate the performance of “Vegan Fox” company. Content analysis to analyze the marketing communication activities of Vegan Fox and its competitors. A quantitative research method to acquire consumers' opinions on the use of marketing communication activities of the company "Vegan Fox". And at last, the graphical method represents the results of quantitative research in a graphical way. The results of the Bachelor’s thesis show that the marketing communication activities that contribute to the recognition of the company "Vegan Fox" are: sales promotion, content marketing, personal selling, influencer marketing, as well as word-of-mouth marketing. Based on the results of the Bachelor’s thesis, 6 proposals were developed and addressed to the owner of the company "Vegan Fox" regarding the use of marketing communication activities, as well as the possibilities of improving the marketing communication process. The Bachelor’s thesis consists of 55 pages that include 10 images and 4 tables. There are 8 appendices and 61 information sources.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.subjectmārketinga komunikācijalv-LV
dc.subjectmārketinga komunikācijas aktivitāteslv-LV
dc.subjectmarketing communicationen-UK
dc.subjectmarketing communication activitiesen-UK
dc.titleMārketinga komunikācijas aktivitāšu analīze uzņēmumā “Vegan Fox”lv-LV
dc.title.alternativeAnalysis of marketing communication activities in the company "Vegan Fox"en-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.