Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSanta Bormane-
dc.contributor.authorAgneta Rāte-
dc.contributor.otherEiropas studiju fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of European Studiesen-UK
dc.date.accessioned2023-07-15T21:27:37Z-
dc.date.available2023-07-15T21:27:37Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/13330-
dc.descriptionStarptautiskais mārketings un reklāmalv-LV
dc.descriptionInternational Marketing and Advertisingen-UK
dc.descriptionVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldībalv-LV
dc.descriptionManagement, Administration and Real Estate Managementen-UK
dc.description.abstractCovid-19 pandēmijas laikā veikalu un iepirkšanās centru fizisko izpārdošanu negatīvi ir ietekmējuši pārvietošanās ierobežojumi, tādēļ patērētāji ir izvēlējušies iepirkšanos internetā. Visā pasaulē tas ir izraisījis lielus izaicinājumus uzņēmumiem, kuri ir izvirzījuši priekšplānā e-komercijas īpašo lomu pandēmijas radītās krīzes un pēckrīzes laikā. Lai gan tehnoloģiju sniegtās priekšrocības ļauj sasniegt patērētājus arī dažādu krīžu un ierobežojumu gadījumos, patērētāji var apjukt no avotu informācijas daudzuma. Tāpēc uzņēmumiem ir svarīgi pētīt, kā mārketinga aktivitātes un komunikācija digitālajā vidē ietekmē patērētājus, kas varētu veicināt patērētāju uzmanības pievēršanu uzņēmumiem un interneta veikaliem. Bakalaura darba ‘‘Digitālās mārketinga komunikācijas izmantošanas analīze Barbora.lv darbībā’’ mērķis ir balstoties uz teorētiskajiem aspektiem par digitālo mārketinga komunikāciju un patērētāju aptauju, izpētīt digitālās mārketinga komunikācijas pielietojumu interneta veikala Barbora.lv darbībā un izveidot priekšlikumus digitālās mārketinga komunikācijas darbības pilnveidošanai. Bakalaura darbs ir veidots trīs daļās. Pirmajā daļā tika pielietota monogrāfiskā metode teorētisko aspektu izpētei. Otrajā daļā tika pielietota sekundāro datu analīze Barbora.lv darbības analīzei, kontentanalīze jeb satura analīze, salīdzinot un pētot Barbora.lv un konkurenta digitālās komunikācijas lietojumu interneta veikalu darbībā. Darbā tika pielietota arī indukcijas metode Barbora.lv digitālās mārketinga komunikācijas darbības faktu novērošanā. Darba trešajā daļā tika pielietota kvantitatīvā metode – aptauja viedokļu iegūšanai par Barbora.lv digitālās komunikācijas aktivitātēm un to iedarbību uz patērētājiem. Bakalaura darbā tika pielietota grafiskā metode – tabulu un attēlu izveide, lai visās nodaļās ilustrētu informāciju un paskaidrotu piemērus. Atbildot uz pētījuma jautājumu, kuras digitālās mārketinga komunikācijas aktivitātes veicina Barbora.lv patērētāju uzmanības piesaistīšanu un reklāmas atcerēšanos, tās ir sponsorēto reklāmu pielietošana un publicēšana Google meklētājprogrammā, Facebook, Instagram un ziņu medijos. Balstoties uz pētījuma rezultātiem, tika izvirzīti 8 priekšlikumi, no tiem 5 tika ieteikti Barbora.lv patērētāju uzmanības iegūšanai ar digitālās mārketinga komunikācijas rīkiem, jo Barbora.lv nepieciešams aktīvāk komunicēt ar patērētājiem ziņu portālos un ziņu medijos. Trīs priekšlikumi tika ieteikti digitālās komunikācijas stratēģijai, kas veicinātu Barbora.lv reklāmas atcerēšanos, kur ir ieteicams izplatīt baneru un cita formāta reklāmas ar lielāku infografikas, video un citu radošu vizuālo materiālu izmantošanas palīdzību, lai varētu vieglāk atcerēties reklāmu. Atslēgvārdi: digitālā mārketinga komunikācija, pārtikas interneta veikali, e-komercija, sociālo tīklu platformas, datplūsma uz mājaslapu un aplikāciju, meklētājprogrammas funkcijas, Barbora.lv. Bakalaura darbā ir 64 lappuses.Darbā ir 65 avoti,17 tabulas, 7 attēli un 14 pielikumi.lv-LV
