Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSandra Pallo-
dc.contributor.authorAnete Diāna Strode-
dc.contributor.otherKomunikācijas fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of Communicationsen-UK
dc.date.accessioned2023-07-15T21:27:51Z-
dc.date.available2023-07-15T21:27:51Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/13351-
dc.descriptionOrganizāciju un menedžmenta socioloģijalv-LV
dc.descriptionSociology of Organisations and Managementen-UK
dc.descriptionSocioloģija, politoloģija un antropoloģijalv-LV
dc.descriptionSociology, Politics and Anthropologyen-UK
dc.description.abstractBakalaura darbs “Apmierinātības ar darbu izpēte organizācijas darbiniekiem” apskata uzņēmuma “Elis” trīs nodaļās strādājošo darbinieku apmierinātību ar darbā sastopamiem faktoriem. Darbā apskatīta literatūra par apmierinātību ar darbu, motivācijas teorijām un iepriekš veiktiem pētījumiem gan Latvijā, gan citās valstīs. Tika veikta respondentu anketēšana gan ar papīra anketām, gan izmantojot elektroniski veidotas anketas. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot darbinieku apmierinātību ar dažādiem darba faktoriem organizācijā “Elis” un izstrādāt priekšlikumus, lai veicinātu darbinieku apmierinātību ar darbu, motivāciju un darba tiešo pienākumu izpildi. Izvēlētā tēma ir aktuāla tāpēc, ka darba vide mūsdienās attīstās un ir ļoti mainīga Darbinieki bieži vien izvēlās uzņēmumu nevis tā reputācijas dēļ, bet gan meklē darba vietu atbilstoši augstākajām atalgojuma iespējām. Lai saglabātu labus un uz uzņēmuma izaugsmi vērstus darbiniekus, ir nepieciešams apmierināt to vēlmes un likt tiem justies labi darba vidē, tādā veidā arī veicinot paveiktā darba apjomu un kvalitāti. Šajā darbā tika izmantotas zinātniskās pētījumu metodes: monogrāfiskā, jeb aprakstošā metode un kvantitatīvā datu ieguves metode (papīra formāta anketas un elektroniskajā vidē ievietota anketa). Anketas aizpildīja 91 respondents no visām nodaļām kopā. Bakalaura darbs sastāv no teorētiskās daļas un praktiskās daļas. Teorētiskajā daļā tiek analizēta: apmierinātība ar darbu un to ietekmējošie faktori, motivācijas teorijas un to saikne ar apmierinātību ar darbu, ka arī iepriekš veikti pētījumi par apmierinātību ar darbu, gan Latvijā, gan ārvalstīs. Praktiskajā daļā tika veikta pētījuma metodoloģijas analīze, apraustīta izvēlēta izlase un analizētas darbinieku sniegtās atbildes uz jautājumiem, kas ietver faktorus, kuri ietekmē apmierinātību ar darbu. Noskaidrots un secināts, ka paklāju servisa nodaļā darbinieki ir visneapmierinātākie ar apmierinātības ar darbu faktoriem, bet faktors ar kuru darbinieki ir visneapmierinātākie ir motivācijas sistēma. Darbs sastāv no 59 lappusēm, 52 attēliem, 2 pielikumiem un 36 izmantotajiem informācijas avotiem.lv-LV
dc.description.abstractThe bachelor's thesis "Job satisfaction research for organizational employees" examines the satisfaction of employees working in three departments of the company "Elis" with factors found at work. The work examines the literature on job satisfaction, motivation theories and previously conducted research both in Latvia and in other countries. Respondents were surveyed both with paper questionnaires and using electronically created questionnaires. The aim of the bachelor's thesis is to find out the satisfaction of employees with various work-related factors in the organization "Elis" and to develop proposals to promote employee satisfaction with work, motivation and increase of work quality. The chosen topic is relevant because the work environment today is developing and very variable, employees often choose a company not because of its reputation, but rather looking for a workplace according to the highest salary opportunities. To keep good employees focused on the growth of the company, it is necessary to satisfy the wishes of the employees and make them feel good in the working environment, thus also promoting the amount and quality of the work done by the employees. Scientific research methods, a monographic, or descriptive method and a quantitative data collection method (paper format questionnaires and a questionnaire placed in the electronic environment) were used in this work. Ninety-one respondents from all departments filled in the questionnaires. The bachelor thesis consists of a theoretical part and a practical part. The theoretical part analyses job satisfaction, its influencing factors, motivation theories and their connection with job satisfaction, as well as previously conducted studies on job satisfaction, both in Latvia and abroad. In the practical part, an analysis of the research methodology was conducted, a selected sample was selected, and the answers provided by the employees to the questions, which include factors affecting job satisfaction, were analysed. It was determined and concluded that in the carpet service department, the employees are the most dissatisfied with the job satisfaction factors, but the factor with which the employees are the most dissatisfied is the motivation system. The work consists of 59 pages, 52 images, 2 appendices and 36 used information sources.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.subjectAtslēgas vārdi: apmierinātība ar darbulv-LV
dc.subjectdarbslv-LV
dc.subjectmotivācijalv-LV
dc.subjectorganizācija.lv-LV
dc.subjectjob satisfactionen-UK
dc.subjectjoben-UK
dc.subjectmotivationen-UK
dc.subjectorganization.en-UK
dc.titleApmierinātības ar darbu izpēte organizācijas darbiniekiem.lv-LV
dc.title.alternativeJob satisfaction research for organizational employees.en-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.