Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorIeva Kalve-
dc.contributor.authorSamanta Špoģe-
dc.contributor.otherEiropas studiju fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of European Studiesen-UK
dc.date.accessioned2023-07-15T21:27:27Z-
dc.date.available2023-07-15T21:27:27Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/13314-
dc.descriptionStarptautiskais mārketings un reklāmalv-LV
dc.descriptionInternational Marketing and Advertisingen-UK
dc.descriptionVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldībalv-LV
dc.descriptionManagement, Administration and Real Estate Managementen-UK
dc.description.abstractBakalaura darba ,,Zīmola ,,Beauty Jar” komunikācijas sociālajos tīklos analīze” mērķis ir balstoties uz teorētiskām atziņām par sociālo tīklu komunikāciju un empīrisko datu analīzi, izstrādāt ieteikumus sociālo tīklu komunikācijas uzlabošanai zīmolam ,, Beauty Jar”. Pētījums ir aktuāls, jo dabīgas kosmētikas nozare turpina augt, arī konkurence tajā palielinās. Līdz ar konkurences palielināšanos kosmētikas zīmoliem ir nepieciešams efektīvi komunicēt sociālajos tīklos saglabājot savu konkurētspēju tirgū, piesaistot jaunu klientus un veicinot zīmola atpazīstamību. Darbs sastāv no trim daļām, katrā no tām ir izmantotas atšķirīgas pētījuma metodes. Pirmajā daļā tiek izmantota monogrāfiskā metode, lai izpētītu literatūrā pieejamo informāciju par mārketinga komunikāciju sociālajos tīklos un to ietekmi uz klientu piesaisti zīmolam ,,Beauty Jar”. Otrajā daļā tiek pielietota analīze un sintēze, kā arī sekundāro datu analīze, izpētot zīmola ,,Beauty Jar” sociālos tīklus un kosmētikas tirgus situāciju. Trešajā bakalaura darba daļā tiks izmantota no kvalitatīvo pētījuma metožu grupas kontentanalīze veicot zīmola sociālo tīklu profilu izpēti un fokusa grupas metode, veicot fokusa grupas diskusiju un izmantojot iegūtos datus tiek izstrādāti ieteikumi zīmola ,,Beauty Jar” sociālo tīklu komunikācijas pilnveidošanai. Kā arī analīze un sintēze, iegūto datu rezultātu analizēšanai un apkopošanai, kā arī secinājumu un priekšlikumu izstrādei. Būtiskākie pētījuma rezultāti atspoguļo, ka zīmols ,,Beauty Jar” nepietiekami realizē savu potenciālu sociālajos tīklos, saturs tiek publicēts neregulāri un tajā pietrūkst informatīva satura, kas būtu vērsts uz klientu vajadzību apmierināšanu. Darba autores galvenie priekšlikumi tiek vērsti uz jaunu rubriku ieviešanu, piemēram, publicējot Facebook un Instagram padomus ādas kopšanā un apskatot visbiežāk sastopamās ādas problēmas, kas padarītu saturu daudzveidīgu, informatīvu un noderīgu. Publicējot šādu saturu, zīmola ieraksti tiks arī biežāk parādīti meklēšanas rezultātos, kas zīmolam palīdz piesaistīt jaunus klientus, sākotnēji sniedzot tiem noderīgu informāciju. Bakalaura darba apjoms ir 62 lappuses. Darbā ievietoti 18 attēli, 13 tabulas, izmantoti 53 literatūras un informācijas avoti, kā arī pievienoti 14 pielikumi.lv-LV
dc.description.abstractThe aim of the Bachelor's thesis "Analysis of the Social Network Communication of the Brand Beauty Jar" is to develop recommendations for improving the social network communication of the brand based on theoretical knowledge about social network communication and empirical data analysis. The study is relevant as the natural cosmetics industry continues to grow, and competition is increasing. With the increase in competition, cosmetic brands need to communicate effectively on social networks to remain competitive in the market, attract new customers, and promote brand awareness. The thesis consists of three parts, each of which uses different research methods. The first part uses a monographic approach to explore the information available in the literature on social media marketing communication and its impact on customer acquisition for the Beauty Jar brand. In the second part, analysis and synthesis, as well as secondary data analysis, are applied to study the social networks of the Beauty Jar brand and the situation of the cosmetics market. The third part of the Bachelor's thesis uses the quantitative research method content analysis by researching the brand's social media profiles and focus group method, conducting a focus group discussion and using the data obtained to develop recommendations for improving the social media communication of the Beauty Jar brand. Analysis and synthesis are also used to analyse and summarize the results, as well as to draw conclusions and develop proposals. The main findings of the study show that the Beauty Jar brand does not fulfil its potential on social media, that content is published irregularly, and that there is a lack of informative content aimed at satisfying customer needs. The main suggestions of the author are to introduce new content sections, such as tips on Facebook and Instagram, about skincare and the most common skin problems, which would make the content more varied, informative, and useful. Publishing such content will also help the brand's posts appear more frequently in search results, which will help the brand attract new customers by providing them with useful information at the outset. The Bachelor's thesis is 62 pages long and contains 18 images, 13 tables, 53 literature and information sources, and 14 annexes.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.subjectsociālie tīklilv-LV
dc.subjectdabīga kosmētikalv-LV
dc.subjectkosmētikas nozarelv-LV
dc.subjectmārketinga komunikācijalv-LV
dc.subjectsocial networksen-UK
dc.subjectnatural cosmeticsen-UK
dc.subjectcosmetics industryen-UK
dc.subjectmarketing communicationen-UK
dc.titleZīmola ,,Beauty Jar” komunikācijas sociālajos tīklos analīzelv-LV
dc.title.alternativeAnalysis of the social network communication of the brand Beauty Jaren-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.