Title: Zīmola “Staburadze” vizuālās komunikācijas analīze
Other Titles: Visual communication analysis of the brand "Staburadze"
Authors: Jeļena Šalkovska
Anna Boreiša
Eiropas studiju fakultāte
Faculty of European Studies
Keywords: Vizuālā komunikācija;vizuālās komunikācijas elementi;vizuālās komunikācijas analīze.;Visual communication;elements of visual communication;analysis of visual communication.
Issue Date: 2023
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Bakalaura darba temats ir zīmola “Staburadze” vizuālās komunikācijas analīze. Bakalaura darba mērķis, ir balstoties uz teorētiskajām atziņām par vizuālo komunikāciju un empīrisko datu analīzi, novērtēt zīmola “Staburadze” vizuālo komunikāciju, kā arī izstrādāt priekšlikumus tās pilnveidošanai. Darbs sastāv no trīs dalām - teorētiskas daļas, analītiskās daļas un praktiskās daļas. Pirmajā darba daļā tika izmantota monogrāfiskā jeb aprakstošā pētījuma metode, lai izpētītu zinātnisko literatūru par vizuālās komunikācijas nozīmi mārketingā, tās būtību, elementiem, un pielietošanu. Darba otrajā daļā tika uztaisīta zīmola “Staburadze” satura analīze sociālajos tīklos un mājaslapā, izmantota sekundāro datu analīze, kur tika pētīta un analizēta zīmola vizuālās komunikācijas pielietošana. Darba trešajā daļā tika izmantota kvantitatīvā pētījuma metode – aptauja, ar mērķi noskaidrot Latvijas iedzīvotāju viedokli par zīmola vizuālo komunikāciju. Pētījuma galvenie rezultāti – Staburadze zīmolam ir vizuālā komunikācija, kas vairs neatbilst nozares un mārketinga tendencēm, un tāpēc tas pārstāj piesaistīt zīmolam jaunu potenciālo auditoriju, pateicoties vizuālajai komunikācijai un tās mijiedarbībai ar auditoriju. Pētījuma galvenie secinājumi – Vizuālā komunikācija ir svarīgs zīmola veidošanas un mārketinga aspekts, kas ļauj zīmoliem ar tādu vizuālo elementu starpniecību, kā krāsa, tipogrāfija un attēls, nodot auditorijai savas vērtības, idejas un vēstījumus. Pētījuma galvenie priekšlikumi –Staburadze zīmolam nepieciešams pielāgot savas vizuālās komunikācijas elementus, lai panāktu ciešākas attiecības komunikācijā ar potenciālajiem klientiem. Šīs izmaiņas jāveic, pamatojoties uz potenciālās auditorijas izpēti, viņu pieprasījumiem un viedokļiem par konditorejas izstrādājumu zīmoliem.
Theme of the Bachelor's thesis is the analysis of the visual communication of the brand "Staburadze". Aim of the Bachelor's thesis is, based on theoretical knowledge about visual communication and empirical data analysis, to evaluate the visual communication of the brand "Staburadze" and to develop proposals for its improvement. The work consists of three parts - theoretical, analytical, and practical. In the first part of the work, the monographic or descriptive research method was used to explore scientific literature on the importance of visual communication in marketing, its essence, elements, and application. In the second part of the work, the content analysis of the brand "Staburadze" was conducted on social networks and the website. Secondary data analysis was used to study and analyse the application of the brand's visual communication. In the third part of the work was used the quantitative research method - a survey - to find out the opinion of Latvian residents about the brand's visual communication. The main results of the study showed that the visual communication of the Staburadze brand no longer meets industry and marketing trends, and therefore it fails to attract a new potential audience to the brand, due to the interaction of visual communication with the audience. The main conclusions of the study are that visual communication is an important aspect of brand building and marketing, which allows brands to convey their values, ideas, and messages to the audience through visual elements such as colour, typography, and image. The main propositions of the study – the Staburadze brand needs to adjust its visual communication elements in order to achieve closer relations in communication with potential customers. These changes should be made based on the research of the potential audience, their requests, and opinions about confectionery brands.
Description: Starptautiskais mārketings un reklāma
International Marketing and Advertising
Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
Management, Administration and Real Estate Management
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.