Title: Picēriju tīkla "Domino's pizza" sociālo tīklu komunikācijas novērtējums
Other Titles: Evaluation of social network communication of pizzeria chain "Domino's pizza"
Authors: Ieva Kalve
Anastasija Barteņeva
Eiropas studiju fakultāte
Faculty of European Studies
Keywords: sociālo tīklu veidi;sociālo tīklu mārketings;sabiedriskā ēdināšana;types of social networks;social media marketing;catering
Issue Date: 2023
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Bakalaura darba “Picēriju tīkla “Domino’s pizza” sociālo tīklu komunikācijas novērtējums” mērķis ir, balstoties uz teorētiskajām atziņām un empīrisko datu analīzi, izstrādāt ieteikumus picēriju tīkla “Dominos” sociālo tīklu komunikācijas specifiku sabiedriskās ēdināšanās jomas kontekstā. Pētījums ir aktuāls, jo jo 2022.gadā sabiedriskās ēdināšanas jomā Latvijā ienāca jauns tirgus dalībnieks – “Domino’s pizza”, kas ir izplatīts picēriju tīkls citās valstīs. Picēriju tīkls “Domino’s pizza” strādā jau vairāk kā 60 gadus, un sāka savu darbību ASV, kur uzņēmums dominēja tirgū 2022.gadā. Darbs sastāv no trim daļām, katrā no tām tiek izmantotas dažādas pētījuma metdoes. Pirmajā nodaļā tiek izmantota monogrāfiskā pētījuma metode, lai veiktu informācijas apkopojumu par mārketinga komunikācijas veidiem, sociālo tīklu priekšrocībām un trūkumiem, to attīstību un lai noteiktu sabiedriskās ēdināšanas sociālo tīklu komunikācijas specifiku. Darba otrajā nodaļā, izmantojot sekundāro datu analīzi, tiek raksturota uzņēmuma darbība. Kā arī šajā nodaļa tiek izmantota kontentanalīze, lai aprakstītu sociālo tīklu komunikācijas saturu, noteiktu rādītāju skaitu un veiktu to salīdzinājumu. Darba trešajā nodaļā tiek veiktas ekspertu intervijas, kvalitatīvā pētījuma metode. Tā ir izmantota, lai noskaidrotu viņu viedokli par sociālo tīklu picēriju tīkla “Domino’s pizza” izmantošanu un to rādītājiem. Tāpat trešajā nodaļā tiek izstrādāti ieteikumi zīmola sociālo tīklu komunikācijai. Pētījuma galvenie rezultāti – kā liecina statistikas dati, Latvijā picēriju tīkls “Domino’s pizza” veiksmīgi veic savu komunikāciju TikTok un Instagram platformā, savukārt Facebook rādītaji ir vismazākie. Pētījuma galvenie secinājumi – picēriju tīklam “Domino’s pizza” nav nepieciešams piesaistīt citu sociālā tīkla platformu. Esošos sociālo tīklu kontos ir populāri 3 satura veidi: konkursi, uzņēmuma jaunumi un saturs, kurā iesaistās darbinieki. Pētījuma galvenie priekšlikumi – uzlabot komunikāciju visos sociālajos tīklos, kurus lieto Latvijas uzņēmums, izmantojot darba autores piedāvātos ieteikumus un ievērojot to secību. Bakalaura darba apjoms ir 49 lappuses (neskaitot pielikumus). Darbs satur 12 tabulas un 7 attēlus, izmantoti 55 literatūras un informācijas avoti, kā arī pievienoti 8 pielikumi.
The aim of the bachelor's thesis " Evaluation of social network communication of pizzeria chain "Domino's pizza"" is, based on theoretical knowledge and empirical data analysis, to elaborate recommendations for the specificity of the social network communication of the “Domino’s pizza” chain in the context of the catering sector. The research is relevant because in 2022 a new market participant entered the field of public catering in Latvia - "Domino's pizza", which is a common pizzeria chain in other countries. The pizzeria chain "Domino's pizza" has been working for more than 60 years and started its operations in the USA, where the company dominated the market in 2022. The thesis consists of three parts, each of which uses different research methods. The first chapter uses a monographic research method to collect information on the types of marketing communication, the advantages and disadvantages of social networks, their development and to identify the specificities of social network communication in catering. The second chapter of the thesis describes the company's activity using secondary data analysis. In this chapter, content analysis is used to describe the content of social network communication, to determine the number of indicators and to compare them. The third chapter of the thesis uses expert interviews, a qualitative research method. It is used to find out their opinion on the use of “Domino's pizza” social network and their indicators. The third chapter also develops recommendations for the brand's social network communication. The main results of the study show that in Latvia, pizzeria chain “Domino's pizza” successfully communicates on TikTok and Instagram, while Facebook has the lowest performance. The main conclusions of the study are that “Domino's pizza” does not need to use another social networking platform. There are 3 types popular types of content on existing social media accounts: contests, company news and employee engagement content. The main proposals of the study are to improve communication on all social networks used by Latvian company, using the recommendations offered by the author and following their sequence. The bachelor thesis is 49 pages long (excluding appendices). The thesis contains 12 tables and 7 images, 55 sources of literature and information, and 8 appendices.
Description: Starptautiskais mārketings un reklāma
International Marketing and Advertising
Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
Management, Administration and Real Estate Management
Appears in Collections:Bakalaura darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.