dc.description.abstractDuring the Covid-19 pandemic, the physical sales of stores and shopping centres were negatively affected by movement restrictions, so consumers chose to shop online. Globally, this led to major challenges for businesses that put the special role of e-commerce at the forefront amid the crisis and post-crisis created by the pandemic. While the benefits of technology allow consumers to reach in the event of different crises and constraints, consumers may be confused by the amount of source information. That's why it's important for businesses to study how marketing activities and communications in the digital environment affect consumers, which could encourage consumer attention to businesses and internet stores. The aim of the bachelor's thesis ‘‘Analysis of the use of digital marketing communication on website Barbora.lv’’ is based on the theoretical aspects of digital marketing communication and consumer survey, to explore the application of digital marketing communication in the operation of the online store Barbora.lv and to create proposals for improving digital marketing communication. The Bachelor's thesis is made in three parts. In the first part, the monographic method was used to study the theoretical aspects. In the second part, secondary data analysis and content analysis were used to analyze the operation of Barbora.lv, comparing and studying the use of digital communication between Barbora.lv and its competitor in online shops. Induction method was used in the work to monitor the facts of the Barbora.lv digital marketing communication activity. In the third part of the work, a quantitative method was applied – a survey for obtaining opinions on Barbora.lv digital communication activities and their impact on consumers. Graphical method was used in creating tables and images to illustrate information and explain examples in all chapters. In response to the research question, which digital marketing communication activities contribute to attracting the attention of Barbora.lv consumers and remembering the advertisement, are the use and publication of sponsored advertisements in the Google search engine, Facebook, Instagram and news media. Based on the results of the study, 8 proposals were put forward, 5 of which were suggested to Barbora.lv consumers' attention with digital marketing communication tools, as Barbora.lv needs to communicate more actively with consumers in news portals and news media. The 3 proposals were recommended for a digital communication strategy that would promote the memory of Barbora.lv advertisement, where it is recommended to distribute banner and other format advertisements with greater use of infographic, video and other creative visuals in order to remember the ads more easily Keywords: digital marketing communication, grocery internet stores, e-commerce, social networking, website and app traffic, search engine functions, Barbora.lv. The work has 64 pages, 65 sources, 17 tables,7 figures and 14 annexes.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.subjectAtslēgvārdi: digitālā mārketinga komunikācijalv-LV
dc.subjectpārtikas interneta veikalilv-LV
dc.subjecte-komercijalv-LV
dc.subjectsociālo tīklu platformaslv-LV
dc.subjectdatplūsma uz mājaslapu un aplikācijulv-LV
dc.subjectmeklētājprogrammas funkcijaslv-LV
dc.subjectBarbora.lv.lv-LV
dc.subjectKeywords: digital marketing communicationen-UK
dc.subjectgrocery internet storesen-UK
dc.subjecte-commerceen-UK
dc.subjectsocial networking platformsen-UK
dc.subjectwebsite and app trafficen-UK
dc.subjectsearch engine functionsen-UK
dc.subjectBarbora.lv.en-UK
dc.titleDigitālās mārketinga komunikācijas izmantošanas analīze Barbora.lv darbībālv-LV
dc.title.alternativeAnalysis of the use of digital marketing communication on website Barbora.lv en-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Eiropas_studiju_fakultate_MR_2023_Agneta_Rate_048328.pdfBakalaura darbs2.82 MBAdobe PDFView/Open    Request a copyopen_acces_locked
Rate_Agneta_ MR2020v2_pielikums.docxNoslēguma darba pielikums2.4 MBUnknownView/Open    Request a copyopen_acces_locked


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.