Title: Preču izvietojuma analīze uzņēmumā SIA VIVA SPORT
Other Titles: Analysis of product placement in SIA VIVA SPORT
Authors: Ieva Kalve
Līna Gražule
Eiropas studiju fakultāte
Faculty of European Studies
Keywords: preču izvietojums;mārketinga materiāli;mārketinga komplekss;vadlīnijas;product placement;marketing materials;marketing complex;guidelines
Issue Date: 2023
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Bakalaura darba autore ir Līna Gražule, darba nosaukums “Preču izvietojuma analīze uzņēmumā SIA VIVA SPORT”. Darba tēma ir aktuāla, jo SIA VIVA SPORT ir reizes, ka piegādātais preču sortiments ir par plašu un nākas veco preci sūtīt prom vai arī jaunā prece netiek kvalitatīvi izvietota veikala telpās. Bakalaura darba mērķis ir, balstoties uz teorētiskajām atziņām par preču izvietojumu un empīrisko datu analīzi, kā arī novērošanas metodi, sniegt ieteikumus Latvijas SIA VIVA SPORT veikalu preču izvietojuma pilnveidošanai Darba veidotā struktūra ietver teorijas apskatu un empīrisko pētījumu, kā arī novērošanas metodi. Darba mērķa sasniegšanai ir noteikti konkrēti uzdevumi, kas ir: 1. Analizēt pieejamo literatūru par preču izvietojumu 2. Raksturot SIA VIVA SPORT saimniecisko darbību 3. Veikt novērojumus visos SIA VIVA SPORT veikalos, lai gūtu lielāku ieskatu uzņēmuma preču izvietojumā 4. Noteikt kritērijus pēc kā var balstīt preču izvietojumu SIA VIVA SPORT veikalos 5. Veikt strukturētās intervijas ar jomas pārstāvjiem, lai pēc tam izveidotu ieteikumus preču izvietojuma pilnveidošanai. Darba noslēgumā apkopota, pētītā informācija un izdarīti secinājumi, kā arī izveidoti priekšlikumi, balstoties uz izveidoto ieteikumu nodaļu. Darba apjoms ir 54 lappuses, tas satur 17 tabulas, 7 attēlus un 3 pielikumus. Darba ietvaros izmantoti 24 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: preču izvietojums, mārketinga materiāli, mārketinga komplekss, vadlīnijas.
Author of the thesis is Lina Grazule, name of the study is “Analysis of product placement in SIA VIVA SPORT”. This study theme is topical because there have been times, when delivered product assortment for SIA VIVA SPORT is too extensive and the have to either send away older products or new products are not qualitatively placed in the store space. Aim of the study is to give recommendations for SIA VIVA SPORT stores in Latvia about product placement improvement, based on theoretical insights, empirical data analysis and observational method. Structure of the study includes the theoretical review, empirical study and observational method. To achieve aim of the study, there are specific tasks determined: 1. Analyze available literature about product placement 2. Characterize SIA VIVA SPORT economic activity 3. Make observations in all of the SIA VIVA SPORT stores, to get wider insight of product placement 4. Determine the criteria based on which products can be placed in SIA VIVA SPORT stores 5. Perform structured interviews with field professionals, to create recommendations about product placement improvement afterwards At the end of the study researched information is compiled and conclusions are drawn. Suggestions are made based on recommendations. Amount of the study is 54 pages, it includes 17 tables, seven pictures and four attachments. 24 literature sources are used in the study. Key words: product placement, marketing materials, marketing complex, guidelines.
Description: Starptautiskais mārketings un reklāma
International Marketing and Advertising
Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
Management, Administration and Real Estate Management
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.