Title: Starptautiska uzņēmuma “Zoom Video Communications” izveidošanas un darbības novērtējums
Other Titles: Evaluation of the creation and operation of the international company “Zoom Video Communications"
Authors: Kristaps Zaļais
Arsenijs Blohins
Eiropas studiju fakultāte
Faculty of European Studies
Keywords: Starptautiskais bizness;video komunikācija;attālinātais darbs;tālmācība;Zoom Video Communication.;International business;video communication;remote working;distance learning;Zoom Video Communication.
Issue Date: 2023
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Pētījuma aktualitāte: pandēmijas laikā Zoom bija galvenais rīks tālmācībai un attālinātam darbam, bet tagad, kad koronavīruss ir pārvarēts, cilvēki ir atgriezušies pie savas iepriekšējās rutīnas – mācās un strādā klātienē vai izmanto hibrīda darba modeli – daļu darba veic tieši darba vietā, bet daļu attālināti no mājām. Lai novērtētu Zoom pakalpojumu aktualitāti pēc COVID-19, kad cilvēkiem vairs nav jāievēro pašizolācijas režīms un kad viņi var droši atrasties sabiedrībā, ir nepieciešams veikt pētījumu, izmantojot teorētisko informāciju, statistikas datus un uzņēmuma finanšu pārskatus. Bakalaura darba mērķis: balstoties uz zinātnisko literatūru un empīrisko datu analīzi, analizējot starptautiskā uzņēmuma “Zoom Video Communications” darbību, identificēt tā attīstības perspektīvas starptautiskajā biznesā. Pētījumā izmantotās metodes: monogrāfiskā metode, lai raksturotu ar pētījuma priekšmetu saistītus terminus un jēdzienus; sekundāro datu analīzes metode, lai raksturotu “Zoom Video Communications” vēsturi, produktus un pakalpojumus un noskaidrotu uzņēmuma finanšu stāvokli; kvantitatīvā pētījumu metode, lai novērtēt uzņēmuma attīstības iespējas; statistiskās analīzes metode, lai analizētu aptaujas rezultātus un novērtētu Zoom izmantošanas iespējas tālmācībā; grafiskā metode, lai vizualizētu datus. Galvenie darba rezultāti: faktori, kas ir veicinājuši Zoom izveidošanu un panākumus, ir paaugstināts pieprasījums pēc videokonferenču platformām un kvalitatīvas videokonferences. COVID-19 pandēmija ir paaugstinājusi pieprasījumu pēc videokonferenču platformām un Zoom bija viens no pirmajiem uzņēmumiem, kas piedāvāja lietotājiem ērtu, drošu un viegli izmantojamu platformu, lai veiktu darbu no mājām un mācīties attālināti. Galvenie priekšlikumi: 1. Mārketinga nodaļai. Izmantot ilgtspējīguma pieeju savā reklāmas kampaņā, veicinot faktu, ka izmantojot videokonferenču pakalpojumus, ir iespējams ietaupīt transporta izmaksas un tādējādi samazināt oglekļa emisijas. 3. Pārdošanas nodaļai. Izveidot reklāmas platformu, lai gūtu peļņu no savas lietotāju bāzes, sniedzot reklāmdevējiem piekļuvi mērķauditorijai. Platforma var palīdzēt palielināt uzņēmuma ieņēmumus, piedāvājot iespēju reklamēt produktus un pakalpojumus videokonferenču un citos Zoom platformā notiekošajos pasākumos. Pētījuma apjoms ir 58 lappuses, neskaitot pielikumus, tajā ir 3 attēli, 1 tabula, 50 informācijas avoti un 1 pielikums.
Relevance of the research: Zoom was the main tool for distance learning and remote working during the pandemic, but now the coronavirus is overcome, people are back to their old routine of learning and working in person or using a hybrid working model – doing some work at the workplace and some work remotely from home. To assess the relevance of Zoom services after COVID-19, when people no longer have to follow a self-isolation regime and can feel safe in the community, it is necessary to make a study using theoretical information, statistical data and company financial statements. The purpose of the bachelor's work: on the basis of the analysis of scientific literature and empirical data, analyzing the operation of the international company “Zoom Video Communications”, to determine the prospects for its development in international business. Methods used in the research: monographic method to describe terms and concepts related to the subject of the study; secondary data analysis method to describe the history, products and services of Zoom Video Communications and to ascertain the financial situation of the company; quantitative research method to assess the development opportunities of the company; statistical analysis method to analyse the survey results and evaluate the use of Zoom in distance learning; graphical method to visualise the data. The main results: factors that have contributed to the creation and success of Zoom include increased demand for videoconferencing platforms and high-quality videoconferencing. The COVID-19 pandemic has increased the demand for videoconferencing platforms and Zoom was one of the first companies to offer users a convenient, secure and easy-to-use platform to work from home and study remotely. Main proposals: 1. For the Marketing Department. Using a sustainability approach in the advertising campaign, promoting the fact that videoconferencing can save transport costs and thus reduce carbon emissions. 3. For the Sales Department. Create an advertising platform to monetise its user base, giving advertisers access to a targeted audience. The platform can help to increase the company's revenue by offering the opportunity to advertise products and services during videoconferences and other events on the Zoom platform. The study consists of 58 pages, excluding annexes, 3 pictures, 1 table, 50 sources of information and 1 annex.
Description: Starptautiskais bizness un ilgtspējīga ekonomika
International Business and Sustainable Economy
Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
Management, Administration and Real Estate Management
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Blohins_Arsenijs_SBIE2020v1_pielikums.docxNoslēguma darba pielikums17.74 kBUnknownView/Open    Request a copyopen_acces_locked
Eiropas_studiju_fakultate_SBIE_2023_Arsenijs_Blohins_048764.pdfBakalaura darbs1.1 MBAdobe PDFView/Open    Request a copyopen_acces_locked


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.