Title: VSIA "Latvijas Televīzija" digitālā mārketinga stratēģijas izstrāde
Other Titles: Development of a digital marketing strategy for VSIA "Latvijas Televizija"
Authors: Renāte Cāne
Mikus Emīls Zupiņš
Eiropas studiju fakultāte
Faculty of European Studies
Keywords: digitālais mārketings;Latvijas Televīzija;interneta platformas;sociālie tīkli;sociālie mediji;stratēģija;digital marketing;Latvian Television;internet platforms;social networks;social media;strategy
Issue Date: 2023
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Bakalaura darba “VSIA Latvijas Televīzija digitālā mārketinga stratēģijas izstrāde” mērķis ir, pamatojoties uz aktuālo zinātnisko literatūru, empīrisko datu analīzi, izanalizēt Valsts SIA Latvijas Televīzija ( turpmāk LTV) līdzšinējās iestrādes digitālā mārketinga jomā, kā arī izveidot rekomendācijas uzņēmuma digitālā mārketinga stratēģijas izstrādei. Darba temata aktualitāti nosaka straujās mediju patēriņa izmaiņas dažādās mērķauditoriju grupās, tradicionālajai lineārajai televīzijai zaudējot savu auditoriju, kas sekojot straujam tehnoloģiju progresam, saturu meklē, patērē digitālajā vidē un sociālajās tīklošanas platformās. Lai saglabātu savu konkurētspēju, ietekmi, sev lojālo skatītāju un piesaistītu jaunu auditoriju, LTV ir jāpārskata sava līdzšinējā mārketinga stratēģiju, būtiskus resursu prasmīgi ieguldot tieši digitālajā mārketingā. Bakalaura darbs ir veidots no trim nodaļām. Darba pirmajā daļā ar monogrāfiskās metodes palīdzību ir apkopotas jaunākās teorētiskās atziņas par digitālo vidi, sociālajiem tīkliem, kā arī analizētas dažādas mārketinga metodes. Otrā darba daļā ar sekundāru datu analīzes un statistikas metodi ir pētīts LTV kā uzņēmums, tā konkurētspējas rādītāji, līdzšinējās mērķauditorijas segmentācija dažādās satura lietošanas platformās, sasniegtie rezultāti. Darba trešajā nodaļā , balstoties uz intervijas metodi ,pieejamajiem avotiem un datiem padziļinātā veidā ir izanalizēti līdzšinējie LTV rezultāti digitālās attīstības jomā, apkopotas rekomendācijas turpmākajam darbam, kā arī autora priekšlikumi turpmākās digitālās mārketinga stratēģijas koncepcijas izstrādei un potenciālai ieviešanai. Ar grafisko datu apstrādes metodi bakalaura darba nodaļās ir apkopoti un vizualizēti dati. Pētījuma rezultāti liecina, ka uzņēmums VSIA ‘’Latvijas Televīzija’’ līdz šim jau veiksmīgi darbojas dažādās interneta platformās un sociālajos tīklos. Dažādu apstākļu pēc uzņēmums nav spējis realizēt visus stratēģiskos mērķus. Lai uzlabotu esošo situāciju, uzņēmumam jāspēj piešķirt prioritāti saviem nākamajiem soļiem digitālajā attīstībā, tā skaitā digitālajā mārketingā, veltot tam nepieciešamos resursus. Bakalaura darba apjoms ir 55 lappuses. Tajā ietverti 6 attēli, 8 datu tabulas, kā arī pievienoti 22 pielikumi. Darbā ir izmantoti 46 dažādi literatūras un informācijas avoti.
The aim of the bachelor's thesis "Development of digital marketing strategy of VSIA Latvijas Televīzija" is based on the current scientific literature, empirical data analysis, and various research methods, to analyze the current digital marketing efforts of the state-owned company Latvijas Televīzija (hereinafter LTV) and to develop recommendations for the development of the company's digital marketing strategy. The topicality of the topic is determined by the rapid changes in media consumption among different target audience groups, with traditional linear television losing its audience, which, following the rapid technological progress, searches for and consumes content in the digital environment and on social networking platforms. To maintain its competitiveness, influence, loyal viewership and attract new audiences, LTV needs to review its current marketing strategy, investing significant resources in digital marketing. The bachelor thesis consists of three chapters. The first part of the thesis summarizes the latest theoretical findings on the digital environment, social networks and analyses different marketing methods using a monographic approach. The second part of the thesis uses secondary data analysis and statistical methods to study LTV as a company, its competitive indicators, segmentation of the target audience on different content consumption platforms, and the results achieved so far. In the third chapter of the thesis, based on the interview method, available sources and data, the results of LTV in the field of digital development are analyzed in depth, recommendations for further work are summarized, as well as the author's proposals for the development and potential implementation of a future digital marketing strategy concept. The data is summarized and visualized in the chapters of the bachelor thesis using graphical data processing. The results of the research show that VSIA "Latvijas Televīzija" has so far been successful on various internet platforms and social networks. Due to various circumstances, the company has not been able to realize all its strategic objectives. In order to improve the current situation, the company needs to be able to prioritize it’s next steps in digital development, including digital marketing, by dedicating the necessary resources. This work contains 55 pages. It contains 6 pictures, 8 data tables and 22 appendices. The thesis draws on 46 different sources of literature and information.
Description: Starptautiskais mārketings un reklāma
International Marketing and Advertising
Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
Management, Administration and Real Estate Management
Appears in Collections:Bakalaura darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.