Title: Sociālie tīkli un to loma skaistumkopšanas klientu piesasitei.
Other Titles: Social networks and their role in attracting beauty customers.
Authors: Taņa Lāce
Kitija Mihailova
Komunikācijas fakultāte
Faculty of Communications
Keywords: Atslēgvārdi: sociālie tīkli;skaistumkopšana;klienti;piesaiste;pakalpojumi/procedūras.;Keywords: social networks;beauty;clients;attraction;services/procedures.
Issue Date: 2023
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Bakalaura darba tēmas – ‘’Sociālie tīkli un to loma skaistumkopšanas klientu piesaistei’’ autore ir Kitija Mihailova. Bakalaura darbs tika pētīts 2023. gadā. Mērķis ir noskaidrot, skaistumkopšanas speciālistu un iedzīvotāju viedokļus par sociālo tīklu piesaisti skaistumkopšanā. Tēma tika izvēlēta pēc tās aktualitātes mūsdienu sabiedrībā. Sociālie tīkli ir vienkāršs un efektīvs līdzeklis reklamēšana, daudzi uzņēmēji izmanto sociālos tīklus kā labu reklāmas rīku klientu piesaistei. Tika izvēlēta skaistumkopšanas industrija kā nozare, kurā plaši tiek izmantoti sociālie tīkli. Turklāt, skaistumkopšanā ir liela konkurence pakalpojumu tirgū, tādēļ ,lai gūtu panākumus šajā jomā, ir jāspēj pareizi un efektīvi piesaistīt savu mērķauditoriju. Būtiski pētīt, kā sociālos tīklus izmanto, uztver cilvēki un, kāda ir speciālistu pieredze, grūtības un risinājumi, izmantojot, sociālos tīklus. Pētījuma sākumposmā tika izvirzīti divi pētnieciskie jautājumi: 1. Kādi ir iedzīvotāju viedokļi par sociālo tīklu lomu skaistumkopšanā? 2. Kādi ir skaistumkopšanas speciālistu viedokļi par klientu piesaisti caur sociālajiem tikliem? Pētījuma metodes, kuras tika izmantotas: Dokumentu analīze, aprakstošā metode, kā arī kvalitatīvā metode jeb padziļinātās intervijas un kvantitatīvā metode jeb aptaujas anketa. Padziļinātās intervijas notika ar diviem skaistumkopšanas salona vadītājiem un trīs skaistumkopšanas speciālistiem. Aptaujas anketu aizpildīja 201 respondents. Bakalaura darbs sastāv no teorētiskās un praktiskās daļas. Teorijas daļā tiek apskatītas divas galvenās tēmas – sociālie tīkli un skaistuma izpratne. Praktiskajā daļa tiek aprakstīta pētījuma metodoloģija un apkopoti rezultāti. Darbs sastāv no 45 lappusēm, 22 attēliem, 3 pielikumiem, 44 izmantotā literatūras informācijas avota.
The author of the bachelor's thesis topic – "Social Networks and their role in attracting beauty care clients" is Kitija Mihailova. The bachelor thesis was studied in 2023. The goal is to find out the opinions of beauty care specialists and residents about the use of social networks in beauty care. The topic was chosen based on its relevance in today's society. Social networks are a simple and effective means of advertising, many entrepreneurs use social networks as a good advertising tool to attract clients. The beauty industry was chosen as an industry where social networks are widely used. In addition, in beauty care, there is a lot of competition in the service market, so in order to succeed in this field, you need to be able to correctly and effectively attract your target audience. It is essential to study how social networks are used and perceived by people and what are the experience, difficulties and solutions of specialists using social networks. In the initial stages of the study, two research questions were put forward: 1. What are the opinions of the population about the role of social networks in beauty care? 2. What are the opinions of beauty specialists about attracting clients through social networks? Research methods that were used: Document analysis, descriptive method, as well as qualitative method or in - depth interviews and quantitative method or questionnaire. In - depth interviews were conducted with two beauty salon managers and three beauty specialists. 201 respondents filled out the questionnaire. The bachelor thesis consists of a theoretical and a practical part. The theory part examines two main topics – social networks and the understanding of beauty. The practical part describes the research methodology and summarizes the results. The work consists of 45 pages, 22 images, 3 appendices, and 44 sources of literature information used.
Description: Organizāciju un menedžmenta socioloģija
Sociology of Organisations and Management
Socioloģija, politoloģija un antropoloģija
Sociology, Politics and Anthropology
Appears in Collections:Bakalaura darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.