Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorJekaterina Pankova-
dc.contributor.authorSintija Gaņģe-
dc.contributor.otherEiropas studiju fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of European Studiesen-UK
dc.date.accessioned2023-07-15T21:27:40Z-
dc.date.available2023-07-15T21:27:40Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/13335-
dc.descriptionStarptautiskais mārketings un reklāmalv-LV
dc.descriptionInternational Marketing and Advertisingen-UK
dc.descriptionVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldībalv-LV
dc.descriptionManagement, Administration and Real Estate Managementen-UK
dc.description.abstractStarptautiskām reklāmas aģentūrām ir pieredze darbā ar klientiem no dažādām valstīm, kas var palīdzēt tām veidot kampaņas, kurās ir svarīgi izprast kultūru nianses, visbiežāk arī piekļuve jaunākām tehnoloģijām, izstrādāta efektīva darbu izpildes stratēģija un piekļuve vairāk datiem, kas var palīdzēt lēmumu pieņemšanā, lai veidotu veiksmīgas kampaņas. Tām ir jākonkurē ar vietējām reklāmas aģentūrām, kurām var būt tādas priekšrocības kā ciešākas attiecības ar klientu un dziļāka izpratne par tirgu. Darba mērķis ir balstoties uz zinātniskās literatūras analīzi, noteikt priekšnosacījumus, kuri ietekmē starptautiskas reklāmas aģentūras attīstību Latvijā. Reklāmas aģentūras attīstību visvairāk ietekmē “Reklāmas aģentūras darbību ietekmējošu faktoru atjaunināšana”, bet reklāmas aģentūras pozīciju tirgū visvairāk ietekmē reklāmas aģentūru darbaspēka profesionalitāte un tā apmācības, kas ir arī reklāmas aģentūras atjauninājums, kuram ir lielākā ietekme uz aģentūras izaugsmi. Šie ir primārie faktori, kuri ir jāpēta reklāmas aģentūrām, lai nodrošinātu tās izaugsmi. Veicot ekspertu intervijas, darba autore ir ne tikai izmantojusi to datus, lai analizētu reklāmas aģentūru izaugsmes virzītājus un pētītu to nozīmi Latvijā, bet eksperti tika lūgti arī novērtēt starptautisku reklāmas aģentūru attīstības risku ietekmi. Autore ir identificējusi to varbūtību, izmantojot datus, kas iegūti 2.2.nodaļas “Reklāmas aģentūru izaugsmes virzītāju piemēri Latvijā” pētījuma rezultātā. Darba autore ir ieguvusi atbildi uz pētījuma jautājumu “Kādiem starptautiskas reklāmas aģentūras darbības attīstības riskiem ir lielākā izpausme Latvijā?”- starptautiskas reklāmas aģentūras attīstības riski ar lielāko ietekmi uz tā rezultātiem ir attiecīgi darbības neatbilstība vietējiem likumiem, izaicinājums atrast piemērotu darbaspēku un nespēja izveidot partnerības. Darbā tika izmantotas dažādas pētījuma metodes: monogrāfiskā jeb aprakstošā metode, iegūstot izpratni par starptautisku reklāmas aģentūru teorētiskajiem aspektiem darba 1.nodaļā, sekundārā datu analīze un kvalitatīvā pētījuma metode, lai veiktu reklāmas tirgus analīzi, kā arī kontentanalīze reklāmas aģentūru izaugsmes virzītāju piemēru analīzei. Bakalaura darba apjoms bez pielikumiem ir 55 lapas, tajā ietvertas 4 tabulas, 7 attēli. Bibliogrāfijas sarakstā ir iekļauti 33 izmantotās literatūras avoti, darbam pievienoti 6 pielikumi ar kopējo apjomu 18 lapas.lv-LV
dc.description.abstractInternational advertising agencies have experience working with clients from different countries, which can help them create campaigns that take into account cultural nuances, access to the latest technologies, an effective strategy for executing work, and access to more data to aid in decision-making to create successful campaigns. They have to compete with local advertising agencies, which may have advantages such as closer relationships with clients and a deeper understanding of the market. The objective of the work is to determine the prerequisites that influence the development of international advertising agencies in Latvia based on an analysis of scientific literature. The development of advertising agencies is most influenced by updating the factors that affect the activities of advertising agencies, but the professionalism of advertising agency staff and their training, which is also an update to advertising agencies, has the greatest impact on their position in the market. These are the primary factors that advertising agencies need to investigate in order to ensure their growth. By conducting expert interviews, the author of the work has not only used the data to analyze the drivers of advertising agency growth and study their significance in Latvia, but the experts were also asked to evaluate the impact of the risk of international advertising agency development. Using data obtained in Chapter 2.2 "Examples of advertising agency growth drivers in Latvia," the author has identified the probability of such an impact. The author of the work has obtained an answer to the research question "What are the development risks of international advertising agencies with the greatest impact in Latvia?" - the development risks of international advertising agencies with the greatest impact on their results are respectively non-compliance with local laws, the challenge of finding suitable staff, and the inability to establish partnerships. Various research methods were used in the work, including the monographic or descriptive method to gain an understanding of the theoretical aspects of international advertising agencies in Chapter 1, secondary data analysis and qualitative research methods to conduct an analysis of the advertising market, as well as content analysis for analyzing examples of advertising agency growth drivers. The scope of the bachelor's thesis, without appendices, is 55 pages, which includes 4 tables and 7 images. The bibliography includes 33 sources of literature used, and 6 appendices are attached to the work with a total volume of 18 pages.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.subjectReklāmas aģentūra; mediji; partnerattiecības; piedāvājuma specializēšanalv-LV
dc.subjectAdvertising agency; the media; partnerships; offer specializationen-UK
dc.titleStarptautisko reklāmas aģentūru darbības attīstības analīze Latvijālv-LV
dc.title.alternativeAnalysis of the development of international advertising agencies in Latviaen-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.