Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAnželika Berķe-Berga-
dc.contributor.authorAnnija Vaska-
dc.contributor.otherEiropas studiju fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of European Studiesen-UK
dc.date.accessioned2023-07-15T21:27:55Z-
dc.date.available2023-07-15T21:27:55Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/13358-
dc.descriptionStarptautiskais mārketings un reklāmalv-LV
dc.descriptionInternational Marketing and Advertisingen-UK
dc.descriptionVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldībalv-LV
dc.descriptionManagement, Administration and Real Estate Managementen-UK
dc.description.abstractBakalaura darba “Korporatīvas filantropijas aktivitātes kā daļa no uzņēmuma “Maxima Latvija” digitālās mārketinga komunikācijas platformā Instagram” mērķis ir analizēt uzņēmuma “Maxima Latvija” korporatīvas filantropijas aktivitātes kā daļa no digitālā mārketinga komunikācijas Instagram platformā, lai izstrādātu ieteikumus tās pilnveidošanai. Darba aktualitāte balstās uz patērētāju tendencēm iesaistīties labdarībā, kā vienu no iedvesmas avotiem paužot platformu Instagram. Aizvien pieaugošais platformas Instagram lietotāju skaits sniedz uzņēmumiem vajadzību korporatīvās filantropijas aktivitātes atspoguļot šajā platformā. Svarīgi ir novērtēt uzņēmuma “Maxima Latvija” dalību korporatīvās filantropijas aktivitātēs un to atspoguļošanu digitālajā mārketinga komunikācijā, platformā Instagram. Tādējādi arī noskaidrot patērētāju viedokli par “Maxima Latvija” korporatīvās filantropijas aktivitātēm. Lai sasniegtu darba mērķi tiek izmantotas vairākas pētījuma metodes: monogrāfiskā metode, sekundārā datu analīze, kvantitatīvā un grafiskā pētījuma metode. Izpētīts, ka patērētāj ir informēti par “Maxima Latvija” korporatīvās filantropijas aktivitātēm, taču platforma Instagram kā informācijas avots šo aktivitāšu uzzināšanai tiek pielietots zemā līmenī. Kā arī no datiem, ka uzņēmumam korporatīvās filantropijas aktivitātes ir jāatspoguļo platformā Instagram, autore secina, ka patērētāji labprāt informāciju par “Maxima Latvija” aktivitātēm uzzinātu šajā platformā. Tādējādi ieteicams, ka uzņēmumam “Maxima Latvija” digitālā mārketinga speciālistu komandai jāpielieto tādi Instagram digitālās mārketinga komunikācijas elementi kā dažāda formāta publikāciju veidošana, daudzveidīgas informācijas iekļaušana, galvenokārt informatīva rakstura aprakstu veidošana, publikāciju ievietošanas regularitāte un atbilstošu tēmturu lietojums. Bakalaura darba pamatteksts ir izklāstīts 52 lappusēs, ilustrēts ar 10 attēliem un 4 tabulām. Literatūras sarakstā ir iekļauts 53 literatūras un informācijas avots. Darbs ir papildināts ar 20 pielikumiem.lv-LV
dc.description.abstractThe aim of the bachelor's thesis “Corporate philanthropy activities as part of the company "Maxima Latvija" digital marketing communication on Instagram platform” is to analyze the corporate philanthropy activities of the company "Maxima Latvija" as part of digital marketing communication on the Instagram platform in order to develop recommendations for its improvement. The topicality of the work is based on consumer trends to contribute in charity, expressing the Instagram platform as one of the sources of inspiration. The ever-growing number of users of the Instagram platform creates a need for companies to reflect their corporate philanthropic activities on this platform. It is important to evaluate the participation of the company "Maxima Latvija" in corporate philanthropy activities and their reflection in digital marketing communication, on the Instagram platform. Thus, also to find out the opinion of consumers about the corporate philanthropy activities of "Maxima Latvija". In order to achieve the aim, several research methods are used: monographic method, secondary data analysis, quantitative method and graphical method. It has been studied that the consumers are informed about the corporate philanthropy activities of "Maxima Latvija", but the Instagram platform is used at a low level as a source of information for learning about these activities. As well as from the data that the company must reflect its corporate philanthropy activities on the Instagram platform, the author concludes that consumers would like to learn information about the activities of "Maxima Latvija" on this platform. Therefore, it is recommended that the company "Maxima Latvija" team of digital marketing specialists should apply such Instagram digital marketing communication elements as creating publications in different formats, including diverse information, by mainly creating informative descriptions, post publications regularly and using appropriate hashtags. The main text of the bachelor's thesis is presented on 52 pages, illustrated with 10 figures and 4 tables. The bibliography includes 53 literature and information sources. The work is supplemented with 20 appendices.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.subjectDigitālais mārketingslv-LV
dc.subjectdigitālā mārketinga komunikācijalv-LV
dc.subjectkorporatīvā filantropijalv-LV
dc.subjectkorporatīvās filantropijas aktivitāteslv-LV
dc.subjectplatforma Instagramlv-LV
dc.subjectDigital marketingen-UK
dc.subjectdigital marketing communicationen-UK
dc.subjectcorporate philanthropyen-UK
dc.subjectcorporate philanthropy activitiesen-UK
dc.subjectInstagram platformen-UK
dc.titleKorporatīvās filantropijas aktivitātes kā daļa no uzņēmuma "Maxima Latvija" digitālās mārketinga komunikācijas platformā Instagramlv-LV
dc.title.alternativeCorporate philanthropy activities as part of the company "Maxima Latvija" digital marketing communication on Instagram platformen-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.