Title: Starptautiskā mārketinga loma eksporta veicināšanā, uzņēmumā "Amoralle"
Other Titles: The role of international marketing in export promotion at "Amoralle"
Authors: Anželika Berķe-Berga
Nikola Līce
Eiropas studiju fakultāte
Faculty of European Studies
Keywords: starptautiskais mārketings;eksports;pasaules tirdzniecība;apģērbu nozare.;international marketing;exports;world trade;clothing industry.
Issue Date: 2023
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Bakalaura darba “Starptautiskā mārketinga loma eksporta veicināšanā uzņēmumā “Amoralle” mērķis ir, pamatojoties uz teorijas un zinātniskās literatūras atziņām izpētīt starptautiskā mārketinga aktivitātes, lai izstrādātu ieteikumus uzņēmumam "Amoralle" eksporta veicināšanai. Darba uzdevumu un mērķu sasniegšanai, bakalaura darbā tiks izmantotas dažādas pētījuma metodes, kā, piemēram, monogrāfiskā jeb aprakstošā pētnieciskā metode, sekundārā datu analīzes metode, grafiskā metode, analīzes un sintēzes metode, kā arī kvalitatīvā pētījuma metode, kas būs 5 ekspertu intervijas. Bakalaura darbā tika izpētīts, ka uzņēmums “Amoralle” ir veiksmīgi sasniedzis klientus ārzemēs un izveidojis veiksmīgus eksporta panākumus dažādās valstīs, tomēr pats uzņēmums vēl īsti nav sapratis to savu pareizo ceļu eksportam, jo bieži tiek mēģināti dažādi ceļi un starptautiskā mārketinga veidi un aktivitātes, kā sasniegt potenciālos klientus, bet viena noteikta stratēģija nav, tāpēc darbā tiks izveidoti priekšlikumi, kādas starptautiskā mārketinga aktivitātes ieviest mārketinga stratēģijā un kā tās novērtēt un analizēt. Balstoties uz iegūtajiem rezultātiem darbā, tika izvirzīti 4 priekšlikumi uzņēmuma “Amoralle” vadītājai un mārketinga komandai, kas tika apkopoti darba beigās. Bakalaura darba apjoms ir 52 lapaspuses. Darbā iekļautas 4 tabulas, 4 attēli, 47 izmantotās literatūras un informācijas avoti, kā arī 6 pielikumi.
The aim of the bachelor’s thesis "The role of international marketing in promoting exports in the company "Amoralle" is to explore international marketing activities based on theory and scientific literature to develop recommendations for promoting exports in the company "Amoralle". Various research methods will be used in the bachelor’s thesis to achieve the objectives, such as monographic or descriptive research method, secondary data analysis method, graphical method, analysis, and synthesis method, as well as qualitative research method that will include 5 expert interviews. The Bachelor's thesis found that the company "Amoralle" has successfully reached customers abroad and achieved successful export results in various countries, but the company itself has not yet fully understood the right path for exports, as various ways and international marketing methods and activities are often tried to reach potential customers, but there is no single strategy, so proposals will be made in the thesis on which international marketing activities to introduce into the marketing strategy and how to evaluate and analyze them. Based on the results obtained in the thesis, 4 proposals were presented to the manager and marketing team of the company "Amoralle", which were summarized at the end of the thesis. The scope of the bachelor’s thesis is 52 pages. It includes 4 tables, 4 images, 47 sources of literature and information used, as well as 6 attachments.
Description: Starptautiskais mārketings un reklāma
International Marketing and Advertising
Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
Management, Administration and Real Estate Management
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Eiropas_studiju_fakultate_MR_2023_Nikola_Lice_048713.pdfBakalaura darbs784.82 kBAdobe PDFView/Open    Request a copyopen_acces_locked
Nikola Līce_bakalaura darbs MR2020v2.pdfNoslēguma darba pielikums784.82 kBAdobe PDFView/Open    Request a copyopen_acces_locked


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.