Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorJekaterina Pankova-
dc.contributor.authorEva Marija Korņenkova-
dc.contributor.otherEiropas studiju fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of European Studiesen-UK
dc.date.accessioned2023-07-15T21:27:32Z-
dc.date.available2023-07-15T21:27:32Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/13322-
dc.descriptionStarptautiskais mārketings un reklāmalv-LV
dc.descriptionInternational Marketing and Advertisingen-UK
dc.descriptionVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldībalv-LV
dc.descriptionManagement, Administration and Real Estate Managementen-UK
dc.description.abstractDarba temats: Uzņēmuma “NAILS COSMETICS” sociālo tīklu komunikācijas novērtējums lojalitātes kontekstā. Mūsdienās viens no visefektīvākajiem plašsaziņu līdzekļiem ir sociālie tīkli, kuri pēdējo gadu laikā ir kļuvuši par nozīmīgu daļu arī uzņēmumu un organizāciju ikdienā. Sociālie tīkli ir kā universāls komunikācijas rīks, kas uzņēmumiem dod plašas iespējas, tai skaitā saņemt atgriezenisko saiti no auditorijas, kā arī veidot attiecības ar saviem sekotājiem un potenciālajiem klientiem, kas ir spēcīgs instruments klientu lojalitātes veicināšanā un stiprināšanā. Lojālie klienti veido stabilu ienākumu bāzi, līdz ar to efektīva sociālo tīklu komunikācija, kas vērsta uz lojalitātes veicināšanu, ir ļoti nozīmīga uzņēmumiem, itsevišķi kosmētikas nozarē, kurā pastāv liela konkurence un kas ir ļoti piesātināta. Darba mērķis: balstoties uz zinātniskās literatūras analīzi par sociālo tīklu komunikāciju, klientu lojalitāti un empīrisko datu analīzi, izstrādāt ieteikumus komunikācijas satura veidošanai sociālajos tīklos klientu lojalitātes veicināšanai uzņēmumā “NAILS COSMETICS”. Pētījumā tika izmantotas šādas pētījuma metodes: monogrāfiskā pētījuma metode zinātniskās literatūras analīzes veikšanai, sekundāro datu analīze zīmola darbības raksturošanai, kontentanalīze -zīmola sociālo tīklu komunikācijas analizēšanai un komunikācijas aktivitāšu sociālo tīklu vietnēs Facebook un Instagram novērtēšanai, kvantitatīvā pētījumu metode – anketēšana tika izmantota klientu viedokļa par zīmola sociālo tīklu komunikācijas un lojalitāti ietekmējošo faktoru noskaidrošanai, grafiskā metode – rezultātu vizuālai atspoguļošanai. Pēc sociālo tīklu komunikācijas analīzes un zīmola klientu aptaujāšanas, tika noskaidrots, ka līdz šim zīmols ir spējis veidot augstas kvalitātes vizuālo saturu, tomēr satura bloku īpatsvarā ir novērojama neatbilstība auditorijas vēlmēm, kā rezultātā iesaistes rādītāji ir salīdzinoši zemi. Zīmola klienti norāda, ka visvairāk vēlas patērēt informatīvu, izglītojošu un pamācošu saturu, kā rezultātā galvenie lojalitāti veicinošie satura bloki zīmola sociālo tīklu komunikācijā ir mēneša akciju publikācijas, lietošanas pamācības un produktu/jaunumu demonstrācijas. Galvenie priekšlikumi no autores puses zīmola sociālo tīklu komunikācijas uzlabošanai lojalitātes veicināšanai, kas adresēti zīmola sociālo tīklu menedžerei, ir palielināt publikāciju biežumu vietnē Facebook līdz 24 publikācijām mēnesī, jo kontam ir liela sekotāju bāze, bet ļoti zemi iesaistes rādītāji, mainīt satura bloku īpatsvaru, kas veicina klientu lojalitāti tā, lai tie sastādītu vismaz 60% no kopējā komunikācijas satura, veidot 50% video saturu, kas saturiski atbilst auditorijas vēlmēm – ir izglītojošs un noderīgs. Darba kopējais lappušu skaits – 61, darbs satur 5 tabulas, 16, attēlus, 38 literatūras avotus un 4 pielikumus.lv-LV
dc.description.abstractThesis subject: Evaluation of the social media communication of the company "NAILS COSMETICS" in the context of loyalty. Nowadays, one of the most effective media channels is social media, which in recent years has become a significant part of the daily marketing operations of companies and organizations. Social media is like a universal communication tool that provides companies with broad opportunities, including receiving feedback from the audience and building relationships with followers and potential customers, which is a powerful tool for promoting and strengthening customer loyalty. Loyal customers create a stable revenue base, therefore effective social media communication based on strengthening loyalty is highly important for companies, especially in the cosmetics industry where there is high competition and market saturation. The aim of the research is to develop recommendations for creating content on social media to promote customer loyalty in the company "NAILS COSMETICS", based on the analysis of scientific literature on social media communication and customer loyalty, as well as empirical data analysis. To achieve the tasks set, the following research methods were used in the study: the monographic research method was used to perform a scientific literature analysis, secondary data analysis was used to describe the brand, content analysis was used to analyse the brand's social media communication and evaluate communication activities on Facebook and Instagram, quantitative research method - a survey was used to determine customers' opinions on factors influencing brand loyalty and social media communication, graphical method - for visual representation of results. After analysing the social media communication and conducting a survey among the brand's customers, it was found that although the brand has been able to create high-quality visual content, there is a mismatch between the content blocks and the audience's preferences, resulting in relatively low engagement rates. The brand's customers indicate that they most want to consume informative, educational content, resulting in the main loyalty-promoting content blocks in the brand's social media communication being monthly promotions, usage tutorials, and product/news demonstrations. The main suggestions from the author for improving brand loyalty through social media communication, addressed to the brand's social media manager, are to increase the frequency of Facebook posts to 24 posts per month, as the account has a large following but very low engagement rates, to change the content block proportion that promotes customer loyalty so that they make up at least 60% of the overall content, to create 50% video content that is informative and useful and aligns with the audience's interests. The total number of pages in the work is 61, and it contains 5 tables, 16 images, 38 literature sources, and 4 appendices.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.subjectsociālo tīklu komunikācijalv-LV
dc.subjectsociālo tīklu komunikācija lojalitātes kontekstālv-LV
dc.subjectsocial media communicationen-UK
dc.subjectsocial media communication in the context of loyaltyen-UK
dc.titleUzņēmuma "NAILS COSMETICS" sociālo tīklu komunikācijas novērtējums lojalitātes kontekstālv-LV
dc.title.alternativeEvaluation of the social media communication of the company "NAILS COSMETICS" in the context of loyaltyen-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.